Het ruikt in Valencia overal heel bloemig maar ook een beetje eau de cologne fris achtig. Eerst dacht ik, missch een soort plant of boom maar ik rook het ook sterk binnen. En nu weet ik niet of het me verbeeld ofzo @monkeyslut herkenbaar? (Plz hoop van wel)
Allemaal leuk en aardig dat een vriend van mān vriend (die ik ook wel ken) hier een paar dagen logeert maar ik kan nu niet slapen omdat ik me zorgen maak om mān ochtendroutine. Die vriend slaapt namelijk in de woonkamer en dan wordt hij dus wakker als ik koffie ga zetten. Los van dat het sowieso awkward is als ik rondloop in de kamer waar hij slaapt. (Ze zijn nu in de stad wat drinken en nog niet thuis.)
Pff ik verlang bijna terug naar voorjaar 2020 toen ik als een kluizenaar leefde.
Ik had net gewoon nog een mug naast me zitten, het is bijna november??
Heb ik zojuist weer een impulsaankoop gedaan?Jazeker.
Hier heb ik laatst ook mijn āverdwenenā pinpas in terug gevonden. Nadat ik 2 dagen ervoor al een nieuwe aangevraagd had
Ik heb morgen een gezichtsbehandeling en nu ben ik bang dat ze me allemaal cremes gaat aansmeren (terwijl ik 0 aan gezichtsroutine doe) en dus ineens 200,- lichter ben. Ik haat dat ik moeilijk nee kan zeggen tegen mensen.
Ook wil ik stoppen met mijn PT omdat ik letterlijk 0 zweet tijdens trainingen en het voor mij niet werkt. Maar ik mag haar zo graag dat ik het supermoeilijk vind om het te zeggen en dus maar 4x per maand ga omdat ik dan wel moet. Ik sport dus heel weinig maar ben wel 174 euro kwijt ben. Soms haat ik mezelf
Is het erg als je niet zweet?? Serieuze vraag. Sport is toch sport?
Gek eigenlijk hoe je soms zomaar dingen van oud-klasgenoten kan herinneren. Zo zag ik voor het laatst weer voor me hoe een klasgenootje haar 10 (voor een 15-jarige dure) mascaraās liet zien die ze iedere dag opdeed. De ene was voor lengte, de andere voor kleur, dan volume etc.
Ben benieuwd of ze nog steeds wimpers heeft.
Wat heb je gekocht?
Kleisnijders voor mn booming sieraden business.
Ik vraag dan altijd: heb je een testertje voor me? Kan ik het proberen en evt nog laten weten als het goed bevalt
Doei
Zeker niet altijd! Maar het is voornamelijk bijpraten en af en toe een paar oefeningen doen. Bij een PT verwacht ik dat ik tot het uiterste gedreven ga worden en een āzwareā training krijg, maar bij een workout video op youtube heb ik het zwaarder. De motivatie is er ook gewoon niet meer, maar omdat ik haar dus zo mag vind ik het lastig om te zeggen dat ik niet meer wil.
Edit : Met inspanning kleur ik best snel rood en zelfs dat blijft uit.
Goeie! Ik ga mezelf gewoon forceren om dat te zeggen, haha.
Oke rookie mistake. Heb een nieuw koffiezetapparaat met verse bonen en allerlei nieuwe snufjes, dus nu heb ik over de avond 4 verschillende koffies gemaakt en geproefd en helemaal opgedronken om te testen.
Lig nu zo in bed
Edit: accurate representatie van mijn slapende partner naast mij ook
Iemand heeft in het buitenland iets voor mij gekocht, ik had daar geld voor over gemaakt. En het is nu al twee maanden geleden en ik durf er gewoon niet naar te vragen? Echt belachelijk en ik heb t ook nog eens dringend nodig
Ik moet over 7 uur opstaan maar lig nog zo lekker op mijn mobiel te niksen en heb het iets te gezellig gemaakt qua biertjes.
Gelukkig een relatief kort dagje morgen maar vergt wel zelfdiscipline.
Ik werd om 02:00 wakker en moest plassen en nu lukt het niet meer om te slapen. Geef het nog een uur en dan ga ik maar gewoon aan het werk en kijk ik hoe lang ik het volhoud.
Echt ieeedereeee keer weer op de loopband!!!
Heb gelukkig eindelijk eens een nachtje goed doorgeslapen. Valeriaan + Paracetamol waren dus goed om even te ontspannen en de kaak weer los te krijgen. Vandaag eindelijk weer eens een wakker en uitgerust gevoel. Hopelijk vandaag nog wat laatste dingetjes regelen, morgen een dagje vrij en dan naar ikea om een matras te fixen. Hopelijk kunnen ze dat snel leveren dan kan ik al nachtjes tussendoor blijven slapen, scheelt weer met reiskosten ook. Zaterdag nog wat bank zaken regelen en even relaxen. en dan echt inpakken als een malle en dan hopelijk 13-14 november volledig over verhuizen. Oja en tussendoor nog werken. lol.
Shitzooi! Ik ben eerste geworden met een loting voor een woning
Ga ik ontbijten met yoghurt en verse aardbeien of een tostiā¦
Pfff die gif is mijn vriend al een paar nachten sinds ie uit zijn nachtdiensten is. Ben kapot š„²