Wat je even kwijt wil #55

Waarom “shitzooi” dan? :thinking:

1 like

Had het niet verwacht en ik had net mn leven op de rit en nu weet ik niet of ik het aankan :sweat_smile:

3 likes

Jawel dit kan jij aan. En dan stuur ik jou tussendoor allemaal disney huisspulletjes om het je makkelijker te maken.

17 likes

Awh m’n huisarts heeft covid en ik vind het zo zielig voor dr. Ze zitten ook midden in de griepprik drukte.
Ik belde ook voor een bloedprik formulier en een nieuw recept maar dat kon allemaal niet zonder huisarts. De assistent was helemaal ontredderd.

En er zit in de trein iemand naast me heel de tijd z’n neus op te halen en ik vind dat zo’n onsmakelijk geluid.

2 likes

Haha nee ik heb dit niet geroken

1 like

Mocht je een aanhanger nodig hebben voor je verhuizing, laat het even weten!

4 likes

@Scorpiovibes ik ben er deze week ook geweest, maar heb het ook niet geroken :sweat_smile:

2 likes

Ik heb deze week vakantie en ben een paar dagen niet lekker/ziekig geweest en voor de rest voel ik me vooral gestressed zonder duidelijk reden. Ik ga morgen een weekendje weg, maar heb er ook niet echt zin in omdat ik nog zo weinig klusjes in huis heb gedaan en ook nog weinig echt heb ontspannen.

Voelt als een luxeprobleem, maar toch wel kut

3 likes

Ah lief. Heb net met mijn behandelaar overlegd en we zijn tot de conclusie gekomen dat dit niet het huisje voor mij is. Dus bewaar die spulletjes nog even voor een ander moment plz :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Toch fijn om te weten dat als er iets voorbij komt wat het wél is, je een goede kans maakt!

Zou wel even checken bij de woningbouw of (vaker) afwijzen geen negatieve invloed heeft op je inschrijftijd. Is bij ons soms wel, om ‘onnodige’ reacties te voorkomen. Maar wellicht weet je dit allemaal al of is het bij jullie nvt.

2 likes

Goeie! Ik zal daar wel op gaan letten

1 like

Ik sta in de wachtrij voor kaartjes van The Opposites, meer mensen die ook gaan?

5 likes

Aaah ik hoop dat het je lukt. Ik ga zelf helaas niet maar heb wel zin in jouw filmpjes dan :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja ik hoop het ook! Ah wat jammer dat je niet gaat, kan je niet?

1 like

Oh ik wil misschien ook wel. Even kijken waar je kaartjes kan kopen

Nee helaas :sob: moet zeggen dat ik die moshpits enzo ook wel een beetje eng vind. Maar ben allang blij dat ze weer samen optreden haha. Beter komen ze ook met nieuwe muziek :innocent:

1 like

Moshpits bij the Opposites LOL. Not impressed.

9 likes

Oh wat jammer! En ik wil ook niet in een moshpit hoor, LAAT ME MET RUST.

@floreales ik had me aangemeld om een link te krijgen voor tickets, en dan kreeg je vandaag een mail met de link. Het is in De Gasthouder.

2 likes

Ik vind dat van links naar rechts al niks. Laat staan met zn alle in een rondje rennen. Ik wil gewoon muziek luisteren en een beetje heupjes bewegen. Niet sporten.

5 likes

Verdorieeeee, ik wil zó graag kaarten voor VVAL #biecht, maar het lukt niet :sob: