Collega van mij ook. Maar de website doet het gewoon al meer dan een uur helemaal niet. Slecht hoor…
Wat is VVAL? Edit: oh vrienden van Amstel live zeker!
Sta nog steeds in de wachtrij voor Opposites, duur laaaang
Ik had al een puist aan de linkerkant van mijn kin en nu zit er rechts ook een ze zitten symmetrisch
Ik sta vanaf toen het open was in de wachtrij (via een link kwam je wel op een werkende site, site van Amstel zelf lag er idd uit) maar ben er nog steeds niet doorheen (al ruim 3 kwartier) en lees dat mensen die er wel door heen zijn, zien dat het uitverkocht is. Er staat dat iedereen een eerlijke plek heeft in de rij, maar het is natuurlijk net geluk hebben hoe je in de rij wordt geplaatst als je er al instaat sinds het begin…
Is dat zo? Lijkt me dat degene die als 1e in de wachtrij staat als 1e aan de beurt is, daarna de 2e, etc. Maar jij denkt dat dat niet zo werkt?
Om 10:00 werd iedereen in de wachtrij geplaatst. Daarvoor stond hoelang het nog duurde tot de wachtrij. Maar dat maakt geloof ik niet uit hoelang je in dat voorscherm was. Iedereen werd er om 10:00 ingegooid. Als je om 10:02 kwam, werd je natuurlijk wel achteraan gezet.
Ah ok, zo. Ik sta nu al 56 minuten in de wachtrij, wat duurt dat lang zeg.
Het is mij inmiddels gelukt! Ik had op twee dagen gewed, en bij de een ben ik er nog steeds niet door en bij de ander kreeg ik opeens een scherm ‘het is vrijwel uitverkocht maar je maakt nog kans omdat de betalingen niet altijd lukken’ en na een tijd kon ik bestellen. Ik heb nog kaarten voor rang 1, en er leek nog best wat te zijn? Heel gek. Succes nog
Wat fijn voor je, is je wachten toch beloond! Hoop dat ik snel aan de beurt ben voor de Opposites.
Toch maar op de refresh-knop gedrukt.
Uitverkocht!
Aaaah shit zeg!! Misschien via ticketswap?
Er zou vandaag iemand komen tekenen op het werk en ze zou 1 dec al starten, twee keer meegelopen, super enthousiast… Trekt ze zich vanochtend nog terug?! Staat nu natuurlijk in haar recht, maar gvd zeg, zo veel tijd aan iemand besteed, anderen afgewezen, vacature al offline… Kan er nog wel bij.
Er komt een extra concert dus morgen weer een kans!
Oeeh, ik ga voor je duimen
Ik weet eindelijk als wat ik ga voor Halloween! Ik heb eerst een concert dus ik kon niet echt lekker all out met sfx make-up enzo, maar ik heb gisteren een stuk van m’n haar paars geverfd dus nu ga ik als Reggie Rocket! En m’n vriend als Eddy, Prins van de Onderwereld Feestje is zaterdag al dus lekker last minute alles regelen nog, maar ik heb er helemaal zin in
Iedere dag vraag ik mij af waarom ik in het onderwijs werk. Ik heb echt het gevoel dat ik dagelijks water naar de zee draag. Dan ontvang je een verslag en werkelijk iedere zin bevat een of meerdere fouten. Jammer dat de overheid niet inziet dat alles radicaal anders moet om het tij te keren. Het is heel verleidelijk om weer terug te gaan naar het bedrijfsleven.
Je werkt op het mbo toch? Dat is wel jammer 2ant je hebt niet echt veel verschillende soorten schooltypes zoals bij basisscholen of wel? Anders is het misschien een overweging waard om te zoeken naar een school met een andere filosofie dan ‘normale’ scholen hebben. Er zijn best veel die al heel wat dingen radicaal anders doen.
Je hebt wel verschillende onderwijsconcepten, ook het beroepsonderwijs is in beweging. Sommige scholen hanteren nog allerlei losse vakken, terwijl elders geïntegreerd projectonderwijs wordt gegeven. Dit is ook een van de redenen dat ik afgelopen schooljaar geswitcht ben van werkgever.
Het probleem is de huidige aanpak van de overheid m.b.t de vluchtelingenproblematiek en het lerarentekort. Taalachterstanden, tekorten aan docenten etc. Ik ga niet het verschil maken en het zorgt alleen voor meer frustratie. Deze jongeren verdienen beter.
Ik heb een nieuwe baannnnn!
Precies met de uren die ik graag wil, leuk team, met interne opleiding en een prima loon. Half november begin ik!
Ik heb zo een sollicitatiegesprek en ben echt een beetje gespannen. Het is ook nog eens online terwijl ik veel liever mensen irl zie. Er hangt voor mij best wel veel vanaf dus denk dat ik daarom zo nerveus ben, normaal ga ik onvoorbereid en chill dit soort dingen aan
Ik heb echt zin om weer in bed te gaan liggen…maarja mooi weer enzo, moet je van genieten. Nou in bed geniet ik ook! #luiehond