Wat je even kwijt wil #55

ik ben vandaag voor het eerst in 55 dagen ongesteld en zo voelt het ook :100: :heart_eyes:

3 likes

Succes, je kunt het :muscle:t2::muscle:t2:

1 like

Ik voel mij slaapdronken, terwijl ik al een ruime te tijd wakker ben. Hoe dan?

Een snurkende hond in je buurt, helpt ook niet echt

Altijd zo fucking raar als je droomt dat je een kind hebt en je wordt wakker en je kind is er niet meer. :woozy_face: ik zie hem nog helemaal voor me. Maar bestaat dat kindje dan echt niet en heb ik die gecreëerd met mijn eigen fantasie?

6 likes

Je kunt alleen dromen over mensen/gezichten die je al eens gezien hebt, je brein kan dat niet zelf fabriceren. Kan dus gewoon een baby zijn die je 5 seconden in de supermarkt hebt gezien

1 like

Is dat iets nieuws ofzo? Dat mensen dan zo’n groot mandje hebben (zo’n eentje die je kan rollen op de grond) en hem dan en hem daar gewoon midden in het gangpad laten staan? Moet ik mijn nek breken ofzo, gvd fucking aso.

Ik heb vannacht goed geslapen en dacht vandaag mijn badkamer eens goed onder handen te nemen, al ben ik nog niet helemaal fit. Was toch te enthousiast, kon op een gegeven moment niet meer, stond te trillen op m’n benen :weary: dus gaan douchen want voelde me vies. En nu zit ik met een badkamer die maar half gedaan is. Nu maar even bijkomen en hopelijk vanmiddag de rest.

1 like

Oké gelukkig had ik me goed voorbereid. Had daardoor een goed gevoel over het gesprek en werd binnen vijf minuten al gebeld dat ze met me verder willen :sweat_smile:

70 likes

Wat goed! Gefeliciteerd :tada:

1 like

Attentie, iedereen kan weer door met zijn leven - de fietssleutel zat net in de brievenbus!!!
Door een anonieme vinder.

141 likes

Maar hoe wist die persoon waar de eigenaar van de sleutel woont?

2 likes

Ik had een briefje in de algemene hal opgehangen met mijn huisnummer erbij! Dus het zal 1 van mijn buren geweest zijn die dat heeft gezien en de sleutel had gevonden. Geen idee welke van de 50 alleen.

14 likes

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

1 like

Ik wil graag 3 dingen vertellen:

Ik zat vanochtend in de bus en hoorde een meisje zeggen: Ja ik onthoud altijd alles wat ik zie, ik heb echt een geografisch geheugen! (cute)

Ik heb mijn neus gesnoten in mijn mondkapje in diezelfde bus omdat het snot maar bleef lopen en ik mensen niet wilde irriteren (vies)

Ik was na lange tijd weer in m’n sportschool en daar zag ik een trainer die daar werkt dus ik vroeg hem: hee hoe gaat het eigenlijk met je vriendin, is ze al bevallen? Want kon me herinneren dat hij verteld had dat ze zwanger was de vorige keer dat ik er was. Zegt ie: ja onze dochter wordt 2 in november… (dom)

63 likes

Ik heb een jurk gekocht via Vinted en het gaat er zo om spannen (letterlijk) of deze gaat passen. Wil hem eigenlijk al niet meer ophalen.

1 like

Ik wil ook een geografisch geheugen. Serieus, ben beroerd met landen en hoofdsteden

5 likes

maar nu zullen we dus nooit weten waar hij was helaas

2 likes

Nee, met dat mysterie moeten we voor altijd leven. Ik denk eigenlijk dat ik hem in de fiets heb laten zitten en een barmhartige Samaritaan de sleutel eruit heeft gehaald en veilig heeft bewaard voor me. Misschien hoor ik het ooit nog van een van mijn buren!

1 like

Het klinkt wel als een scenario voor een romcom

7 likes

Ik vind het echt heel moeilijk om een master te kiezen en ben er echt al heel lang over aan het nadenken en weet het nog steeds niet. Had daarom vandaag maar een gesprek ingepland met mijn tutor om het er eens over te hebben, maar ik was daar best pessimistisch over. Ik dacht zal wel totaal niet nuttig zijn en niet helpen, maar ja baat het niet dan schaadt het niet. Maar het was echt een superfijn gesprek en het heeft me echt verder geholpen in m’n keuze. Heb nog steeds geen keuze gemaakt, maar ben wel al een stuk dichterbij

16 likes