Dit forum is gewoon heerlijk om te ouwehoeren, zonder de sociale verplichten vragen die erbij horen.
Plus je kom ook achter allerlei dingen. Ik wist namelijk niet dat novelty teapots bestonden
Dit forum is gewoon heerlijk om te ouwehoeren, zonder de sociale verplichten vragen die erbij horen.
Plus je kom ook achter allerlei dingen. Ik wist namelijk niet dat novelty teapots bestonden
Ik heb eindelijk eens een matras besteld. En 2 PAX-kasten die ik alleen in elkaar ga zetten (wel 2 halve), dus wordt leuk
Ligt het aan mij of ben ik de enige die er niet ābij kanā? Hij staat helemaal rechts bij mij en valt net buiten mijn scherm
Ik zie hem ook niet!
Ik like dit maar eigenlijk wil ik hiermee reageren:
Op mān tablet zie ik hem wel trouwens, alleen op mān telefoon niet! Is dit een sign of the times dat ik mān oude SE eindelijk weg moet doen en een grote moet kopen haha
Bij de bovenburen zijn ze aan het boren. Zoals het nu klinkt zitten ze zo bij mij in de woonkamerā¦
Vandaag na 3 dagen ziek thuis te zijn geweest weer naar werk maar ik voel me nog steeds best ruk en ik klink als een zeehond⦠gelukkig na vandaag gewoon weekend.
Ik was gister bij een concert en ahh het was echt zo goed! Zit echt nog helemaal na te genieten. En vanavond mag ik weer!
De bladeren vallen echt met bosjes van de bomen, helaas, maar gelukkig is het wel weer stoofperen en stoofappels tijd. Hmmm wat ga ik het eerst maken, stoofperen of hete bliksem?
Mijn man heeft een brief gekregen van de overheid:
Aan de mbo student in het laatste jaar van zijn opleiding en de ouders/verzorgers.
Mijn man is 34 en wordt volgend jaar zelf vader :ā).
Zou het wel even melden, is een datalekje en hij staat dus ergens verkeerd in de systemen
Nou ja hij is wel een mbo student in het laatste jaar van zijn opleiding :ā), dus dat deel klopt wel.
Ohh, ik dacht hij krijgt opeens een willekeurige brief!
Hete bliksem
Ik moest om half 10 werken maar voel me ziek door de corona dus lig gewoon nog in bed š„² heb al in de teams gezegd dat ik me prima voel dus kan er niet meer onderuit
Je kan toch aangeven dat het echt niet gaat? Dat het beter leek maar nu helemaal verrot? Anders duurt beter worden straks nog langer⦠Wel verrot hoor. Beterschap!
Mijn werk heeft bedacht dat de over gaan op Windows in de cloud ipv op je laptop zelf. Migreren duurt een paar uur, dus dacht doe ik op mijn vrije dag. Maar natuurlijk gaat alles weer fout en is de migratie mislukt en kan mijn laptop niks meer nu. Hopen dat de helpdesk nog kan helpen en anders fixen ze het maandag op kantoor maar.
Ik luister het nieuwe album van Ed Sheeran, heb 3 nummers gehad en moet al huilen . Visiting hours sla ik sowieso al over dus ben benieuwd hoe de teller op het einde van het album staat
Omg wat goor. Ik word gewoon boos door dit te lezen. En nu moet je dat snot nog van je jas gaan wassen natuurlijk Sterkte daarmee