Ik ga naar de Opposites
Gadverrrr zeg! Ik vind dat je nog heel netjes hebt gereageerd. Iieew, zo goor. Whyy
Dit is mijn droomleven . Thanks voor de tips, heb ik vanmiddag lekker wat te kijken haha.
Zooo schattig hoe ze ook een speeltje uit gaan kiezen
. En hoe dat varkentje bij die hond ligt
Ik wil opeens echt heel erg graag mijn haar rood verven
Ik voel mij mentaal beroerd dus frikandelbroodjes for the win
Ik was even vergeten hoe kut het is om op dit tijdstip naar de supermarkt te gaan die op loopafstand ligt van meerdere middelbare scholen 🥲
Omg ik nog 21
Lieve FFers
Bij deze een warme omroep om ook eens langs een oxfam wereldwinkel te gaan om cadeautjes te kopen tijdens de feestperiode. Daar zijn altijd heel toffe, originele en mooie spulletjes. Duurzaam en bewust consumeren is belangrijker dan ooit !
Vorige keer moest je die zin afmaken om bots tegen te gaan toch. Toen zat ik daar toch mee te kutten! Had al 1000x het goede woord ingevuld, maar hij pakte het steeds niet
Oh kut bij mij verspringt ie net van available naar sold out
Dadelijk met vriendin naar de Ikea en ondanks dat ik echt een shitload moet kopen en het niet echt voor de fun is, heb ik er wel echt zin in <3 afwasborstels here I come.
Ik moest 5 minuten wachten en als je wachtrij dan af is gelopen zie je helaas ook sold out
Ja opzich is 240 niet gek, 80 boven retail. Maar ik twijfel dan toch of ze wel echt zijn.
Ik heb ook wel het idee dat er veel zijn. Vorige keer hadden volgens mij echt heel veel mensen in de fysieke rij succes. Terwijl daar naar mijn idee echt VEEL mensen waren. En ook echt alle mensen die ik op insta volg voor de sneakers hebben ze.
@Vloeistof zonde dat het je vriend ook niet gelukt is. Hij was er best snel door volgens mij
Kolere mijn iPhone valt net kapot op straat. De hele achterkant in splinters en scheuren in de voorkant
Ah wat leuk voor je! Het is me vandaag wederom niet gelukt, morgen poging 3!
Nah in de wereld van fakes verbaast niks me meer haha maar als het kettinkje erbij zit zal het idd wel legit zijn. Ik ga nu toch op vinted kijken hoor
Ik ging net een broodje bestellen en werd gewoon vriendelijk geholpen. vraagt die man achter de balie “kom je hier vaker?”
Dus ik helemaal in de war omg flirt deze man nou met me?! Er flirt nooit iemand met mij. Dus ik antwoord beetje ongemakkelijk met ja af en toe.
“Oké dan heb je hier een flyer voor de acties van volgende week”
🥲🥲🥲🥲
doen!
Tandarts controle was goed, mijn tanden en ik zijn weer goedgekeurd
Ik was net bij een arts en toen ik vroeg waar ik kon gaan zitten zei ze “ga maar op die grote, stoere stoel daar zitten” Hahahha. Ik gok dat ze hiervoor met een kind had gepraat ofzo en daarna dacht what the fuck zei ik tegen deze volwassen vrouw.