Ik heb zo veel stress/spanning voor een gesprek volgende week dat ik nu al gek word. Hoofdpijn, misselijk, hartslag in mijn keel en ik loop echt de hele dag als een kip zonder kop rond. Ik probeer afleiding te zoeken en in mijn hoofd kan ik het allemaal rationaliseren dat het goed komt, maar mijn lichaam ontploft gewoon van de spanning. Heel vervelend om te ervaren
Ik heb echt geen energie meer, hoe krijg ik voor werk nog wat gedaan
even wat actiefs doen, minuutje springen, 20s planken, even buiten wandelen, plens koud water in je gezicht
Ik ga straks mijn wenkies laten doen bij een vrouw die een salon aan huis heeft. Ben er nog nooit eerder geweest, maar verheug me al op die ongemakkelijkheid als je ergens voor het eerst komt en dan 1 op 1 met iemand bent die je niet kent 🥲 maar ze heeft goede reviews dus dat scheelt in ieder geval weer
Ik vertrek om 18:00 naar een halloweenfeestje en het pakketje met mijn beoogde outfit komt tussen nu en 17:00 living on the edge
Oke bijzonder. in 2019 ben ik mijn pasje voor de ondergrondse container (en milieu straat) kwijtgeraakt, ik dacht altijd dat die op straat terecht was gekomen of in de container. Schijnbaar kreeg net een vrouw die ik ken die daar werkt (en steeds gratis pasje fixt voor me) mijn pasje terug of een telefoontje want hij is in een doos gevonden bij een kringloop tussen spullen.
Ik heb alleen maar vragen nu. Ik breng daar nooit iets heen, hoe komt die daar en hoezo na 2(½) jaar ineens gevonden.
Heb inmiddels ook alweer een andere nieuwe haha maar ik vind het wel heel erg bijzonder.
Ik heb een Dopper gekregen via werk. Dinsdag het papiertje dat eromheen zat eraf gehaald en gaan gebruiken. Niet afgewassen omdat ik te lui was Zat gisteren in een saaie meeting dus ik begin die fles te inspecteren, zie ik ineens dat er binnen in de fles ook nog een papiertje zit. Ik heb 2 dagen water vermengd met slap geworden papier en inkt gedronken
Ik moet een beetje gniffelen haha. Dit had ik kunnen zijn.
godverdom nu wil ik een mini wafelijzer haha
Voor volgende week eindelijk zelf ook een keer een gratis product in de bonus box vd AH! Las er hier wel vaker over, maar zelf nog nooit gehad terwijl ik er toch vrijwel iedere week boodschappen doe. Vind de aanbiedingen in die bonux box trouwens verder vaak maar belabberd en vaak ook week na week dezelfde producten De eerdere persoonlijke aanbiedingen waren beter en ook fijner afgestemd op je koopgedrag heb ik het idee.
Ik kan echt zo moeilijk mensen rond de 30 en 40 jaar inschatten. Hoe kan er zoveel verschil in deze leeftijdscategorie bestaan.
Mijn favooooo en tofu de
Zag bij een instagrammer een super leuke meisjesnaam en nu ben ik verliefd, maar mijn vriend vindt hem niet leuk. Sad.
Oohhh mennn ik ben na anderhalf jaar niet gaan weer bij de mondhygiënist geweest en het is net of ik tanden van iemand anders in m’n mond heb en ze doen PIJN
Ik ben onderweg met de auto naar vrienden en ipv 50 minuten al bijna 2u onderweg EN IK WORD GEK
Ik had bloed laten prikken afgelopen maandag en sommige uitslagen staan er in mol en omg ik heb echt zieke flashbacks opeens naar de scheikundelessen. Was het bestaan van de eenheid mol helemaal vergeten
Ik heb teveel caffeïne op, jemig wat een nachtmerrie
Welke naam was het???
Ik weet niet hoe het komt maar de laatste dagen ben ik echt verslaafd aan de geur van schoonmaakmiddel, vooral allesreiniger met bloemengeur. En ik ben echt allesbehalve een poetser. Ik wil gewoon die geur steeds ruiken, ik sta echt bijna elk uur een nieuw sopje te maken. Doekje erin en dan heerlijk die geur opsnuiven hahaha wat is dit? Lijkt oprecht een verslaving. (Poetsen doe ik er overigens nog steeds amper mee)
Jolie, bij Sanne van ons gezin van hier en daar. Vind dat zo’n leuke naam