Wat je even kwijt wil #55

Hij is binnen :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb dit ook gehad🄲 Ik zei op het werk nog dat het water naar papier smaakte, ja gek hè

2 likes

Ik ben een paar jaar geleden mijn paspoort kwijtgeraakt. Ding was nergens meer te vinden dus aangifte gedaan en een nieuwe aangevraagd. Twee jaar later kreeg ik een berichtje via Facebook. Een vrouw van twee dorpen verderop was op vakantie in Turkije. Ze had in een winkeltje een tas gekocht en daar zat mijn paspoort in. Ik snap nog steeds niet hoe dat mogelijk was.

52 likes

Een compromis, als bijv 2e naam misschien?

1 like

Vakantie! Out of office aan en twee weken helemaal nergens aan denken! Behalve dan aan alles wat ik ga opeten in Cinque Terre vanaf vrijdag.

27 likes

Straks post iemand in het ongemakkelijke momenten topic: ik sprak net tegen een patient alsof het een kind was :rofl::sweat_smile:

7 likes

Dat is ook gek ja. Kreeg later nog te horen dat die man die hem had gevonden ook nog eens 30 km verderop woont. Zo weird.

2 likes

Ik ben dit weekend bij m’n ouders en precies NU kickt de schoonmaakwoede waar ik gisteravond geen zin in had in en wil ik allemaal stationary kopen en m’n wetbundels helemaal tentamenproof maken…die ik dus niet meegenomen heb naar hier

Volgende week wordt echt zo leuk, waarom doe ik mezelf dit altijd aan

4 likes

Dit had ik laatst ook, kwam er aan het eind van de dag achter dus maar een dag inktwater gedronken. :stuck_out_tongue:

1 like

Maar ben bang dat het mij niet staat :sob:

1 like

Ik heb een wondje op mn hak door nieuwe schoenen. En nu ga ik morgen een stuk lopen haha. Dus ik moet of schoenen aan waar ik na een tijdje last van krijg. Of een sneaker die lekker loopt maar tegen die plek drukt…

1 like

Die clown kijkt ook van ā€˜ja hoor zit maar aan mijn haakje’ :smirk:

50 likes

Als je maar de goeie kleur rood uitkiest vind ik dat veel mensen ermee wegkomen!

1 like

Een inlegkruisje of blarenpleister tegen je hak plakken (of in de schoen) helpt misschien?

3 likes

Ik wist wel wat van WOI maar omdat het in Nederland nooit echt heeft gespeeld had ik niet de totaliteit ervan door. Tot ik iemand leerde kennen die uit de Westhoek kwam en hij er veel over vertelde (zijn dorp lag echt midden in de slagvelden. Er is zelfs nog een skelet in hun tuin gevonden, met naamtag zodat hij ook begraven kon worden met naam.) En als je dan die slagvelden ziet, gevechten waarbij het echt om een kilometer ging. Kan me je gevoel echt helemaal voorstellen.

3 likes

Ah zo leuk, ik zou ook graag ooit een BLM mustang willen. Tof ook dat ze zonder bit rijdt.

Ben wel heel benieuwd wat ze voor werk doen want ik zie dat ze vlakbij wonen in een duur gebied en het lijkt alsof ze echt veel land hebben :weary: en ja ik ben jaloers.

Ik gok 10 jaar geleden.

2 likes

Ik zit bij de kapper en krijg opeens een wijntje aangeboden, wow ik moet vaker op vrijdagavond naar de kapper

35 likes

Ik lig al een nacht en een dag met koorts in bed en voel me zo zielig. YouTube of tv kijken is al teveel voor mn gefrituurde hersenen. Wel een nieuwe ā€˜snack’ ontdekt: beschuit met melk erover. :yum:

2 likes

Je bent dus goed ziek :nauseated_face:

21 likes