Wat je even kwijt wil #55

Ik ben aan het wachten tot mijn kind slaapt ( lig er naast ) en mijn doet hetzelfde met ons ander kind. Wie eerst beneden is moet naar de frituur. Ik vermoed dat we allebei aan het wachten zijn tot de andere eerst naar beneden gaat :sweat_smile:

13 likes

Was je je paspoort in Turkije of NL kwijtgeraakt? Heel gek ja!

Ik ben the Office US aan het herkijken en mijn collega die vreemd ging met mij (en ik met hem) heeft gewoon direct een quote van Jim gebruikt nadat het gebeurde en werd er boos van haha ‘You have no idea how long I’ve wanted to do that’.

2 likes

Zei Jim dat ook na vreemdgaan? Want zo uniek is die zin verder niet denk ik toch

Nee in Nederland. Dat maakte het extra raar. @Konijntje nee gewoon een nieuwe tas in een souvenirshop. Zo’n standaard I :heart: Turkije ding.

1 like

Pam had wel een relatie. Haha dunno het was gewoon toendertijd allemaal vrij klote en dan hoor ik dit en denk ik ‘wat was je toch een sukkel’ (ik dus)

Elke keer als ik de Bol.com reclame met die Sinterklaas zie denk ik: oooh de échte Sint!
Om er vervolgens aan herinnerd te worden dat Bram van der Vlugt al bijna een jaar geleden is overleden.

5 likes

Dat is toch gewoon een normale zin? Denk niet dat hij de office gequote heeft hoor.

1 like

Nouuu sorry ik kreeg gewoon even flashbacks
 :cry:

Help ik heb de Bratz themesong in mijn hoofd

1 like

Ik wil m’n boek uitlezen maar hij ligt boven en ik ben te lui om hem te pakken :+1:t2:

4 likes

Iemand heeft aangebeld maar ik verwacht helemaal niemand en geen pakketjes dus ik doe niet open. Dus bellen ze nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer x 3 :woozy_face:

Woon in een complex dus kan ook niet ff door raampje spieken wie t is.

1 like

Ahahha ik had dat liedje zelfs in mijn droom dus snap het wel :joy:

2 likes

Waaarom eet ik altijd zoveel als ik uit eten ga en waarom ook zoveel ijs terwijl ik daar helemaal niet goed tegen kan. Ga mezelf nu haten en in foetushouding liggen

Nu ben ik in een verhitte discussie terecht gekomen met een chat-medewerker van Next (kinderkleding) die beweert dat ik mijn zojuist bestelling niet kan annuleren. Terugsturen kan wel, kost 6 euro. Nu ik de term herroepingsrecht er in heb gegooid, gaat hij toch even kijken

Edit voor vervolg:
Herroepingsrecht blijkt sleutelwoord in deze. Was onredelijk zuur omdat ik een bestelling deed voor een trui, en er voor de leuk 2 broekjes bij deed, en de trui na afrekenen niet op de bon stond (uitverkocht). Annuleren kan nu nog steeds niet, maar in ‘hoge uitzondering’ worden mijn retour kosten a 6 euro vergoed. Het kan dus wel.

En misschien zijn de broekjes wel gewoon leuk en houd ik ze, maar toch. Heb de discussie wel gewonnen :muscle:t2:

6 likes

Ik heb een vraag opgestuurd naar een podcast (ingesproken, en kreeg bericht terug dat ze ‘m gebruiken) en misschien komt dat morgen al online. Ben hier meer excited over dan nodig. Gelukkig is het een hele niche (sport)podcast :eyes:

15 likes

Het is nu al een aantal keer gebeurt dat ik gewoon ben vergeten dat een BN-er al is overleden en dan word ik voor een tweede keer verdrietig als ik er weer achter kom :cry: nu is weer zo’n moment

8 likes

Altijd jammer als je in een restaurant op een vreselijke stoel moet zitten.

5 likes

Ik heb weer herontdekt hoe fijn het is om in bed in het donker muziek te luisteren met oordopjes in. Deed ik vroeger zo vaak maar al heel lang niet meer gedaan, tot ik er hier ergens over las deze week. Muziek komt dan zoveel beter binnen :heart_eyes:

16 likes

Ik moet morgen al om 7:30 werken, ik wil niett
 Het is zó druk :unamused: