Wat je even kwijt wil #55

Ben wel benieuwd welke :grin:

1 like

Ik verveel me. Ik zou morgen zumba en dan naar het woonprotest en lunchen en werken, maar nu is het: in bed chillen

Zwaaar irritant

1 like

Vandaag mijn eerste auto gekocht. Aan de ene kant ben ik er heel blij mee, maar aan de andere kant vind ik het zonde om zo belachelijk veel geld uit te geven aan een auto.

5 likes

Mijn beste vriendin is vorig jaar overleden en ik mis haar enorm, maar soms voel ik me schuldig dat ik niet genoeg rouw, of dat ik niet constant in zak en as zit zeg maar.
Weet niet goed hoe ik t moet uitleggen, maar mijn leven is verder gegaan en haar verlies sluimert op de achtergrond maar ik heb nooit een uitbarsting van verdriet gehad.
Nu is het nieuwe album van Tori Amos uitgekomen en dit nummer kwam voorbij en opeens ging ik helemaal los, ben al de hele dag aan t janken. Iets in die tekst is zo herkenbaar dat ik gewoon brak, en het voelt echt als een opluchting, toch wel

Hoe ze beschrijft dat je iemand die je verloren bent overal ziet en tegenkomt, de kleine dingen in t leven waardoor je toch weer even moet denken aan diegene.

Someone said that they saw you there
On a cliff in the Southwest
Then I thought it might be you
By the way you were described
“She had the kindest eyes”

Where?

33 likes

Okee mijn eerst bericht na jaren meelezen en heeul lang geleden eens wat delen(denk 10 jaar terug minstens)
 Ik heb echt een kutavond. Ik heb een week vakantie gehad en me best redelijk vermaakt maar vanavond bevliegt me opeens dat gevoel van eenzaamheid. Ik woon alleen en vind dit meestal prima en heerlijk, maar soms dus niet.
Bah en ik heb nog wel uitgekeken naar een week met weinig verplichtingen?
Nou een lekker positieve eerst bijdrage aan dit fijne forum, hopelijk hierna weer wat vrolijkers!

25 likes

Ja logisch! Alleen heeft heel veel voordelen en - duh zoals met alles - ook nadelen. En het vervelende van eenzaamheid is dat je zo kan lopen malen als je op de bank zit en er in je eentje niet heel makkelijk uitkomt, tenminste ervaar ik dan. Kun je nog ff met iemand bellen of wat chills kijken?

Wel gezellig dat je weer mee komt posten na al die jaren!

2 likes

Nou precies dat, dan blijf je erover malen en word het voor jezelf alleen maar moeilijker! Ja heb ik op zich wel maar wil ik hier niet mee lastig vallen op dit moment. Bedankt voor je berichtje helpt al enorm op 1 of andere manier!

3 likes

Ik zit voor het eerst weer op de wc terwijl alles draait (gelukkig wel in mijn eigen huis). Geflirt voor het leven met de barman maar geen korting gekregen, Corona heeft me geen goed gedaan

9 likes

:thumbsup: Altijd fijn als je klaarwakker bent om 5 uur ‘s nachts. Ondertussen spint de kat zo hard dat de buren ‘m vast horen. Nou ja, is er iemand in elk geval blij dat ik wakker ben :upside_down_face:

2 likes

Gisteren naar de IKEA geweest en een matras besteld, pannen gekocht etc was even vergeten dat het herfstvakantie is hier in de regio. Was echt druk en de helft vergeten :sweat_smile: nja gelukkig bestaat internet.

Thuis nog koelkast, vriezer en wasmachine besteld. Dus maandag ga ik de hele dag in het nieuwe huis (mag je een studio een huisnoemen?) wachten op de leveringen. Begin steeds meer klaar te zijn met alles, slaap slecht en klem enorm. Maar is het vast allemaal waard.

Vandaag even wat andere dingen doen dan alleen maar shit regelen en even gamen met wat vrienden. (Op 5 uur slaap)

32 likes

Gisteren zo’n intense sessie gehad bij de psycholoog en ik ben nog steeds van de kaart ervan. Het was wel fijn, want het gaf mij echt inzichten maar ik vondt het heftig.

En vannacht voegde ineens mijn ex me toe op insta? Ga weg man.

5 likes

Een huis is ‘een gebouw om in te wonen’, aldus Van Dale. En sowieso moeten we in Nederland eens stoppen met het afwaarderen van woonruimte. Net zoals het begrip ‘grotemensenhuis’.

De meest lazy en makkelijke Halloween-outfit waar ik op kon komen was Chucky dankzij mijn liefde voor tuinbroeken. :pleading_face: Feestjes en concerten ben ik nog echt niet gewend aan geraakt sinds Corona.

15 likes

Mijn wekker stond per ongeluk nog op 7 uur
 ik probeer sindsdien uit alle macht weer in slaap te vallen maar zonder succes. En mijn vriend snurkt.
Ik ga maar eens uit bed.

Ik ga straks verhuizen, vanavond slaap ik voor het eerst in m’n eigen (naja niet eigen want huur maar eigen als in weer alleen) appartement. Zie enorm op tegen het weggaan hier straks, moet al bijna huilen als ik het typ. Klinkt zo dramatisch maar voelt echt alsof ik straks de deur dicht trek achter alle dromen en plannen die ik met m’n ex had. En dat is maar goed ook, maar het voelt wel heel heftig. Blij als vandaag erop zit :muscle:

72 likes

Succes vandaag!

3 likes

Veel succes vandaag! :heart:

1 like

Succes vandaag en dat het je uiteindelijk heel veel geluk brengt! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Komende nacht een uur langer slapen :star_struck::star_struck::star_struck:

6 likes

Slaap een nachtje in een hotel met ontbijt speciaal uitgezocht, want wordt vegan ontbijt geserveerd. Helemaal verheugd op croissantjes of iets anders lekker zoets krijg ik harde bolletjes :sob:
Mag eindelijk niet zeuren al super fijn dat er buiten de randstad vegan eten op de kaart staat. Maar had toch wat anders voorgesteld.

Succes vandaag!! :heart:

@Clancy successs , nog heel even volhouden. Als je eenmaal een beetje gesetteld bent, voel je je vast een klein beetje beter. :heart:

@hejira :heart:

3 likes