Wat je even kwijt wil #55

Nouja als een stop eruit springt, is dat omdat er anders gevaar is (teveel spanning, kortsluiting, vonken, lekkage). En dat alles kan leiden tot brand. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen, tv via je mobiel kijken en de stroom in je kamer afsluiten. En morgen meteen iemand naar laten kijken.

2 likes

Die tijd kan hem erin zitten dat iets langzaam warm wordt. En pas bij bepaalde uitzetting kortsluiting veroorzaakt.
Die stop uit laten is het beste. Is een rede dat die doorslaat.

Ik werk op een klantenservice en haal Ć”ltijd mijn achternaam weg als ik een mail stuur voor m’n eigen privacy (voornaam komt bijna nooit voor dus ben zo gevonden op social media) en nu zie ik wel eens dat mijn collega’s een printscreen van mijn antwoord sturen naar klanten als ze niet gereageerd hebben waar mijn volledige naam dus boven staat. Kan ik hier iets van zeggen? Vind dit echt niet chill eigenlijk…

9 likes

Ja, waarom niet?

4 likes

Wat vervelend als je verplicht wordt om voor- en achternaam te gebruiken! Bij mijn klantenservice gebruikten we alleen voornaam, blij mee want ik hoef niet dat een boze klant me opzoekt op social media :sweat_smile: Soms vroegen ze aan de telefoon wel eens om achternaam en dan gaf ik mijn moeders naam (heb de achternaam van mijn vader)

4 likes

Zou ik ook doen! Jouw achternaam heeft geen meerwaarde daarbij toch. Als er een keer gedoe ontstaat dan kunnen ze intern toch wel achterhalen dat jij die case hebt afgehandeld.

Ik zit momenteel in een zelfde gesprek, ik moet ca 2/3 keer per week brieven sturen naar mensen die vaak al boos zijn met mijn volledige naam erbij, terwijl ik mijn functie niet eens relevant vindt om dit af te handelen. Wel de actie zelf maar niet dat die persoon vervolgens mijn hele naam heeft. Heb ook nog eens een naam die bijna niet voorkomt dus ben echt zo te vinden. Laat maar lekker de directeur tekenen ofzo hoor!

1 like

Pff ik heb het zwaar deze maandagochtend

2 likes

ik ben vandaag jarig maar ik word ook in de loop van de dag gebeld met of ik aangenomen ben bij een nieuwe baan wat dus kut is want
a. ik word elke keer gebeld door familie en dan krijg ik een hartstilstand
b. als ik het niet ben geworden is mn verjaardag kut

35 likes

Mijn bed trilt omdat er verderop geheid wordt.

1 like

Het is alweer bijna oktober…tijd gaat zo vreselijk snel voorbij.

1 like

Van harte gefeliciteerd!

1 like

Omg m’n telefoon deed net helemaal niks. Nu heb ik volgens mij 2 noodkreten verzonden toen ik probeerde te ontgrendelen, maar hij doet het weer!

Ik drink voor het eerst in mn leven vanilla bean macchiato, en hoewel ik me op kokhalzen had voorbereid, vind ik het zelf niet eens vies. Wat is dit haha

Ik heb vannacht voor het eerst sinds 15 jaar weer geslaapwandeld. Of althans misschien dat ik het vaker doe, maar nu was m’n vriend erbij dus die vertelde het vanmorgen. Echt zo vaag dit ineens.

Ik heb net het boek van Nikki Sterkenburg gelezen en omfg ben nu nog even extra alle hoop in de mensheid kwijt hoor. Jezus christus te paard…

Nu maar Orakel van Thomas Olde Heuvelt pakken, dat is andere kost.

2 likes

Ik had net een eerste gesprek met projectmedewerkers voor mijn nieuwe baan, maar het was natuurlijk weer super chaotisch en onduidelijk. Gelukkig gaven ze dit zelf ook aan :joy: dus over een maand weet ik denk ik pas wat ik precies daar doe hahah

2 likes

Lol what the hell ik wilde op de enige vrije tweezits in de trein gaan zitten, ligt er een condoom (uit de verpakking) op een van die stoelen??

2 likes

Die heeft er echt schijt aan

Vandaag is mijn 1e werkdag na mijn vakantie en ook in een nieuw team. De collega die mij gaat inwerken zei net ā€˜bij ons in het team is de regel dat je de 1e dag na je vakantie zo weinig mogelijk doet en rustig opstart’. Ik voel me al helemaal thuis :ok_hand:

61 likes

Ik ben zo ontzettend verkouden dat ik elke 2 minuten mijn neus moet snuiten anders loopt het er gewoon uit. Wat een verschrikking