Wat je even kwijt wil #55

Mijn sokken zijn nat door het fietsen door dit pisweer

Wat leuk!! Zijn stem is echt geweldig. Vind vooral Evil echt lekker van dit album, maar ze hebben heell veel goede nummers. It’s not over is ook leuk, of over you.

1 like

Wat lief!

1 like

Ik heb vanochtend bij de pomp een zak winegums gekocht om ze ā€˜in mijn bureaula te leggen’. Ze zijn nu al opšŸ™ƒ

5 likes

Ik wilde na de vakantie stoppen met drinken. Ik kan slecht maat houden en ik wil zonder katers wakker worden. Nu ben ik op vakantie en beleef er geen enkele lol meer aan dus ik heb besloten dat ik vanaf vandaag alcoholvrij ben. Ik geniet meer van de laatste dagen vakantie zonder het gevoel te hebben door een vrachtwagen overreden te worden. Ben eigenlijk nu al trots!

105 likes

Bij mij bleef de aardlekschakelaar op random momenten uitspringen. Telkens 1 groep uitgezet, zodat ik op basis daarvan kon elimineren welke groepen ok waren. Maar zelfs daar was geen pijl op te trekken.

Uiteindelijk electricien in huis gehad, en het was de vaatwasser die vervangen moest worden. Hij kon dat per apparaat uitmeten. Sindsdien nergens meer last van gehad.

Ik moet nu naar het zwembad fietsen (gelukkig wel overdekt) maar het regent :sob:

2 likes

Wat knap dat je inziet dat het anders moet Ʃn direct de knop omdraait. Ik hoop dat je dit kan volhouden en alle hulp hebt (of zoekt) dat het een succesverhaal wordt :slight_smile:

Ik moest net 5 minuten van iets terugfietsen naar huis en ben alsnog drijfnat.

1 like

Ooh echt? Bij mij blijft de aardlekschakelaar wel gewoon aan, het is echt 1 groep die eruit vliegt en zelfs als alle apparaten uit het stopcontact gebeurd het nog. Gebeurde het bij jou dan als je bijv de vaatwasser aanzette of ook random als die uit stond? Hoop niet dat t m’n vaatwasser is dan haha, echt ff geen geld voor. 🄲 Heb vanmorgen de verhuurder gebeld en er moet een extern bedrijf komen en die bellen ergens deze week of volgende week voor een afspraak dus denk dat dit nog wel ff gaat duren.

Helaas alweer gerookt. Maar als het goed is word ik een weekje opgenomen(geneesmiddelen onderzoek)en kan ik niet meer roken. Verleden keer was ik daardoor ook gestopt, daarna ook geen moeite gehad. Alleen na een halfjaar weer begonnen door een enorme stress situatie op werk. Ik heb ook nog click sigaretten liggen van vakantie, dus die zijn dan sowieso op. I know het is de verslaving die praat :joy:

Maar wel heel goed van je dat je bent gestopt!

Zo lief, dank! Ja ik ga echt alles (en iedereen die ik kan bedenken) inzetten om dit te laten lukken. M’n vader is dit jaar veel te jong gestorven en dronk veel. Ik zit nu ongeveer op de helft van hoe lang hij heeft geleefd en dit probleem stopt bij mij.

25 likes

Ja heel raar was het. Gebeurde ook als hij uitstond, en zelfs als de hele groep uit stond van de vaatwasser. Ik snap er de logica ook niet van…

Hier ook via verhuurder geregeld.

Ik had vandaag een sollicitatiegesprek, ging redelijk, niet geweldig. Bij m’n huidige werk hoorde ik ook vandaag dat iemand ontslag neemt… Als ik nu ook wegga, zitten ze enorm krap. Voel me zo schuldig, want ik werk er pas twee maanden, maar de functie was op papier gewoon heel anders dan die in de praktijk blijkt te zijn…

1 like

Ik vond dit op mijn muur toen ik net thuiskwam…werkelijk nog nooit zo’n grote spin gezien in real life. Het lijkt wel een vogelspin op deze foto maar zo groot was ie nu ook weer niet hahaha, maar zeker n centimeter of 7/8. Voor degenen die bang zijn voor spinnen niet op de spoiler klikken.

8 likes

Die spin is zo groot dat ik m door de spoiler heen zie :joy:

20 likes

Ja ik hoopte eigenlijk dat de foto gewoon helemaal niet te zien was maar dat je op spoiler moest klikken lol. Als sommigen dit alsnog te creepy vinden verwijder ik t hoor!

1 like

Het is echt een flinkerd zeg! Sowieso zie je veel spinnen op het moment. Ik zag er gisteren ook eentje rondkruipen bij het raam, heb hem maar laten zitten, hopelijk vangt ie zo nu en dan een mug.

2 likes

Wow this is huge

Wat heb je ermee gedaan? Hoe vang je zo’n ding

Gewoon laten zitten haha, ik ben niet bang voor spinnen. Vind deze ook wel op t randje hoor moet ik zeggen, maar het beest kruipt vanzelf wel weer ergens in een gat.
Ik heb momenteel ook een muis die s’nachts actief is en dat vind ik veeeeeel enger, daar heb ik vannacht echt een paar uur wakker van gelegen.

1 like

Wanneer leren mijn ouders nou eens dat het echt niet okĆ© is als ze me appen ā€œwe komen over een uurtje even langsā€, dacht dat ze mij na 30 jaar wel zouden kennen en weten dat ik nu als een wervelwind door m’n huis aan het rennen ben om op te ruimen. 🄲

4 likes