Wat je even kwijt wil #55

Wanneer leer jij nou eens dat je niet op hoeft te ruimen voor je ouders!!! Laat ze lekker xxx

16 likes

012334A1-5FCB-4C7D-9C42-94F1CB3CE728

10 likes

True.
Ik realiseer me ook steeds meer hoe ik nog steeds een soort van geïntimideerd ben door mijn ouders en hun verwachtingen. Die hebben ze er nooit dik op gelegd maar structureel is de wet van mijn moeder en de verwachting van mijn vader vaak nog steeds de raadgever in mijn hoofd, en dat zou niet zo moeten zijn.
@Spaarlamp het is jouw huis en jouw leven, en als het een teringzooi is als ze langskomen en ze er commentaar op hebben is dat niet jouw probleem! Snap het wel hoor, want vrolijk van het eeuwige commentaar word je niet, maar je kunt beter maar laten weten dat je dingen doet op je eigen manier IPV continu de verlangens van je ouders blijven cateren.

4 likes

Ali :smiling_face_with_three_hearts: Ik heb ook meerdere spinnen bewust in huis, vooral langpoten. Soms komen ze idd niet op afspraak langs en dan blaas ik ze een meter weg, gaan vanzelf weer naar huis whaha.

1 like

Haha nee I know en als ik het niet doe dan boeit het ze ook niet hoor, zit gewoon in mijn hoofd maar ik heb die “stress” bij iedereen die langs komt, of dat nou mijn ouders zijn of de paus. Ze zeggen er ook niks van trouwens, dus waarom ik nu als een malle rond een weet niemand.

4 likes

ik heb mijn kat helaas al miljoen keer muizen zien martelen, soms vind je de lijken voor je deur met babymuis embryos er bij inbegrepen :face_vomiting:

1 like

Dag 1 van 5 weer naar kantoor weer overleefd. soort van. Gesloopt nu. klaag klaag klaag. the end.

1 like

Ik heb mijn oude EG forum avatar weer gevonden en geupload. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Als ik het goed versta zijn ze nu bij dat rtl lulprogramma aan het vertellen dat deze winter de mode wordt om geen panty te dragen; blote benen onder een kort rokje dus. Lol die mensen hoeven zeker nooit op een ijskoud perron te wachten of te fietsen in de regen.

12 likes

Maar Nikkie vertelde dat als het sneeuwt een panty gewoon geoorloofd is!!! Echt fijn dat dat mag hoor.

7 likes

Ja en ik geloof dat vrouwen op leeftijd ook weer aan een panty mogen denken.

Ja precies, vooral als je hangknieën hebt.

3 likes

Komende wintertrend: bevries waar je bij staat.

Heel de dag zie ik mijn katten niet.
En wanneer mijn moeder belt: MAUW MAUW KRIJS KRIJS. Een kat ging ineens zeer agressief kopjes geven.

Geen panty? Dan maar een maillot. Ik wil ook wel mijn joggingbroek eronder dragen als dat modieuzer is

Ik ga 100% thuiswerken toch wel missen :cry: nu al allemaal dingen gepland staan op locatie die echt zonde van mijn reistijd zijn

6 likes

Een echte killerkip :skull:

Excuse you!

image

2 likes

Heb je nog iets gehoord??

Ja het is niks geworden met de zeer vage reden dat mn manier van verbinding maken de directe collega niet aansprak (???)
Vind het zo vaag, alsof ik daar schreeuwend binnen kwam ofzo
Maar goed heb om meer uitleg gevraagd en specifieke details, benieuwd wat daar uit komt

Nu ga ik appelcider drinken en taart eten :cowboy_hat_face:

9 likes