Wat je even kwijt wil #55

Helaas alweer gerookt. Maar als het goed is word ik een weekje opgenomen(geneesmiddelen onderzoek)en kan ik niet meer roken. Verleden keer was ik daardoor ook gestopt, daarna ook geen moeite gehad. Alleen na een halfjaar weer begonnen door een enorme stress situatie op werk. Ik heb ook nog click sigaretten liggen van vakantie, dus die zijn dan sowieso op. I know het is de verslaving die praat :joy:

Maar wel heel goed van je dat je bent gestopt!

Zo lief, dank! Ja ik ga echt alles (en iedereen die ik kan bedenken) inzetten om dit te laten lukken. M’n vader is dit jaar veel te jong gestorven en dronk veel. Ik zit nu ongeveer op de helft van hoe lang hij heeft geleefd en dit probleem stopt bij mij.

25 likes

Ja heel raar was het. Gebeurde ook als hij uitstond, en zelfs als de hele groep uit stond van de vaatwasser. Ik snap er de logica ook niet van…

Hier ook via verhuurder geregeld.

Ik had vandaag een sollicitatiegesprek, ging redelijk, niet geweldig. Bij m’n huidige werk hoorde ik ook vandaag dat iemand ontslag neemt… Als ik nu ook wegga, zitten ze enorm krap. Voel me zo schuldig, want ik werk er pas twee maanden, maar de functie was op papier gewoon heel anders dan die in de praktijk blijkt te zijn…

1 like

Ik vond dit op mijn muur toen ik net thuiskwam…werkelijk nog nooit zo’n grote spin gezien in real life. Het lijkt wel een vogelspin op deze foto maar zo groot was ie nu ook weer niet hahaha, maar zeker n centimeter of 7/8. Voor degenen die bang zijn voor spinnen niet op de spoiler klikken.

8 likes

Die spin is zo groot dat ik m door de spoiler heen zie :joy:

20 likes

Ja ik hoopte eigenlijk dat de foto gewoon helemaal niet te zien was maar dat je op spoiler moest klikken lol. Als sommigen dit alsnog te creepy vinden verwijder ik t hoor!

1 like

Het is echt een flinkerd zeg! Sowieso zie je veel spinnen op het moment. Ik zag er gisteren ook eentje rondkruipen bij het raam, heb hem maar laten zitten, hopelijk vangt ie zo nu en dan een mug.

2 likes

Wow this is huge

Wat heb je ermee gedaan? Hoe vang je zo’n ding

Gewoon laten zitten haha, ik ben niet bang voor spinnen. Vind deze ook wel op t randje hoor moet ik zeggen, maar het beest kruipt vanzelf wel weer ergens in een gat.
Ik heb momenteel ook een muis die s’nachts actief is en dat vind ik veeeeeel enger, daar heb ik vannacht echt een paar uur wakker van gelegen.

1 like

Wanneer leren mijn ouders nou eens dat het echt niet okĆ© is als ze me appen ā€œwe komen over een uurtje even langsā€, dacht dat ze mij na 30 jaar wel zouden kennen en weten dat ik nu als een wervelwind door m’n huis aan het rennen ben om op te ruimen. 🄲

4 likes

Wanneer leer jij nou eens dat je niet op hoeft te ruimen voor je ouders!!! Laat ze lekker xxx

16 likes

012334A1-5FCB-4C7D-9C42-94F1CB3CE728

10 likes

True.
Ik realiseer me ook steeds meer hoe ik nog steeds een soort van geĆÆntimideerd ben door mijn ouders en hun verwachtingen. Die hebben ze er nooit dik op gelegd maar structureel is de wet van mijn moeder en de verwachting van mijn vader vaak nog steeds de raadgever in mijn hoofd, en dat zou niet zo moeten zijn.
@Spaarlamp het is jouw huis en jouw leven, en als het een teringzooi is als ze langskomen en ze er commentaar op hebben is dat niet jouw probleem! Snap het wel hoor, want vrolijk van het eeuwige commentaar word je niet, maar je kunt beter maar laten weten dat je dingen doet op je eigen manier IPV continu de verlangens van je ouders blijven cateren.

4 likes

Ali :smiling_face_with_three_hearts: Ik heb ook meerdere spinnen bewust in huis, vooral langpoten. Soms komen ze idd niet op afspraak langs en dan blaas ik ze een meter weg, gaan vanzelf weer naar huis whaha.

1 like

Haha nee I know en als ik het niet doe dan boeit het ze ook niet hoor, zit gewoon in mijn hoofd maar ik heb die ā€œstressā€ bij iedereen die langs komt, of dat nou mijn ouders zijn of de paus. Ze zeggen er ook niks van trouwens, dus waarom ik nu als een malle rond een weet niemand.

4 likes

ik heb mijn kat helaas al miljoen keer muizen zien martelen, soms vind je de lijken voor je deur met babymuis embryos er bij inbegrepen :face_vomiting:

1 like

Dag 1 van 5 weer naar kantoor weer overleefd. soort van. Gesloopt nu. klaag klaag klaag. the end.

1 like

Ik heb mijn oude EG forum avatar weer gevonden en geupload. :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Als ik het goed versta zijn ze nu bij dat rtl lulprogramma aan het vertellen dat deze winter de mode wordt om geen panty te dragen; blote benen onder een kort rokje dus. Lol die mensen hoeven zeker nooit op een ijskoud perron te wachten of te fietsen in de regen.

12 likes