Maar Nikkie vertelde dat als het sneeuwt een panty gewoon geoorloofd is!!! Echt fijn dat dat mag hoor.
Ja en ik geloof dat vrouwen op leeftijd ook weer aan een panty mogen denken.
Ja precies, vooral als je hangknieën hebt.
Komende wintertrend: bevries waar je bij staat.
Heel de dag zie ik mijn katten niet.
En wanneer mijn moeder belt: MAUW MAUW KRIJS KRIJS. Een kat ging ineens zeer agressief kopjes geven.
Geen panty? Dan maar een maillot. Ik wil ook wel mijn joggingbroek eronder dragen als dat modieuzer is
Ik ga 100% thuiswerken toch wel missen nu al allemaal dingen gepland staan op locatie die echt zonde van mijn reistijd zijn
Een echte killerkip
Excuse you!
Heb je nog iets gehoord??
Ja het is niks geworden met de zeer vage reden dat mn manier van verbinding maken de directe collega niet aansprak (???)
Vind het zo vaag, alsof ik daar schreeuwend binnen kwam ofzo
Maar goed heb om meer uitleg gevraagd en specifieke details, benieuwd wat daar uit komt
Nu ga ik appelcider drinken en taart eten
Ik heb vandaag 4 trichilemmale cystes laten weghalen op mijn hoofd door de plastisch chirurg. Nu steken er hechtingen uit mijn hoofd, mag ik 2 dagen mijn haar niet wassen, zit er nog wat (opgedroogd) bloed bij en ik moet komende 2 dagen gewoon uit huis I feel disgusting
Kun je met een vochtig wattenstaafje anders niet voorzichtig de huid schoonmaken? Wel uit de buurt van de hechting blijven natuurlijk maar dan ben je in elk geval van een hoop bloedsporen af.
Succes met je herstel!
Wacht maar tot de hechtingen gaan jeuken. Vond ik veel erger dan het bloed en niet kunnen wassen.
Ik heb het al een beetje geprobeerd schoon te krijgen maar helemaal lukt slecht helaas gelukkig heb ik een flink bos haar dus hoop dat ik het een beetje kan verbergen. Heel ellendig dit. En dankjewel!!
Omg why
Jammer! En wat een vreemde reden idd…
Ben benieuwd of je nog uitleg krijgt. Voor nu lekker genieten van je taart!
Whaha Beat Saber is vet he! Ik lachte mijn vriend ook eerst uit toen ik het zag, begon zelf te spelen en vind het nu zelf ook awesome
Alleen moet ik het niet lang spelen, merk dat ik na langer dan een half uur misselijk/duizelig word
Ben als een kind zo blij dat na een lange werkdag ineens Harry Potter op tv is