Ik heb vandaag 4 trichilemmale cystes laten weghalen op mijn hoofd door de plastisch chirurg. Nu steken er hechtingen uit mijn hoofd, mag ik 2 dagen mijn haar niet wassen, zit er nog wat (opgedroogd) bloed bij en ik moet komende 2 dagen gewoon uit huis I feel disgusting
Kun je met een vochtig wattenstaafje anders niet voorzichtig de huid schoonmaken? Wel uit de buurt van de hechting blijven natuurlijk maar dan ben je in elk geval van een hoop bloedsporen af.
Succes met je herstel!
Wacht maar tot de hechtingen gaan jeuken. Vond ik veel erger dan het bloed en niet kunnen wassen.
Ik heb het al een beetje geprobeerd schoon te krijgen maar helemaal lukt slecht helaas gelukkig heb ik een flink bos haar dus hoop dat ik het een beetje kan verbergen. Heel ellendig dit. En dankjewel!!
Omg why
Jammer! En wat een vreemde reden idd…
Ben benieuwd of je nog uitleg krijgt. Voor nu lekker genieten van je taart!
Whaha Beat Saber is vet he! Ik lachte mijn vriend ook eerst uit toen ik het zag, begon zelf te spelen en vind het nu zelf ook awesome
Alleen moet ik het niet lang spelen, merk dat ik na langer dan een half uur misselijk/duizelig word
Ben als een kind zo blij dat na een lange werkdag ineens Harry Potter op tv is
Omg thanks voor de tip😍
Nee dit mag nooit
Oke Debbie
Als ik in de winter een lange jurk draag dab doe ik wel zon kort legging broekje en hoge laarzen. Zit veel chiller dan een panty.
Hahahahaha Serena onze fashionqueen
Dit was mijn outfit op de eerste dag van het mbo op 16 jarige leeftijd. Die dag zag mijn man mij voor het eerst en dacht daar moet ik achteraan Had alleen een zwarte legging aan.
Ik dacht ff dat je t over Nikkie tut had. Ik dacht nee he Andre valt ook echt iedereen lastig
Thanks! Fijne tip
Enkele weken geleden waarschuwde mijn zusje mij dat het slot van de badkamer niet goed meer open en dicht ging. Nou gebruik ik dat ding al 24 jaar en is het een gewoonte om dat ding dicht te draaien. Nergens last van gehad, totdat ik gisteravond laat (23:00) even snel onder de douche sprong… de hele avond ging er al van alles mis dus ik had me oprecht in mijn hoofd gehaald dat het me absoluut niks zou verbazen als ik zou vallen, of mijn been open zou halen met scheren etc. Alles ging verbazingwekkend goed, totdat ik het slot probeerde te openen. MUURVAST. Ik mijn zusje roepen, maar dat kind is gamer en zit met koptelefoon dus ze hoorde precies niks. Ik probeerde haar te bellen (goddank dat ik mn tel mee had) maar ook geen resultaat. Het zweet begon me uit te breken totdat mijn hond het blijkbaar aanvoelde en ineens hysterisch begon te blaffen wat gelukkig de aandacht van mijn zusje trok. Van alles geprobeerd, de deur bleef dicht. Na een half uur besloot ik mijn moeder te bellen die op dat moment bij haar vriend verbleef, zei ze dat ik de buurman moest bellen. Nou het spijt me zeer, maar ik wil op zo’n moment iedereen in de badkamer, BEHALVE EEN BUURMAN Uiteindelijk kwam haar vriend/ mijn stiefvader er aan en heeft in totaal een uur de vastgeroeste scharnieren los staan maken zodat die deur eruit gehaald kon worden. Nou wat een belevenis, heb er bijna 2 uur in gestaan met mijn badjasje en handoekje in mijn haar. Dacht echt dat ik daar zou moeten slapen 🥲