Wat je even kwijt wil #55

Omg thanks voor de tipšŸ˜

1 like

Nee dit mag nooit

8 likes

Oke Debbie :pensive:

3 likes

Als ik in de winter een lange jurk draag dab doe ik wel zon kort legging broekje en hoge laarzen. Zit veel chiller dan een panty.

1 like

Hahahahaha Serena onze fashionqueen

21 likes

Dit was mijn outfit op de eerste dag van het mbo op 16 jarige leeftijd. Die dag zag mijn man mij voor het eerst en dacht daar moet ik achteraan :joy: Had alleen een zwarte legging aan.

13 likes

Ik dacht ff dat je t over Nikkie tut had. Ik dacht nee he Andre valt ook echt iedereen lastig

1 like

https://www.beautylab.nl/fashion-horror-de-witte-legging/
But wait! There’s more!

1 like
1 like

Thanks! Fijne tip

Enkele weken geleden waarschuwde mijn zusje mij dat het slot van de badkamer niet goed meer open en dicht ging. Nou gebruik ik dat ding al 24 jaar en is het een gewoonte om dat ding dicht te draaien. Nergens last van gehad, totdat ik gisteravond laat (23:00) even snel onder de douche sprong… de hele avond ging er al van alles mis dus ik had me oprecht in mijn hoofd gehaald dat het me absoluut niks zou verbazen als ik zou vallen, of mijn been open zou halen met scheren etc. Alles ging verbazingwekkend goed, totdat ik het slot probeerde te openen. MUURVAST. Ik mijn zusje roepen, maar dat kind is gamer en zit met koptelefoon dus ze hoorde precies niks. Ik probeerde haar te bellen (goddank dat ik mn tel mee had) maar ook geen resultaat. Het zweet begon me uit te breken totdat mijn hond het blijkbaar aanvoelde en ineens hysterisch begon te blaffen wat gelukkig de aandacht van mijn zusje trok. Van alles geprobeerd, de deur bleef dicht. Na een half uur besloot ik mijn moeder te bellen die op dat moment bij haar vriend verbleef, zei ze dat ik de buurman moest bellen. Nou het spijt me zeer, maar ik wil op zo’n moment iedereen in de badkamer, BEHALVE EEN BUURMAN :joy: Uiteindelijk kwam haar vriend/ mijn stiefvader er aan en heeft in totaal een uur de vastgeroeste scharnieren los staan maken zodat die deur eruit gehaald kon worden. Nou wat een belevenis, heb er bijna 2 uur in gestaan met mijn badjasje en handoekje in mijn haar. Dacht echt dat ik daar zou moeten slapen 🄲

33 likes

Ik heb het zo koud in bed! De gedachte dat ik er vannacht uit moet om flesjes te maken geeft me al koude rillingen :pleading_face:

2 likes

Ik heb vandaag ook precies deze spin gezien in mijn huis! Ongeveer 10cm maar zal de rest van het forum de foto besparen haha.

1 like

Zo. Verderop in de straat bij de parkeerplaatsen stonden ze weer eens te niksnutten met 2 auto’s. Paar gasten met een stel meiden. Natuurlijk gillen, auto in, auto uit, deuren smijten, claxoneren, kortom: schijt irritant. Oplossing: politie gebeld en die heeft ze weggestuurd. Nadeel: ik ben klaarwakker en de wekker gaat lekker vroeg. :neutral_face:

4 likes

Maagpijn, honger en misselijk en ik heb ibuprofen genomen dus nu helemaal bang voor een maagzweer :sob: Ik wil slapennn

Mijn vriend slaapt helemaal tegen mij aan. Als ik hem weg duw komt hij terug grrrrr

1 like

Wat zou er gebeurd zijn als jij een witte aan had. Misschien was je dan met iemand anders getrouwd. Je weet het nooit met die butterfly effect

2 likes

Gaat het al een beetje beter?

2 likes

Heb je een plantje dat in bloei staat? Ik kwam er door het plantentopic achter dat de stank ik mijn huis daar vandaan kwam :rofl:

Eerste keer het bos in op vakantie. 2x gestoken door iets, 4x door een mug en een mysterieuze warme rode vlek zonder bult? Vandaag eerst maar naar Assen, deet halen.