Ik heb het zo koud in bed! De gedachte dat ik er vannacht uit moet om flesjes te maken geeft me al koude rillingen
Ik heb vandaag ook precies deze spin gezien in mijn huis! Ongeveer 10cm maar zal de rest van het forum de foto besparen haha.
Zo. Verderop in de straat bij de parkeerplaatsen stonden ze weer eens te niksnutten met 2 auto’s. Paar gasten met een stel meiden. Natuurlijk gillen, auto in, auto uit, deuren smijten, claxoneren, kortom: schijt irritant. Oplossing: politie gebeld en die heeft ze weggestuurd. Nadeel: ik ben klaarwakker en de wekker gaat lekker vroeg.
Maagpijn, honger en misselijk en ik heb ibuprofen genomen dus nu helemaal bang voor een maagzweer Ik wil slapennn
Mijn vriend slaapt helemaal tegen mij aan. Als ik hem weg duw komt hij terug grrrrr
Wat zou er gebeurd zijn als jij een witte aan had. Misschien was je dan met iemand anders getrouwd. Je weet het nooit met die butterfly effect
Gaat het al een beetje beter?
Heb je een plantje dat in bloei staat? Ik kwam er door het plantentopic achter dat de stank ik mijn huis daar vandaan kwam
Eerste keer het bos in op vakantie. 2x gestoken door iets, 4x door een mug en een mysterieuze warme rode vlek zonder bult? Vandaag eerst maar naar Assen, deet halen.
Mijn raam werd net gewassen terwijl ik vlakbij zit te werken aan tafel, beetje alsof je met je bureau door de wasstraat gaat!! Heb even vriendelijk gezwaaid
Ik zit alweer met een deken om mij heen te werken, zo koud…
Ik had vanochtend een meeting in teams, bespreking van een leerling met buitenschoolse begeleiding. Dinsdag is mijn lesvrije dag, mijn collega’s geven les tot half 11 en daarna kunnen we dus vergaderen etc. Ik app gister, goed als ik die meeting vanuit huis doe? Dan ben ik rond 11.00 op school. Aangezien ik rustig wil kunnen zitten en het wifi netwerk op school belabberd is. Krijg ik als reactie ‘ik zou het wel fijn vinden als je er eerder bent’, dat ik denk ja? Waarom? Zodat ik een volle dag aan uren maak ofzo? Dus ik met m’n goede gedrag om 09.00 op school om die online meeting te doen. Collega’s staan les te geven. Ik op zoek naar een lokaal dat vrij is. DOET DE FUCKING WIFI HET NIET. En wordt er zelfs tijdens m’n meeting omgeroepen in de school ‘excuses voor het ongemak, het wifi netwerk ligt plat’. Waardoor we over moesten gaan op gewoon bellen. Vond het zo knullig staan en wist gewoon dat dit ging gebeuren.
Dus nu ben ik buiten proportioneel chagrijnig op mijn collega’s en ga ik ze dadelijk echt deze ‘’ geven als ik onze vergaderruimte binnen loop.
Huh? Een kussen tegen een raam geeft toch geen barst? Of vat ik dit nu iets te letterlijk op?
Als de zon erop schijnt kan het door het kussen te warm worden! En dan barst het glas
waarom duurt het altijd zo godsgruwelijk lang om overnight oats op te eten, ben al een kwartier bezig
Ik denk een teken van je lichaam dat je het gewoon niet moet eten. Nee gekheid maar echt ik krijg niet eens 1 hap weg.
Man man man ik kan gewoon echt geen meetings of overleggen bijwonen waar ik zelf niks in te brengen heb. Ik dommel gewoon echt snel weg, oeps.
Gewoon voor jezelf
Oh ik ook niet? Heb juist zo’n zithoekje in de zon met kussens tegen het raam aan
Elke keer als ik iets op een plek leg zo van “zo raak ik hem niet kwijt”
Dan vergeet ik welke plek dat dan was.