Wat je even kwijt wil #55

Ik heb twee gerookte zalm ipv een gerookte zalm bij mn AH bestelling gekregen. :face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Ik dacht genoeg eten mee te hebben op kantoor maar nee. Moet echt inhouden niet alles in 1 keer op te eten.

1 like

Dat had ik ook een keer echt chill :smile:

1 like

Huh waarom maakt het uit of je thuis achter je laptop een meeting bijwoont, of op school?
Als zij live vergaderen en jij bent als enige online, dan snap ik dat ze het fijner vinden als je ook in levende lijve aanwezig bent. Maar nu? Wat hebben jouw collega’s met jouw plek achter je de laptop te maken?
Maak voor de volgende keer een foto van het klaslokaal en gebruik die als achtergrond op teams.

18 likes

Wow love deze pettyness :heart::heart:

24 likes

Ik krijg zo een nieuwe tattooooo :partying_face:

30 likes

Ik had tot voorkort een bijbaan via een uitzendbureau. Ik had niet veel contact met de intercedent Laura*, maar wel via haar mijn opzegging geregeld etc. Sinds 1 september heb ik een nieuwe baan, niet via het uitzendbureau. Krijg ik net een mail van Laura “He Irosa, misschien is deze functie wat voor jou” met een precieze omschrijving van mijn vorige functie. Ik heb net een maand ontslag genomen, hoe weinig let je op als je me dan precies dezelfde functe weer aanbiedt😅 Ik werkte met +/- 5 anderen bij dit bedrijf dus dat zijn ook niet veel mensen.

*niet echte naam natuurlijk

16 likes

Ik was een keer mijn haarborstel drie weken lang kwijt. Hij lag gewoon op de kaptafel in het zicht

2 likes

Hahaha ik heb ooit gehad dat ik interimmer was bij een bedrijf, vervolgens kreeg ik van een random recruiter tijdens mijn interimtijd de vraag of ik die functie wilde doen voor als de interimmer weg was (dat was ik dus zelf). Tering heb je dan überhaupt wel naar mjjn cv gekeken?

14 likes

ugh ik had dit laatst ook in een hotel die ik zelfs betaald en geboekt had. Maar mijn vriend werd alleen maar aangesproken (ook met mijn achternaam) en aangekeken. Heel ongemakkelijk.

Ik heb nooit echt enige financiele begeleiding/opvoeding gehad van mijn ouders en vanmiddag toen ik een gesprek met de hypotheekverstrekker had voelde ik me wel een beetje trots dat ik toch van ver gekomen ben.

Ik voelde altijd een lichte paniek bij geldzaken, omdat ik er nooit iets over heb meegekregen en er niets van snapte, maar ondertussen regel ik nu mijn eigen financiën, kan mijn eigen belasting doen en nu dus alles uitzoeken m.b.t. de hypotheek. :muscle:

70 likes

Yugh vergadering is echt te saai…

Ik had zo’n fijne kapster, ze zei bijna niks. :heart_eyes:

22 likes

Zelfs dat niet, dan worden de ouders ongerust als ze niet op redelijke tijd thuis zijn.

Straffen oke, maar nablijven is belachelijk, zijn meer mensen met afspraken e.d.

2 likes

Dat dacht ik ook dus ik ging vliegensvlug op m’n fietsje naar de bieb om Anky van Grunsven ruiterschool te lenen, maar daar werkte het helaas niet mee. :sob: Gelukkig was ik wel slim genoeg om het een x aantal weken te lenen met mijn eigen biebpas en daarna met mijn zus en het zo steeds af te wisselen.

13 likes

Dit was mijn lifehack met Sims 2, de basis game en alle uitbreidingen lenen bij de bieb en dan alleen de nieuwste uitbreiding kopen. Dan had je daarna alleen nog maar die nodig en had je voor €20 alles. Good times!

28 likes

Ik heb evt 250 euro shop tegoed met een personal shopper. Ik zeg evt want ik ben altijd bang dat dit een scam is, ook al heb ik mij ingeschreven voor deze winactie

14 likes

Heel leuk!!

1 like

Had hij na het interview er wat van gezegd tegenover die man of erna, nadat die man weg was? Echt soms zo bizar hoe bepaalde mannen nog in elkaar zitten anno 2021.

Mijn haar zit altijd zo mooi als ik bij de kapper ben geweest. Krijg bijna altijd complimentjes van vreemde als ik daarna door de stad naar huis loop. Vanmiddag weer geweest voor het hele pakket verven, knippen en drogen en het zit weer zo mooi. Als ik het geld en tijd er voor had zou ik elke week naar de kapper gaan om mijn haar te laten wassen en föhnen. Jammer genoeg heb ik dat niet en moet ik het doen met 5 dagen mooi haar en dan weer 2/3 niet.

3 likes