Mijn raam werd net gewassen terwijl ik vlakbij zit te werken aan tafel, beetje alsof je met je bureau door de wasstraat gaat!! Heb even vriendelijk gezwaaid
Ik zit alweer met een deken om mij heen te werken, zo koud…
Ik had vanochtend een meeting in teams, bespreking van een leerling met buitenschoolse begeleiding. Dinsdag is mijn lesvrije dag, mijn collega’s geven les tot half 11 en daarna kunnen we dus vergaderen etc. Ik app gister, goed als ik die meeting vanuit huis doe? Dan ben ik rond 11.00 op school. Aangezien ik rustig wil kunnen zitten en het wifi netwerk op school belabberd is. Krijg ik als reactie ‘ik zou het wel fijn vinden als je er eerder bent’, dat ik denk ja? Waarom? Zodat ik een volle dag aan uren maak ofzo? Dus ik met m’n goede gedrag om 09.00 op school om die online meeting te doen. Collega’s staan les te geven. Ik op zoek naar een lokaal dat vrij is. DOET DE FUCKING WIFI HET NIET. En wordt er zelfs tijdens m’n meeting omgeroepen in de school ‘excuses voor het ongemak, het wifi netwerk ligt plat’. Waardoor we over moesten gaan op gewoon bellen. Vond het zo knullig staan en wist gewoon dat dit ging gebeuren.
Dus nu ben ik buiten proportioneel chagrijnig op mijn collega’s en ga ik ze dadelijk echt deze ‘’ geven als ik onze vergaderruimte binnen loop.
Huh? Een kussen tegen een raam geeft toch geen barst? Of vat ik dit nu iets te letterlijk op?
Als de zon erop schijnt kan het door het kussen te warm worden! En dan barst het glas
waarom duurt het altijd zo godsgruwelijk lang om overnight oats op te eten, ben al een kwartier bezig
Ik denk een teken van je lichaam dat je het gewoon niet moet eten. Nee gekheid maar echt ik krijg niet eens 1 hap weg.
Man man man ik kan gewoon echt geen meetings of overleggen bijwonen waar ik zelf niks in te brengen heb. Ik dommel gewoon echt snel weg, oeps.
Gewoon voor jezelf
Oh ik ook niet? Heb juist zo’n zithoekje in de zon met kussens tegen het raam aan
Elke keer als ik iets op een plek leg zo van “zo raak ik hem niet kwijt”
Dan vergeet ik welke plek dat dan was.
Ik heb twee gerookte zalm ipv een gerookte zalm bij mn AH bestelling gekregen.
Ik dacht genoeg eten mee te hebben op kantoor maar nee. Moet echt inhouden niet alles in 1 keer op te eten.
Dat had ik ook een keer echt chill
Huh waarom maakt het uit of je thuis achter je laptop een meeting bijwoont, of op school?
Als zij live vergaderen en jij bent als enige online, dan snap ik dat ze het fijner vinden als je ook in levende lijve aanwezig bent. Maar nu? Wat hebben jouw collega’s met jouw plek achter je de laptop te maken?
Maak voor de volgende keer een foto van het klaslokaal en gebruik die als achtergrond op teams.
Wow love deze pettyness
Ik krijg zo een nieuwe tattooooo
Ik had tot voorkort een bijbaan via een uitzendbureau. Ik had niet veel contact met de intercedent Laura*, maar wel via haar mijn opzegging geregeld etc. Sinds 1 september heb ik een nieuwe baan, niet via het uitzendbureau. Krijg ik net een mail van Laura “He Irosa, misschien is deze functie wat voor jou” met een precieze omschrijving van mijn vorige functie. Ik heb net een maand ontslag genomen, hoe weinig let je op als je me dan precies dezelfde functe weer aanbiedt😅 Ik werkte met +/- 5 anderen bij dit bedrijf dus dat zijn ook niet veel mensen.
*niet echte naam natuurlijk
Ik was een keer mijn haarborstel drie weken lang kwijt. Hij lag gewoon op de kaptafel in het zicht
Hahaha ik heb ooit gehad dat ik interimmer was bij een bedrijf, vervolgens kreeg ik van een random recruiter tijdens mijn interimtijd de vraag of ik die functie wilde doen voor als de interimmer weg was (dat was ik dus zelf). Tering heb je dan überhaupt wel naar mjjn cv gekeken?