Wat je even kwijt wil #55

ugh ik had dit laatst ook in een hotel die ik zelfs betaald en geboekt had. Maar mijn vriend werd alleen maar aangesproken (ook met mijn achternaam) en aangekeken. Heel ongemakkelijk.

Ik moet doordeweeks ‘s ochtends de bus hebben op de hoek van de straat. Maar telkens als ik op een totaal ander moment van de dag langs die bushalte loop en de bus komt eraan denk ik: OMG DE BUS!! Echt zo’n lichte paniek :roll_eyes:

5 likes

Ik heb nooit echt enige financiele begeleiding/opvoeding gehad van mijn ouders en vanmiddag toen ik een gesprek met de hypotheekverstrekker had voelde ik me wel een beetje trots dat ik toch van ver gekomen ben.

Ik voelde altijd een lichte paniek bij geldzaken, omdat ik er nooit iets over heb meegekregen en er niets van snapte, maar ondertussen regel ik nu mijn eigen financiën, kan mijn eigen belasting doen en nu dus alles uitzoeken m.b.t. de hypotheek. :muscle:

70 likes

Yugh vergadering is echt te saai

Ik had zo’n fijne kapster, ze zei bijna niks. :heart_eyes:

22 likes

Zelfs dat niet, dan worden de ouders ongerust als ze niet op redelijke tijd thuis zijn.

Straffen oke, maar nablijven is belachelijk, zijn meer mensen met afspraken e.d.

2 likes

Dat dacht ik ook dus ik ging vliegensvlug op m’n fietsje naar de bieb om Anky van Grunsven ruiterschool te lenen, maar daar werkte het helaas niet mee. :sob: Gelukkig was ik wel slim genoeg om het een x aantal weken te lenen met mijn eigen biebpas en daarna met mijn zus en het zo steeds af te wisselen.

13 likes

Dit was mijn lifehack met Sims 2, de basis game en alle uitbreidingen lenen bij de bieb en dan alleen de nieuwste uitbreiding kopen. Dan had je daarna alleen nog maar die nodig en had je voor €20 alles. Good times!

28 likes

Ik heb evt 250 euro shop tegoed met een personal shopper. Ik zeg evt want ik ben altijd bang dat dit een scam is, ook al heb ik mij ingeschreven voor deze winactie

14 likes

Heel leuk!!

1 like

Had hij na het interview er wat van gezegd tegenover die man of erna, nadat die man weg was? Echt soms zo bizar hoe bepaalde mannen nog in elkaar zitten anno 2021.

Mijn haar zit altijd zo mooi als ik bij de kapper ben geweest. Krijg bijna altijd complimentjes van vreemde als ik daarna door de stad naar huis loop. Vanmiddag weer geweest voor het hele pakket verven, knippen en drogen en het zit weer zo mooi. Als ik het geld en tijd er voor had zou ik elke week naar de kapper gaan om mijn haar te laten wassen en föhnen. Jammer genoeg heb ik dat niet en moet ik het doen met 5 dagen mooi haar en dan weer 2/3 niet.

3 likes

Ik liep net langs een restaurant wat kennelijk door de gemeente gesloten is omdat ze geen QR code’s willen scannen, dus er stond uiteraard een heel scala aan ‘wappies’ en whatever’s voor de deur te protesteren.

Maar er stond ook een heel rijtje best oude mannen in legerkleding en blauwe baretten die heel stoer en autoritair probeerden te staan op het fietspad; alsof ze van de VN vredesmissies waren voor misdaden tegen de menselijkheid wegens het sluiten van een restaurant haha, vond het zo mooi hoe bloedserieus ze waren.

Vraag me dan altijd af of ze gewoon genieten van een dagje cosplayen of dat ze echt denken dat andere mensen dan denken omg kijk een militair zie je wel dit is legit?

13 likes

Dit is ook echt een militair toch?!

16 likes

Haha ik zit in de metro en hoor opeens de man tegenover me zeggen ‘hey luipaard!’ Ik denk wtf? En kijk op. Maar gelukkig had ie het niet tegen mij, maar heeft ie een luipaard aan de telefoon

31 likes

Erger me dood aan schoonfamilie die de hele dag iets van me moeten. LAAT MIJ

1 like

Huh er zijn geen gasmeters waardoor je niet eens weet hoeveel je verbruikt?

Maar als je stadsverwarming zoals jij aangeeft hebt dan heb je toch ook alleen kookgas?

Wat zei jij? “Je spreekt met Inezzzzzzz hoor, ik weet alles”

13 likes

Dan is het hun taak om goede meters in het gebouw te hangen toch? Ik heb ook alleen kookgas en verbruik maandelijks 1 m3 aan gas (heel soms 2 als ik dagelijks kook. Nu 3a4 x per week dat er echt gekookt word) en ik heb ook stadsverwarming en betaal €73,- per maand als voorschot maar krijg ieder jaar ook fiks terug omdat ik in mijn hele woning maar 1 verwarming gebruik.

Oh warm water hoort daar ook nog bij, bij de stookkosten van de stadsverwarming

Ik waardeer dagen zonder verkoudheid echt te weinig. Vandaag was echt strijden op werk, voel me zoooo klote. Alle holtes dicht. Ik ga zo maar naar bed :confounded:

2 likes