Wat je even kwijt wil #55

Ik liep net langs een restaurant wat kennelijk door de gemeente gesloten is omdat ze geen QR code’s willen scannen, dus er stond uiteraard een heel scala aan ‘wappies’ en whatever’s voor de deur te protesteren.

Maar er stond ook een heel rijtje best oude mannen in legerkleding en blauwe baretten die heel stoer en autoritair probeerden te staan op het fietspad; alsof ze van de VN vredesmissies waren voor misdaden tegen de menselijkheid wegens het sluiten van een restaurant haha, vond het zo mooi hoe bloedserieus ze waren.

Vraag me dan altijd af of ze gewoon genieten van een dagje cosplayen of dat ze echt denken dat andere mensen dan denken omg kijk een militair zie je wel dit is legit?

13 likes

Dit is ook echt een militair toch?!

16 likes

Haha ik zit in de metro en hoor opeens de man tegenover me zeggen ‘hey luipaard!’ Ik denk wtf? En kijk op. Maar gelukkig had ie het niet tegen mij, maar heeft ie een luipaard aan de telefoon

31 likes

Erger me dood aan schoonfamilie die de hele dag iets van me moeten. LAAT MIJ

1 like

Huh er zijn geen gasmeters waardoor je niet eens weet hoeveel je verbruikt?

Maar als je stadsverwarming zoals jij aangeeft hebt dan heb je toch ook alleen kookgas?

Wat zei jij? “Je spreekt met Inezzzzzzz hoor, ik weet alles”

13 likes

Dan is het hun taak om goede meters in het gebouw te hangen toch? Ik heb ook alleen kookgas en verbruik maandelijks 1 m3 aan gas (heel soms 2 als ik dagelijks kook. Nu 3a4 x per week dat er echt gekookt word) en ik heb ook stadsverwarming en betaal €73,- per maand als voorschot maar krijg ieder jaar ook fiks terug omdat ik in mijn hele woning maar 1 verwarming gebruik.

Oh warm water hoort daar ook nog bij, bij de stookkosten van de stadsverwarming

Ik waardeer dagen zonder verkoudheid echt te weinig. Vandaag was echt strijden op werk, voel me zoooo klote. Alle holtes dicht. Ik ga zo maar naar bed :confounded:

2 likes

Ik wil de hele tijd swipen in m’n papieren boeken. What have I become?!

10 likes

Ik schreef laatst iets op een whiteboard en toen had ik ook de neiging om het even snel te selecteren en verplaatsen :cry:

1 like

Ohhh inderdaad ja :scream::joy:

Het ideale digitale tijdperk voor een verlegen tiener.
De grote clubactie loten kun je verkopen via Whatsapp met een QR code en link :rofl:

7 likes

Gelukkig met werk toch kunnen regelen dat ik twee dagen thuis ga werken inpv vijf volledige dagen terug naar kantoor. Ben daar zo blij mee. Nu twee dagen geweest en ben helemaal gesloopt, is ook een kwestie van wennen uiteraard. Al ben ik met die twee dagen wel echt heel blij.

14 likes

Nieuwe Take Me Out staat op Videoland. Dus ik weet wel wat ik nu ga kijken met een bord eten op schoot :+1:t2:

4 likes

Bevalt het goed? Ik werk daar!

Dan ben je wel heel dronken :joy: :joy: :joy: :joy:

Ik kom er net achter dat alle feestdagen in december in het weekend vallen, wat een teleurstelling.

6 likes

Haha ja het dochtertje van een vriendin van me had een filmpje opgenomen waarop ze als een ware influencer mensen ging vragen om een lootje van haar te kopen om naar vrienden en familie te sturen, zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

En volgend jaar op 2e kerstdag na ook :frowning_face:

Biecht: ik schrijf mijn overuren extra ruim op het moment zodat ik met kerst niet een volle week vakantiedagen hoef op te nemen om 1 week vrij te zijn.

14 likes