Wat je even kwijt wil #55

Ik wil de hele tijd swipen in m’n papieren boeken. What have I become?!

10 likes

Ik schreef laatst iets op een whiteboard en toen had ik ook de neiging om het even snel te selecteren en verplaatsen :cry:

1 like

Ohhh inderdaad ja :scream::joy:

Het ideale digitale tijdperk voor een verlegen tiener.
De grote clubactie loten kun je verkopen via Whatsapp met een QR code en link :rofl:

7 likes

Gelukkig met werk toch kunnen regelen dat ik twee dagen thuis ga werken inpv vijf volledige dagen terug naar kantoor. Ben daar zo blij mee. Nu twee dagen geweest en ben helemaal gesloopt, is ook een kwestie van wennen uiteraard. Al ben ik met die twee dagen wel echt heel blij.

14 likes

Nieuwe Take Me Out staat op Videoland. Dus ik weet wel wat ik nu ga kijken met een bord eten op schoot :+1:t2:

4 likes

Bevalt het goed? Ik werk daar!

Dan ben je wel heel dronken :joy: :joy: :joy: :joy:

Ik kom er net achter dat alle feestdagen in december in het weekend vallen, wat een teleurstelling.

6 likes

Haha ja het dochtertje van een vriendin van me had een filmpje opgenomen waarop ze als een ware influencer mensen ging vragen om een lootje van haar te kopen om naar vrienden en familie te sturen, zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

En volgend jaar op 2e kerstdag na ook :frowning_face:

Biecht: ik schrijf mijn overuren extra ruim op het moment zodat ik met kerst niet een volle week vakantiedagen hoef op te nemen om 1 week vrij te zijn.

14 likes

Yes ik heb een baantje gevonden! Wel op oproepbasis dus geen zekerheid qua inkomsten maar alles is mooi meegenomen. En niet in de worstenwinkel, scheelt weer

39 likes

Ik zag dit voorbij komen bij Havermelkelite op insta en moest meteen aan het forum denken met alle badjes en tubbles. Misschien iets voor iemand van hier? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Wie heeft nu al alles gereed voor haar BTW aangifte 3e kwartaal terwijl ze nog een dikke maand heeft? Oh jazeker. Successful adulting hier.

19 likes

Mijn luide Kärcher-stofzuiger en ik, vinden altijd pas in de avond tijd en een beetje energie om te stofzuigen. Maar dat ding is zo luid. Ben al dagen aan het uitstellen omdat het steeds pats boem opeens tussen 21-22u is en ik bang ben dat mijn buren straks last hebben. Inmiddels voel ik al dagen de kruimels onder mijn voeten, zo vies en irritant. Ik ga er maar aan geloven en snel door het huis. :grimacing:

Ik wilde zeggen: sterkte met dit besef, maar wat heerlijk dat je nog zo lang in onwetendheid hebt mogen leven.

Toen zag ik zelf het bericht van @june over volgend jaar :cry:

3 likes

Haha dat is ook een mooie manier!!
Goede verkoper

@Luzarl ja in haar geval zeker! Ze heeft twee verenigingen. Bij gym heeft ze een gepersonaliseerde QR-code. Dat is echt top!
Hockey moeten ze zelf alles invullen. Dat werkt wel minder helaas.
Maar goed genoeg voor de familie :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik zat lekker rustig in de trein, komt er opeens een enorme groep luid schreeuwende ajax supporters binnen rechtstreeks uit het stadion :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: Gezellig

Ja sorry het deed mij ook een beetje pijn toen ik het net opzocht :frowning_face:

Het goede nieuws is dat in 2023 kerst en oud & nieuw op maandag en dinsdag vallen

13 likes