Nee, stuur vlaai.
Wacht even. Over q3 kan toch pas in oktober? Of ben ik nou achter
Oh wacht ik lees niet goed vanwege aangiftestress geloof ik hehe
Ik had dit ook tot aan 2023 opgezocht (toen was ik pas tevreden) haha
Zojuist dit ontdekt en ze kunnen me aan de beademing leggen, heb me in mān eentje helemaal kapot gelachen.
Context: Cupcakke is een hele goeie rapper met zo nu en dan heel expliciete teksten, beetje een cult fenomeen. Dit kanaal mashed haar teksten met pop hits en het is echt geweldig
Ik zat vanmiddag achterop de scooter bij een vriendin en mijn knie kwam onderweg volop tegen een paaltje door een inschattingsfout van haar. Echt een ei zit er nu op en ik kan amper lopen. Wordt wat morgen
Ugh klote muggen, wanneer worden die beesten nou eens uitgeroeid
Vandaag thuiswerken dus ik had het idee om lekker te gaan uitslapen. In ieder geval een uurtje extra. Nu ben ik al wakker en ga ik zo naar sporten om 7 uur hoeft dat vanavond niet.
Vanochtend op tijd willen beginnen op kantoor, kom je beneden: geen brood meer in huis met dank aan mijn lieve vriend die gister 2483728 boterhammen heeft gegeten. Snel naar de supermarkt: o jaaa, dat brood is nog niet gebakken. Vervolgens op kantoor: systeem kapot.
Dit wordt nog wat vandaagš
Vandaag behandeling bij de gynaecoloog ivm mijn niet zo fijne uitstrijkje. Ik heb er echt zo geen zin in. Of geen zin in⦠ik zie er tegenop.
Haha aww ik heb die laatst van een heel jong meisje gekocht dat een papieren lotenboekje bij zich had en heel trots zei, toen ik er eentje wilde invullen, āje kunt het ook op je telefoon doen!ā
Ik heb het gevoel dat ik vanmiddag een afspraak heb, maar ik kan er niet opkomen wat dat dan zou moeten zijn. Meeste afspraken heb ik van het weekend.
ik heb net de kerstlampjes opgehangen op mn thuiskantoor
Ik verhuis vandaag terug naar Tilburg! Jeeeej! Jammer dat ik morgen pas weer mn kamer in kan maar jeeeeeej
Ik vind dit echt zo kut. Zat me vanmorgen weer op te winden over die schamele aantal hoeveelheid vakantiedagen in Nederland. En dan valt het dit jaar allemaal ook nog eens in het weekend. Ik vind dat we gecompenseerd moeten worden!
Ik ben een emotioneel wrak en kan mijn vriend niet om me heen zien of dulden, vannacht nauwelijks geslapen en vanochtend huilend aan de telefoon met het ziekenhuis. Voel me echt een hormonaal monster.
Nou de herfst is hier hoor, liep net met een regenjas, Uggs en een hele smerige modderhond door het bos. Nu wel haardje en pantoffels aan.
Edit: gvd lig ik op de bank met Netflix, gaat Ziggo werkzaamheden uitvoeren: geen tv en internet. Oke ik ga wel schoonmaken.
Nou het zit er voor nu even op. Ik was hartstikke zenuwachtig, maar voor nu is er een biopt genomen. Gynaecoloog wou eigenlijk meteen alles weghalen maar daar was ik nog niet op ingesteld. Want dat werd spuit en snijwerk en ik raakte al in paniek, dus dat wordt een latere behandeling tot ze precies de uitslag van de biopt weten.
OMG, het is geen scam! Ik ga vrijdag een afspraak maken om dan te shoppen met de personal stylist, wat fijn is want ik heb een nieuwe spijkerbroek nodig en ik snap de ballen van die maten.
Fijn om een keertje mazzel te hebben
Wat leuk, veel plezier!!! Wil je na afloop wat meer delen over je ervaring?