Wat je even kwijt wil #55

Ik gooi het dan in show je laatste aankopen, want ik wil natuurlijk iedereens ogen uitsteken

1 like

Windowshoppen is ook shoppen, daarnaast weet jezelf dondersgoed wat je wel en niet kunt missen

Dus lekker winkelen maar

1 like

Zo ervaar ik het niet, maar martel jezelf dan maar niet. Ga maar smijten met dat geld

9 likes

Ugh, ik word zo dom als ik een uitstap of activiteit voor een groep regel. Al m’n denkcapaciteit gaat dan naar het proberen te achterhalen of iedereen het wel leuk vindt, dat ik bv. helemaal niet meer kan rekenen (bv. bij betalen). Ik heb gisteren dan ook een fout gemaakt, niet eens een grote, maar ik vind het wel heel vervelend, want nu moet ik dat nog gaan oplossen.

1 like

Moet aan een nieuw boek beginnen op vakantie. Maar wat zal ik kiezeeeeeeen

2 likes

zet ff een polletje in stel je persoonlijke vraag

6 likes

Ik ben aan het voorbereiden voor mijn functioneringsgesprek en ik ben echt zo verschrikkelijk nerveus :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Tijdje terug broeken besteld bij asos, drie keer verkeerde maat ontvangen. Terwijl ik goed besteld heb.
Hele tijd over heen laten gaan, nu heb ik een ander model besteld in de goede maat. wat krijg ik… Juist. de verkeerde maat.

Woehoe alle hechtingen in m’n rug zijn eruit gehaald. Daar keek ik zo tegen op, maar het voelt nu wel beter. :partying_face:

43 likes

Ik kan echt geen teleurstellingen meer aan. Wilde me inschrijven voor les in iets, dacht jeej eindelijk 1x in de week wat te doen en wellicht iets wat ik leuk vind. Had me er al best op ingesteld; alles vol momenteel. Moet nu gewoon huilen, lekker kansloos 🄲 word helemaal gek van het niks doen en maar wachten voor die fucking uitgestelde, nog steeds onbekend wanneer het wel is, operatie

3 likes

Ben al begonnen. Even een domme weglezer van Cilla en Rolf Bjƶrlind :ok_hand: die is vanavond uit haha

2 likes

Ik hou van herfst, maar dit onweer is lichtelijk overdreven

2 likes

Heb je Kobo Plus? Ik heb op vakantje met enige tegenzin, maar op aanraden van een vriendin, Familieopstelling van Kluun gelezen en moest zo hard janken op het einde, haha.

3 likes

Iemand die ik ken doet een winactie op insta. Alleen… Niemand reageert (is vereiste om te winnen).

1 like

Ik heb morgen een grote deadline dus moet echt flink aan de slag, maar ben al de hele dag gewoon een beetje aan het rommelen. Nu ook boter op het fornuis gezet om brown butter madeleines te bakken. :sweat_smile: Waardeloos dit.

4 likes

Zo, waar moet ik zijn. Kan ik iets leuks winnen? :grimacing:

Haha nee grapje hĆØ, ik deel of reageer ook nooit ergens op. Geloof nooit dat echt iemand wint :joy:

3 likes

@anon43983847 hoe gaat het nu met je, ben je inmiddels thuis?

1 like

Ik denk dat wat je ermee kan winnen ook te maken heeft, soort behandeling als je erg witte tanden wilt.

Ik reageer ook nooit maar wil nu bijna reageren om dat ik het sneu vind.
Maarja ik heb gevoelige tanden dus wil niet winnen.

Ik heb een zak hazelnoten gekregen. En ik ga vandaag zelf die kinder bueno spread maken.

18 likes

Heb ik niet! Maar wel heel veel boeken nog, digitaal en de laatste van Tommy Wieringa op papier.

Moet Echo ook nog lezen, maar die is heel eng toch? (Ik vond Orakel al eng en dan alleen op een vreemde plek zijn 🄲)

3 likes