Vond Echo fascinerend eng, maar was als ik stopte met lezen niet bang ofzo, haha, dacht er dan niet meer over na.
Heey Wat lief van je dat je dat vraagt.
Het gaat langzaam beter hier. Ik ben nu zoān anderhalve week thuis. Nog wel enorm afhankelijk van mān vriend met aankleden en wassen, maar dat blijft ook nog wel even zo. Verder erg blij om weer thuis te zijn!
Ik heb zoān buikpijn maar nu durf ik geen ibuprofen te nemen omdat ik van de week last van mijn maag kreeg en vannacht lag ik weer wakker met een soort gek hongergevoel (terwijl ik echt veel had gegeten).
Nope dan wordt die het volgende keer niet. Ben echt een mega bange poeperd. So sad
Fijn dat je lekker thuis bent, slaapt het lekkerder dan in een ziekenhuisbed? Je hebt dus nog wel hulp nodig, maar verder kun je wel gewoon bewegen?
Ik vond Echo verschrikkelijk. Wat een teleurstellend boek.
Gadver ik heb geen tampons meer in huis dus moet ik zo door de regen naar de supermarkt. Echt medelijden met mezelf
Wat rot zeg! Heb je paracetamol in huis? Dat is niet direct belastend voor je maag en is misschien fijner dan
Wordt omhoog gezogen zodat later op de dag weer naar beneden kan vallen.
Ik heb nu een soort knarsplaatje/opbeetplaat in omdat ik beschadigingen aan mijn tanden heb door knarsen + ik mijn wangen stuk bijt⦠maar ik ga er helemaal van slissen en maak veel meer speeksel aan en het voelt alsof mijn kaken constant aangespannen zijn.
Irritantttt. Hoop dat het snel went.
Als vervolg op mijn bericht van gisteren: nu probeer ik op de e-reader paginaās om te slaan. Ik word seniel denk ik.
Ja sowieso! Al is slapen ook nog erg spannend. We zijn nog wel erg alert op pijnscheuten en slapen daarom slechter.
Verder loop ik kleine stukjes met mān rollator. Nooit gedacht dat ik mān dertigste verjaardag met een gebroken rug, antislip sokken en rollators zou vieren.
Ben wel erg dankbaar dat ik gewoon nog kan lopen en hier over een jaar niks meer van merk, maar het is wel intens allemaal.
Aan de ene kant heb ik zin om lekker sociaal te doen, mensen te zien. En aan de andere kant wil ik alleen maar slapen.
Lekker eerder gestopt met werk en nu naar de bios, zitten bijna helemaal alleen
Volgende week ben ik een midweekje weg met de vriendengroep van mijn vriend (3 stellen in totaal) en ze willen o.a. naar het Dolfinarium. Ik heb daar niet zoveel behoefte aan want dierenleed en nu blijven ze maar doorzeuren. Echt hou op.
Volgens mij scant PostNL brievenbus pakketjes al in het sorteercentrum omdat bezorgers van brievenbuspost geen scanner hebben. Althans dat werd mij een keer verteld door iemand van PostNL toen ik hetzelfde had.
@Sobremesa Brievenbuspakketjes komen met de postbezorgers en die scannen met een scanner/hun smartphone dus dat is geklets van de klantenservice
Oke goed om te weten haha, heb dat pakketje ook nooit meer teruggezien.
Nee zoiets verzin je niet op deze leeftijd.
Ik hoop voor je dat je een spoedig herstel hebt. En al zijn het muizenstapjes, het zijn wel stapjes!