Wat je even kwijt wil #55

Nee. Doe het.

6 likes

Doen! Lekker ouwehoeren met Herman!

5 likes

Was vergeten dat als ik savonds weer veel.onder de mensen ben na het eten, dat ik dan weer heel de avond scheten aan t inhouden ben :+1:

9 likes

Ja echt me nr 1 reden

6 likes

Haha hoorde het m ook net zeggen maar m’n handschrift is toch echt te slecht vrees ik. En ik wil niet op tv. En ik kan niet bluffen. Maar als ik een quiz moest kiezen om aan mee te doen zou het wel deze zijn :heart_eyes: vooral om de ongemakkelijke gesprekjes van tevoren.

‘Mw Acquiesce, heeft u nog hobbies?’
– ‘ja ik hang graag onderuit op de bank me vol te vreten en te forummen’ :slightly_smiling_face:

7 likes

Nikkie weet niks van mode, I am here to tell you that panty’s

NOOOOIT KUNNEN

groet

1 like

Is t erg dat ik extra geniet van de 29 graden hier na al die herfstposts van jullie? :sun_with_face::beach_umbrella:

4 likes

En wat is dat
dat forummen

4 likes

Ja een soort VIVA-forum maar dan voor leuke mensen. We hebben het ook wel eens over jou!

5 likes

Is het erg dat ik mega jaloers ben?

1 like

Ohh dat staat ook nog op m’n lijstje! Stiekem ook per seconde wijzer (tegenwoordige tijd) maar ik ben sowieso te chicken om dat ooit te doen.

2 likes

Waar ik Temptation Island zei bedoelde ik Ex on the Beach, waar ik Ex on the Beach zei First Dates en First Dates wordt Lang Leve de Liefde STOP DE TIJD

17 likes

Kun je al met goed fatsoen naar bed gaan op dit tijdstip (20:33)?

18 likes

Tuurlijk

4 likes

Jaaa leuk! Joh we maken er een meet van! @Acquiesce

2 likes

Ik kijk bij gebrek aan beter een stukje Steenrijk Straatarm maar wat een lieve leuke vader en zoon

Ja hoor, moe is moe. đŸ€·
Ik lig nu in bed nog even serie te kijken en dan ga ik slapen.

Ja is ook gewoon zo eigenlijk. Vind het dan soms zonde van mijn vrije avond na een dag hard werken ofzo :sweat_smile: mja geniet er toch niet echt van als ik zo gaar op de bank hang. Ben in bed gaan liggen met m’n e-reader nu, stuk beter.

Maar zijn er minstens vijf goed

1 like

Ik heb afgelopen weekend een nieuwe tattoo laten zetten en het is nu begonnen met jeuken :angry: :angry: :angry: Ik vergeet altijd dat dat gebeurt maar ik vind het misschien wel kutter dan het tatoeëren zelf

2 likes