Nee. Doe het.
Doen! Lekker ouwehoeren met Herman!
Was vergeten dat als ik savonds weer veel.onder de mensen ben na het eten, dat ik dan weer heel de avond scheten aan t inhouden ben
Ja echt me nr 1 reden
Haha hoorde het m ook net zeggen maar mân handschrift is toch echt te slecht vrees ik. En ik wil niet op tv. En ik kan niet bluffen. Maar als ik een quiz moest kiezen om aan mee te doen zou het wel deze zijn vooral om de ongemakkelijke gesprekjes van tevoren.
âMw Acquiesce, heeft u nog hobbies?â
â âja ik hang graag onderuit op de bank me vol te vreten en te forummenâ
Nikkie weet niks van mode, I am here to tell you that pantyâsâŠ
NOOOOIT KUNNEN
groet
Is t erg dat ik extra geniet van de 29 graden hier na al die herfstposts van jullie?
En wat is datâŠdat forummen
Ja een soort VIVA-forum maar dan voor leuke mensen. We hebben het ook wel eens over jou!
Is het erg dat ik mega jaloers ben?
Ohh dat staat ook nog op mân lijstje! Stiekem ook per seconde wijzer (tegenwoordige tijd) maar ik ben sowieso te chicken om dat ooit te doen.
Waar ik Temptation Island zei bedoelde ik Ex on the Beach, waar ik Ex on the Beach zei First Dates en First Dates wordt Lang Leve de Liefde STOP DE TIJD
Kun je al met goed fatsoen naar bed gaan op dit tijdstip (20:33)?
Tuurlijk
Ik kijk bij gebrek aan beter een stukje Steenrijk Straatarm maar wat een lieve leuke vader en zoon
Ja hoor, moe is moe. đ€·
Ik lig nu in bed nog even serie te kijken en dan ga ik slapen.
Ja is ook gewoon zo eigenlijk. Vind het dan soms zonde van mijn vrije avond na een dag hard werken ofzo mja geniet er toch niet echt van als ik zo gaar op de bank hang. Ben in bed gaan liggen met mân e-reader nu, stuk beter.
Maar zijn er minstens vijf goed
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe tattoo laten zetten en het is nu begonnen met jeuken
Ik vergeet altijd dat dat gebeurt maar ik vind het misschien wel kutter dan het tatoeëren zelf