Wat je even kwijt wil #55

Ik had gisteren bij zalando besteld en het is er nu al :open_mouth:

4 likes

Ik zat net in bad en was dierenkoekjes aan het eten. En toen liet ik per ongeluk de inhoud in bad vallen :sob: gelukkig had ik de helft al op maar mehhhh

Hoe heb je je rug eigenlijk gebroken (als ik vragen mag)? Weet niet of je dat verteld hebt en ik het gemist heb of dat je het (bewust) niet hebt verteld.

LEUGENS

Dat mag je vragen hoor. :slightly_smiling_face:

Ik heb m’n rug gebroken nadat ik viel van 2 a 3 meter hoog, tijdens het boulderen. Eigenlijk gewoon hele stomme pech, want dit was een hele onschuldige klim.

Door de klap is een wervel doormidden gebroken en ingedeukt en een groep schoolkinderen voorgoed getraumatiseerd, lol. :rofl:

10 likes

Druk te vroeg op knopje (hakte te vroeg) dus maar netjes eerder de bus uitgegaan. Maar volgens mij slaan bepaalde lijnen die random halte wel over. :sob:

1 like

Afgelopen zomer leek het me een goed idee om me in te schrijven bij een sportschool waar alle groepslessen buiten zijn.

What was I thinking, vanavond moet ik eraan geloven :weary:

1 like

Ik moest naar de kapper vanochtend en daarna meteen naar acupunctuur en was pas om 5 uur thuis ofzo. Echt waar is al die tijd gebleven

Ja kut DHL, mijn pakketje op bezorgd zetten terwijl hij er niet is. Nu gaan ze een onderzoek starten om te kijken waar het is. Mijn dr Martens gewoon door mijn neus geboord :angry:

Ga jij die dag iets anders doen! Ik zou ook absoluut niet mee willen daar naartoe. Prima als de anderen wel gaan, ga ik een dagje chillen ofzo haha.

1 like

Zo fijn, na huilbui nummer zoveel heb ik slaapmedicatie gekregen om weer even bij te komen. Merk nu ook pas hoe enorm moe ik ben. Deze dag is wat mij betreft voorbij.

3 likes

Met dit schijtweer van vandaag heb ik maar geprobeerd om de herfst te embracen. Ik heb lampjes en kaarsjes aan en thee en een dekentje en een herfstige playlist aan maar ik word er nog niet echt vrolijk van lol

@herfstmensen, vinden jullie de echte (koude regenachtige winderige) herfst echt leuk? Of het geromantiseerde idee van de herfst??

15 likes

Jep, houd ook van de regen, wind, kou, grijzig guur weer.

13 likes

Toen ik net op de trein moest wachten heb ik serieus genoten van de 5 minuten vertraging, alleen staand aan het einde van de perron van het regenachtige weer en even geen mensen om mij heen. En ik zag op Utrecht CS best veel mensen met winter- of tussenjas en sjaal dus morgen ook maar van stal halen :upside_down_face:

2 likes

OMG je kan je aamelden voor Met het mes op tafel. Hou me tegen

12 likes

Nee. Doe het.

6 likes

Doen! Lekker ouwehoeren met Herman!

5 likes

Was vergeten dat als ik savonds weer veel.onder de mensen ben na het eten, dat ik dan weer heel de avond scheten aan t inhouden ben :+1:

9 likes

Ja echt me nr 1 reden

6 likes

Haha hoorde het m ook net zeggen maar m’n handschrift is toch echt te slecht vrees ik. En ik wil niet op tv. En ik kan niet bluffen. Maar als ik een quiz moest kiezen om aan mee te doen zou het wel deze zijn :heart_eyes: vooral om de ongemakkelijke gesprekjes van tevoren.

‘Mw Acquiesce, heeft u nog hobbies?’
– ‘ja ik hang graag onderuit op de bank me vol te vreten en te forummen’ :slightly_smiling_face:

7 likes