Wat je even kwijt wil #55

Nikkie weet niks van mode, I am here to tell you that panty’s…
NOOOOIT KUNNEN

groet

1 like

Is t erg dat ik extra geniet van de 29 graden hier na al die herfstposts van jullie? :sun_with_face::beach_umbrella:

4 likes

En wat is dat…dat forummen

4 likes

Ja een soort VIVA-forum maar dan voor leuke mensen. We hebben het ook wel eens over jou!

5 likes

Is het erg dat ik mega jaloers ben?

1 like

Ohh dat staat ook nog op m’n lijstje! Stiekem ook per seconde wijzer (tegenwoordige tijd) maar ik ben sowieso te chicken om dat ooit te doen.

2 likes

Waar ik Temptation Island zei bedoelde ik Ex on the Beach, waar ik Ex on the Beach zei First Dates en First Dates wordt Lang Leve de Liefde STOP DE TIJD

17 likes

Kun je al met goed fatsoen naar bed gaan op dit tijdstip (20:33)?

18 likes

Tuurlijk

4 likes

Jaaa leuk! Joh we maken er een meet van! @Acquiesce

2 likes

Ik kijk bij gebrek aan beter een stukje Steenrijk Straatarm maar wat een lieve leuke vader en zoon

Ja hoor, moe is moe. 🤷
Ik lig nu in bed nog even serie te kijken en dan ga ik slapen.

Ja is ook gewoon zo eigenlijk. Vind het dan soms zonde van mijn vrije avond na een dag hard werken ofzo :sweat_smile: mja geniet er toch niet echt van als ik zo gaar op de bank hang. Ben in bed gaan liggen met m’n e-reader nu, stuk beter.

Maar zijn er minstens vijf goed

1 like

Ik heb afgelopen weekend een nieuwe tattoo laten zetten en het is nu begonnen met jeuken :angry: :angry: :angry: Ik vergeet altijd dat dat gebeurt maar ik vind het misschien wel kutter dan het tatoeëren zelf

2 likes

Ik zit in de kou :pensive:,

want mijn verwarming wordt weer eens niet warm (heb ik vaker last van :sweat_smile:) heb gebeld en monteur is langs geweest, aardige gast maar helaas kon hij zo 123 niet oplossen.

Hij zal morgen ff op de zaak overleggen, en hopelijk wordt morgen opgelost.

1 like

Het leven wat ik leid (of lijd, as we speak) is echt niet gezond :crying_cat_face:. Ik realiseer het me steeds vaker maar ik ben echt nog niet klaar voor de confrontatie.

Ben potverdorie pas een kwart eeuw en lig - voor de zoveelste dag op rij - om half tien in bed. Moe. Opgebrand. Werk flitst door m’n hoofd. Voel me alleen, eenzaam. M’n vrienden krijgen stuk voor stuk een relatie, zak met singles is nu echt op. Ik niet. Ik heb die connectie niet, nooit.
Geen avondeten gehad, maar een halve zak chips. Met heel veel moeite nog mijn make-up eraf kunnen halen. Was van het weekend hangt nog altijd op het wasrek.
Ik zou fit, vitaal, energierijk en happy moeten zijn, maar I ain’t :sweat_smile: blsehekelekerghhhhh ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet dus dacht, laat ik maar beginnen met erkenning deze avond

Ook een kutdag gehad op werk.
On the bright side: ben wel blij dat de herfst eindelijk aangebroken is :heart_eyes:

19 likes

Het is prima om soms toe te geven dat je soms even ‘op’ bent. Beter dat je er aan toegeeft dan dat je maar allerlei dingen gaat ondernemen omdat het moet ‘want je bent jong’.

Lekker rustig aan en er aan toegeven, de leuke dingen waar je energie van krijgt komen heus wel weer :orange_heart:

6 likes

Ja ik liep vandaag dus om 18:00 de deur uit en ik dacht echt oh heeeerlijk deze echt frisse lucht, 11 graden of zo. Regen vind ik ook heerlijk, als ik er maar niet door heen hoef te lopen / fietsen. De geur en het gevoel ná een regenbui :heart:
Alle bruintinten in de natuur, love it.

Ik kan me wel voorstellen dat jij denkt wtf maar ik denk dat dan dus weer bij mensen die om 18:00 naar buiten lopen - in het laatste felle zonlicht, nog altijd 28 graden - en denken: heerlijk.
Dan denk ik dus bah.

8 likes

Ah, dit klinkt heel naar. Ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar het klinkt alsof je even extra lief voor jezelf mag zijn. Hopelijk is het morgen een betere dag voor je.

1 like