Omg same, ik had van m’n vorige tattoo nergens last van maar ga nu kapot van de jeuk en die vieze velletjes ook, hele tijd bang dat m’n tattoo eraan gaat haha
Ja zo kut he Bij mij is het meestal ook wel minder volgens mij, misschien helpt het weer ook niet mee? Ik ben nu maar zo vaak mogelijk bepanthen aan het smeren maar dat doe je ook niet elke vijf minuten natuurlijk
Wat heb je laten zetten trouwens?
Ben zo last minute ook Heb net tickets gekocht voor de trein + hotel in Hamburg. Dus vrijdag tot en met zondag zit ik in Hamburg
Ik: vandaag ga ik echt aan het werk
Ook ik: om half 11 nog niets gedaan
Deels is het trouwens de schuld van de computer, die deed vervelend.
Mijn gynaecoloog leek als 2 druppels water op Gijs Naber, en laat ik dat nou net een hele leuke vent vinden (die ouwe lullen snor in seizoen 5 van Penoza vergeten we even voor het gemak) maar waarom heb ik altijd knappe doktoren wanneer ik voor iets ongemakkelijks kom?
Jaa gelukkig was er nog iemand die het met me eens was dus het gaat toch niet door😁. Anders was ik inderdaad wat anders gaan doen.
Ik ben vanmorgen onderuit gegaan op de scooter. Ik had groen licht maar een auto reed door waardoor ik keihard moest remmen. Dus ik schuif zo onderuit en klapte met mijn hele rechterkant incl hoofd op het asfalt. En niemand die stopte om me te helpen. Voelde me zo verloren. Heb mezelf en mijn scooter bijeen geraapt en ben naar huis gegaan. Ik heb een flinke wond aan mijn heup en knie, ga zo maar even de huisarts bellen.
ik moet zeggen met die nieuwe bepathen creme heb ik maar heel licht jeuk gehad en geen last van de korstjes die los lieten. enig nadeel is wel dat als je bijv op je onderarm smeert dat je shirt ook onder komt te zitten als je niet oplet.
Echt chill hoe mijn nieuwe broek van de msmode zit. ik ga voortaan wel daar heen inpv asos. joejoe.
Kut joh! Dus die auto gaf geen voorrang? Als je het kenteken toevallig hebt onthouden, zeker even contact opnemen met je verzekering. Mensen zijn echt aso, niet even checken of je ok bent. Hopelijk voel je je snel beter en valt het mee!
Oh nice! Ik hou het voorlopig op de verzorgende van Bepanthen want die trekt tenminste een beetje fatsoenlijk in haha
Ja klopt, we hadden allebei groen maar hij had mij voorrang moeten verlenen. Het ging zo snel, weet alleen dat het een zwart busje was. Thanks, komt goed!
Oh shit haha, hopelijk valt het bij mij mee. Ga sowieso goed insmeren
Zou alsnog melding maken bij de politie, tijdstip en locatie. Er hangen vaak zoveel camera’s dat ze mss wel iets hebben opgevangen. Beterschap! Goed dat je je even laat nakijken bij de huisarts, vooral met je hoofd moet je voorzichtig zijn.
Wanneer je gefrustreerd gaat slapen en denkt morgen is het beter, maar gewoon weer hetzelfde wakker wordt Oei haha. Moet nu eigenlijk lachen om mezelf, wat erg. Wellicht komt het dan nog een beetje goed vandaag
Ik heb net voor de eerste keer AD(H)D medicatie ingenomen en merk dat ik echt zit te wachten tot het iets gaat doen. Zo werkt het natuurlijk niet. Laat ik maar gewoon eens inloggen op werk.
Ik snapte er ook geen kut van maar ik kijk alles van maarten dus boeiend
Hahhahah dit is zo herkenbaar toen ik het voor het eerst slikte had ik precies hetzelfde.
Soms kan het ook een tijdje duren en moet je het een weekje (of 2) regelmatig nemen voor het echt werkt. Dus ook als je nog niet meteen iets merkt, gewoon door mee gaan en even afwachten!
Ik heb vannacht 11 uur als een blok geslapen. Zo fijn. Goede les voor mezelf: eerder aangeven als t niet meer gaat.