Wat je even kwijt wil #55

oops ja klopt pas mn bericht even aan!

Ik heb vannacht 1,5 boek gelezen, twee (docu)podcasts geluisterd en een aflevering college tour gekeken. Ik kon dan wel niet slapen maar ik heb wel veel geleerd.

18 likes

Haha nou ja het duurt ook maar eventjes altijd, komt vast goed! Maar smeren is sowieso goed (:

Ik zit op school om te werken maar ik ben zo niet productief en lui

2 likes

Ben je tevreden over je tubble? Ik wil hem ook heel graag maar twijfel toch haha.

Ik heb een mysterie in huis! Wij hebben geen kat (wel gehad), maar toen ik net op de bank zat rook ik echt een onmiskenbare poezenpisgeur naast me op de bank. En toen realiseerde ik me dat we vanochtend ons kattenluikje, die standaard in ons huis zat maar dachten wij op slot zat, kapot buiten zagen liggen! Dus volgens mij is er een kat binnen geweest :flushed: de audacity!

8 likes

en en en?

2 likes

Absoluut, het is echt een van de beste aankopen ooit. Die van ons was lek gegaan op de bodem (tegenwoordig is die niet meer opblaasbaar dus dit probleem zal niet meer zijn) en toen hebben we meteen een nieuwe gekocht. Je kan er ook goed samen in en als je alleen gaat zit er zo’n dekje bij waardoor het water warm blijft en je meteen een soort tafeltje hebt.

1 like

Wow wat rot zeg en aso dat niemand hielp! Gaat het een beetje?

1 like

Hahahaha, ja dankjewel. Ik hoop dan wel dat hij zich een keer laat aaien ipv alleen over mijn bank komt plassen

Ik ben net met mn broertje naar de spoed gereden (voor het eerst een weg die ik niet kende, en zonder mn vader) want mn ouders waren niet thuis en hij had echt veel pijn (gevallen na een feestje gisteren en niet meer kunnen staan/stappen). Man, wat een spanning deze ochtend

6 likes

@SpeedOfSound thanks!! Vroeger hadden wel altijd een bad maar nu helaas niet meer, terwijl ik juist zo lekker ontspan dan! Hebben jullie ook allebei de tubble of een ander merk? Vooral chill dat er zo’n dekje bijzit en dat het warm blijft.

Er lopen kinderen met alleen een t shirt aan buiten en ik heb een winterjas met trui aan. Maar alleen een t shirt is toch echt veel te koud joh. Mn winterjas is miss wat overdreven

Ik heb het al de hele dag koud op werk. Heb een zittend beroep dus kan ook niet veel doen om op te warmen… (ik lust geen koffie of thee dus dat kan ik niet drinken om het warm te krijgen)

1 like

Af en toe rondje lopen helpt misschien of met je handen en voeten wiebelen.
Hebben ze warme chocolademelk of gewoon beetje warm water drinken?
Ken iemand die helemaal fan is om warm water te drinken ipv thee of koffie.

Herkenbaar! En dan onderweg in de auto mijn gezin vergassen :joy:

Mijn neefje van 2 komt vanavond logeren en heb net in de boekenwinkel wat nieuwe prentenboeken gekocht. Weet nu al dat hij helemaal enthousiast gaat zijn, want boeken met dieren en mooie illustraties. Ik heb er helemaal zin in :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Sjonge inderdaad wat spannend allemaal, maar je hebt het wel maar even gedaan, supergoed! En is je broertje oké?

1 like

Ondanks dat ik dit jaar geen kerst vier, wil ik het allerliefste nu al de kerstboom optuigen.

2 likes

Gewoon doen

3 likes