Wat je even kwijt wil #55

Ik heb een nieuwe baan :partying_face: (alweer)

Ga dus al na 1.5 maand mijn huidige baan opzeggen, vind het zo lastig:( Ze komen echt mensen tekort waardoor ik me extra schuldig voel, maar aan de andere kant klopte de omschrijving van mijn functie totaal niet met de praktijk.

53 likes

Gefeliciteerd! Probeer je er niet te schuldig over te voelen. Als de inhoud gewoon niet klopt met de praktijk ligt het helemaal buiten jou. Uiteindelijk moet je met dit soorten dingen zorgen voor je eigen geluk!

2 likes

Fietsen is op zich niet erg. Maar het zo koud en het duurt gewoon te lang voor dat ik ben opgewarmd

bluh niet door naar de volgende gespreksronde voor een leuke functie en ik baal er best wel van

8 likes

Het was heel gek. Merkte ineens tijdens een overleg dat ik aan het woord was? Normaal weeg ik alles 20x af voor ik iets zeg want lopen er te veel draadjes door mijn hoofd en ben ik het kwijt tot iemand anders zegt wat ik wou zeggen. Dus meestal zit ik tijdens een overleg alleen wat met mijn hoofd te knikken. En heb ik daarna ook gelijk dingen gedaan? Ik werd rond het middaguur wel heel moe en moet nog puzzelen met de dosering/wanneer het innemen maar ik ben al gematigd positief :relaxed:

11 likes

Heerlijk, die eerste keer was het alsof er een wereld voor me open ging en of ik eindelijk écht tot rust kwam! Fijn dat je al gematigd positief bent.

1 like

Wat goed! Gefeliciteerd :partying_face: was dat bij de plek waar een vriendin van je werkt/werkte?

1 like

Ja ik heb dus een hersenschudding :face_with_head_bandage: Echt balen! Dus ik moet rust houden. Ik heb ook een fikse wond op mijn heup, dikke blauwe knie met schaafwond, een ei op mijn scheenbeen, wond op mijn hand en last van mijn nek en borstbeen. Echt een feestje.

12 likes

Jeetje, goed dat je naar de dokter bent gegaan dan. Beterschap!

Thanks! :hugs:

Ja, klopt! Bij een uitgeverij, lijkt me echt leuk

3 likes

Heftig, beterschap! Je had de tip al gekregen, maar echt melding maken/aangifte doen bij de politie! Verlaten plaats ongeval is gewoon strafbaar en je hebt letsel. Maak eventueel foto’s van de schade aan je scooter en van de wonden die je hebt. Misschien wordt het niks omdat je geen kenteken hebt, maar misschien heeft iemand anders al iets gemeld of hangen er ergens camera’s.

4 likes

Ik ben vanochtend 100km heen en net 100km terug gereden voor koffie met een vriendin en een wandeling met m’n hond en haar kindje, had hen al bijna een jaar niet gezien! Totaal niet efficiënt eigenlijk, maar soms moet je dat echt gewoon doen. :hugs:

46 likes

Echt bizar dit, maar is het niet ook zo dat als het gewoon niet mag dat het juridisch niet uitmaakt of mensen akkoord zijn gegaan? Echt naar namelijk voor die andere mensen. Ik vind ook dat zijn coöperatie als ze er dan nu achter komen ook moet zorgen dat het voor de rest ook omlaag gaat

1 like

Lief van je wel!! Denk ook echt dat veel mensen bang zijn om “problemen” te krijgen met verhuurders, vervelend hoe zoiets gaat.

Hij heeft nog veel pijn en voelt zich misselijk maar hij had ook nog geen enkele pijnstiller genomen sinds het gebeurde deze nacht dus nu heb ik wel gezegd dat hij er best eentje neemt. En dat ie wat slaap probeert te pakken ook.

We hebben niet zo’n goede band maar ik heb echt niet getwijfeld om hem naar spoed te voeren, water voor hem te halen en bij hem te blijven, naar de panos te rijden voor eten en om krukken voor m te gaan (leek wel alsof ik op automatische piloot ging). Ik voel me net een mamaatje maar ben blij dat ik kunnen helpen heb en hij is me er ook dankbaar voor wat heel fijn is :relaxed:

10 likes

Net telefonisch aan een klant de functie printscreen uitgelegd. Love dit!

19 likes

Ik lees hier steeds over de tubble en nu wil ik ook een tubble :grin: hebben jullie de normale of de compact? En laten jullie 'm dan steeds leeglopen of laat je 'm opgeblazen in je badkamer staan?

Oh klinkt heel gaaf inderdaad! Alvast heel veel succes en plezier :grin:

1 like

Oké ik heb er al een besteld (een compact, want dan past ie in de verhoogde inloopdouche, anders is water laten weglopen lastig). Ik heb het koud en ik mis mijn bad. :grin:

3 likes