Wat je even kwijt wil #55

Ik heb laatst iemands instagram stories bekeken via zo’n site waar ze zeggen dat je ze anoniem bekijkt, maar nu staat haar account opeens op privé. Dit zal vast toeval zijn, maar ik ben toch opeens bang dat ze het toch kon zien haha

Heb echt bewondering voor mensen die gewoon een mango fatsoenlijk kunnen snijden. Bij mij is het altijd meer ontleden dan het snijden van perfecte mangoblokjes

4 likes

Ik ben heel benieuwd! Echt zin om in bad te gaan.

Groeps?? Hoe werkt dat? Klinkt vreselijk inderdaad. Kun je de rest muten?

Wow dit klinkt als de allervreselijkste manier OOIT om te solliciteren :joy::flushed:

19 likes

Whaha maar ehh zoeken ze ook veel mensen dan? Anders is het echt barbaars

Soms als ik dit soort dingen lees denk ik. Ah ik ben ooit dood gegaan en ben nu al 28 jaar in de hell.

17 likes

Krijg net een melding van nu.nl dat de prijzen voor energie vanaf morgen schijnbaar honderden euro’s op jaarbasis stijgen. Rara wie moet er binnenkort een energiecontract afsluiten maar kan dat nu nog niet doen omdat er nog geen datum van sleutel overdracht bekend is (kan begin volgende week zijn, kan ook eind de week erna zijn). Echt lekker dan.

1 like

Vandaag tijdens een cursus op mijn werk was ik met collega’s aan het praten over een stelling. Toen kwam de man die de cursus gaf erbij en zei tegen mij “Als jij naar land X zou verhuizen omdat jouw man daar een goede baan had gekregen…” Voordat hij de zin af had gemaakt zat ik er al bovenop met: je bedoelt als IK een goede baan daar heb gekregen :tipping_hand_woman:t3: Want ik vond het irritant dat er weer een of andere niet bestaande succesvolle man moest worden betrokken bij een voorbeeld waarin de vrouw/ik ook gewoon het onderwerp kan zijn. Ik vond het wel ff awkward maar hij bedankte me dat ik 'm corrigeerde en
begon toen over dat hij mij wel als een soort Kaag in het buitenland zag werken wat ineens wel een erg aparte wending was maar goed hahaha. De volgende keer ga ik het misschien iets minder hard er uit floepen hahaha :joy:

47 likes

Dan nog is een man er bij halen dom haha. Hij had ook kunnen zeggen als jij ooit iets in de politiek wilt doen zou je best ver kunnen komen.

2 likes

Wat een opdringerige vent. En ook wtf, gelijk iemands nationaliteit vragen omdat diegene toevallig moslim is.

Het is maar goed dat je er niet op in ging. Denk niet dat het een leuk gesprek voor jou zou zijn geweest. Goed gedaan

1 like

Haha ja het ging ook helemaal niet over politiek. Hij probeerde het een beetje goed te maken zo denk ik, was verder wel een sympathieke man en de cursus had oa betrekking op cultuur (verschillen) waar bij rolverdeling man/vrouw en vooroordelen ook voorbij kwamen. Dus daarom had ik ook niet verwacht dat juist hij de onbestaande succesvolle man er bij zou verzinnen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Meestal zie je treingangers eenmalig en anders negeren en ontwijken

1 like

Hoeft niet minder hard hoor volgende keer :tipping_hand_woman:t2:

Nee, ik sta er ook achter maar ik deed het ook letterlijk hard. Dat had op zich niet gehoeven want iedereen had me toch wel verstaan hahahah

Ik mag zo mn kamer weer in en ik ben super nerveus

3 likes

Wat een gezeik met files vandaag. Vanochtend een ongeluk en nu staat het weer vast. Ik wacht wel even op kantoor tot het wat minder is.

Er zal in ieder geval geen terrorkat zijn dus wat dat betreft kan het alleen maar meevallen!

7 likes

Ik vind dat nieuwe nummer van Coldplay met BTS echt chill, dat Koreaans klinkt ook echt leuk :flushed:

Vriendin van mij is helemaal BTS fan. heb ook echt iedere keer smooth like butter in mijn hoofd. :sweat_smile:

1 like