Ik heb net echt een next level iets gezien, een verhuursite waar je kunt bieden op de huurprijs het begint vanaf 1150 en dan bieden maar! Echt te triest toch, hoe kunnen dit soort dingen bestaan?!
Ik houd echt wel van kouder weer en ben totaal geen zonaanbidder, maar van deze omslag in het weer schiet ik spontaan in een winterdepressie.
Onee Soldaat van Oranje komt weer terug in oktober
Ik ga vanavond naar een van mijn lievelingsrestaurants en heb er zo’n zin in dat ik een lijstje op mijn telefoon heb gemaakt met wat ik wil bestellen
En wat wordt het?
Dit is mijn lijstje:
-Cucumber salad
-Garlic green beans
-Vegan dumplings
-Vegan noodles with spicy sauce
-Vegan shanghai rice cakes
-Chocolate xiao long bao
-Taro bun
Het is family style dus je deelt het met elkaar. Misschien dat mijn man ook nog wat mag kiezen
Chocolate xiao long bao Ik wil dat ook proeven.
Die zijn echt 1000/10
Je krijgt er 5 (kleine) en ik denk dat ik een portie voor mij alleen ga bestellen hahah.
Shit man voor de zomer kwam ik echt ommm in het werk maar was ik me 100% aan het focussen op mijn studie en nu ben ik iets zeer belangrijks kwijt geraakt - namelijk de antwoorden op 2 toetsen
‘Gelukkig’ was ik die toen al een x vergeten / verloren op werk en heb ik dus een tweede setje antwoorden incl. puntentelling thuis, die heb ik toen gewoon nogmaals gemaakt. Ik herinner me dat ik de dag erna die andere papieren weer vond, maar nu ben ik ze dus weer/echt kwijt.
Ik kan er zo zo zo zo zo zo niet tegen als iets verdwenen is en dit mag natuurlijk echt niet in de handen van studenten vallen. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik dit niet ergens fatsoenlijk heb opgeborgen. MAAR WAAR….
Hier ga ik echt van wakker liggen. Mijn normaal zeer georganiseerde brein trekt dit niet.
Hoe heet dat restaurant? Klinkt toppie
Bedankt Forummertjes, heb net m’n energiecontract met 3 jaar verlengd. Tarieven nu ook al stuk hoger dan eind december 2020, maar scheelt me nu maar 20 euro per maand ipv 40/50 🥲 kudt
Exact dat! Deze arme (overdreven) singleton wil geen 500 euro extra gaan betalen per jaar. En blijf thuiswerken dus gasrekening
Wow, hoe heb je dit gedaan? Ik schreef er kort over in het budget en besparingstopic maar kom nog niet verder
Niet heel toevallig in een stad in Brabant? Ik had toevallig laatst ook bij een uitgeverij gesolliciteerd hahaha!
Ik opende de app van m’n huidige leverancier(van de bron) en daar stond verlengen bij, qua prijs hetzelfde als afgelopen jaar en toen heb ik bij gaslicht gekeken of er een goedkopere was, maar was er niet dus ik heb gewoon verlengd. Maar als ik bij van de bron op de site nu kijk als nieuwe klant, is het maandbedrag ruim €30 hoger dan wat ik nu betaal dus misschien is verlengen wat je nu hebt ook wel het goedkoopste?
Nee, in Amsterdam! Was wel toevallig geweest als het dezelfde was😅
Din Tai Fung, het zit niet in Nederland maar er is er volgens mij een in Londen.
Ik heb de wehkamp een boos berichtje gestuurd (terwijl ik daar zelf altijd een hekel aan had, als klanten dat deden ahahhaha). Hun grote maten assortiment staat onder het kopje “speciaal assortiment”. Hoezo speciaal? Bij asos biv noenen ze het “shop op pasvorm”.
Aanbod van m’n huidige energieleverancier aangenomen. Dus ingelogd en daar stond dat ik kon verlengen. Anders kon het ook via gaslicht bijv. Mijn contract loopt wel binnen nu en 6 maanden af, geen idee of dat een vereiste is? Ga nog steeds meer betalen dan ik deed, maar dat is niet te voorkomen…
Je kán ieder jaar switchen maar ik heb mijn tarieven voor 3 jaar vastgezet en die veranderen nu 3 jaar dus niet. Alleen de leverkosten en btw etc veranderen ieder jaar! Dus als je een flexibel tarief heb zou ik het nu nog snel vastzetten voor de prijzen morgen stijgen.