Ik vind het wel meevallen voor het geen wat je krijgt eigenlijk.
Ja zo inderdaad wel. Nou ja, het is wat het is
Ik lig echt tering dronken op de bank van vrienden, thank god for autocorrect
Ugh Ik hou zo van leftover afhaalchinees, kan je weer allerlei combi’s mee maken. Bestel altijd expres voor een heel weeshuis en dan eet ik het allemaal zelf op
Het is echt letterlijk op de dag dat de herfst ingaat herfst geworden De bladeren, kastanjes en eikels kletteren naar beneden en ik heb zelfs een eekhoorn over de weg zien rennen.
En die wind…oh wat heb ik zin in weer 6 maanden woei.
Ugh…IK WIL NIET!!!
Joepie, alleen het vliegtuig in, heerlijk. Geeft me altijd zo’n gevoel van zelfstandigheid
Ik ben niet klaar voor vandaag.
Ik lees al die berichten over stroom/gas nu pas en ik zie dat mijn contract tot eind november loopt. Maar ik ben nu dus al te laat met overstappen omdat de prijzen vandaag omhoog gaan?
Had ik nou gister maar tijd gemaakt om dit topic te lezen… Moet ik alsnog snel op zoek naar een andere leverancier of kan ik beter mijn verlengingsvoorstel afwachten? Ik las ook iets over dat de prijzen dagelijks omhoog gaan?
@Hejira
En dat fietsen in de regen en wind. Eerst heb je het teringkoud maar omdat je zo hard tegen de wind in moet trappen krijg je het snikheet. Dan nog een regenbui over je hasses. Ik kan mensen die helemaal ondergeregend haar hebben en daarna het weer mooi opdroogt ook niet uitstaan.
Volgens mij kun je vandaag nog het beste overstappen las ik in het AD.
Ik ben heel blij dat ik bij stom toeval met het verhuizen een energiecontract voor 2 jaar heb vastgelegd.
Ik krijg wel stress van de ophoging van kosten. Mijn salaris stijgt echt niet zo snel mee…
Ik zat afgelopen week in het Delamar en ik moest tijdens het applaus bijna huilen zo ‘normaal’ was het. M’n moeder kreeg gratis kaartjes via werk en eerst was ik huiverig maar zó blij dat we zijn geweest. Ik was ook onredelijk trots op m’n QR-code te laten zien (eerste keer). Oh, en Diana en zonen was onverwacht echt een aanrader(!)
Gelukkig ben ik vrij vandaag. Kan ik deze hele dag onderzoek doen hahaha
Is het voor een soort promotie/marketingbaan? Daarvan ken ik wel groepssollicitaties. Was echt debiel. Moesten we met zijn allen een groot rollenspel gaan spelen en gingen zij kijken wie geschikt was.
Mijn oma is de laatste maanden heel erg achteruit gegaan. Toen ik gisteren kwam zat ze smiddags nog in pyama, in de keuken (zit ze nooit), met haar hoofd op tafel. Ze heeft in de ochtend, middag en avond hulp maar woont nog alleen. Maar ze kan bijna niks meer, zelfs de tv aanzetten gaat niet meer. Ze wilt zo graag naar een verzorgingshuis en dat kan gewoon niet. Ik schrik er echt van hoe slecht de zorg in Nederland is geworden. Mensen die bijna niks meer kunnen moeten gewoon maar thuis blijven wonen
Heb je een link van dat artikel toevallig? Wij hebben een variabel tarief tot januari dus ben benieuwd of het de moeite is om over te stappen/ vast contract te nemen.
Heeft je oma via het ciz een WLZ indicatie?
@Bunnyslippers @Cookie Nieuw energiecontract is morgen honderden euro's duurder dan vandaag | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Sorry was nu ipv ad
Dat weet ik niet precies. Ze woont in een aanleunwoning en heeft de laatste maanden wel meer zorg gekregen. Ze is namelijk gevallen en voor die tijd kon ze alles zelf. Maar de dokter is een aantal keer geweest en die geeft haar dan maar slaappillen maar helaas geen indicatie om naar een verzorgingstehuis te gaan.
De dokter gaat daar eigenlijk ook niet over, de familie kan (eventueel met behulp van de thuiszorg en de huisarts/praktijkondersteuner) bij het CIZ een beoordeling/indicatie aanvragen.
Maar de verzorgingshuizen van vroeger zijn er bijna niet meer, dus je moet al best “slecht” zijn om in ergens terecht te kunnen. Als iemand nog zelfstandig de transfers kan maken én zelfstandig kan alarmeren bij nood, dan kom je al bijna zeker niet in aanmerking…
Wel vreemd dat de dokter haar slaappillen geeft, terwijl ze recent gevallen is! Misschien kan fysio nog wat opleveren? Succes, is niet leuk om te zien.
Hmmm… Ook vreemd, misschien kun je toch vragen aan de wijkverpleegkundige voor een WLZ indicatie, want enkel daarmee kan ze geplaatst worden in een verzorgingshuis… Want dit klinkt echt niet fijn voor je oma . Je mag me altijd een berichtje hierover sturen misschien kan ik jullie een beetje opweg helpen?
Ja lopen kan ze wel met de rollator. Maar of ze zelf iemand kan alarmeren betwijfel ik. Ze had eerst wel fysio, dat was beneden in haar complex. Maar ze kan niet meer naar beneden lopen dus dat is gestopt.
Maar thnx voor de tip, ik ga eens rondkijken of wij bij het CIZ een indicatie kunnen aanvragen.