Bedankt ik ga het onthouden! Mijn oom heeft contact met de huisarts, maar ik zal eens kijken of ik ook eens iemand kan bellen.
En kijk ook even of de fysio aan huis kan komen.
Dat zie ik vaak bij ons in de wijk, als de cliënt niet naar de fysio kan.
En je mag altijd de wijkverpleging bellen om te vragen hoe de indicatie nu is aan zorg wat zij leveren en de zorgen die jullie je maken. Dan kunnen zij iig voor tijdelijk kijken naar uitbreiding van de huidige zorg die zij bieden
Mijn tubble komt vandaag al!!! Lekker vanavond in bad met een biertje/wijntje/snacks <3
Mijn kleding kast was een beetje rommelig geworden dus ik had gister avond weer van alles nette stapeltjes gemaakt etc.
Blijkbaar is dit helemaal uit mijn brein verdwenen want ik deed net mijn kast open en dacht huuuh wat is het netjes wanneer heb ik dat gedaan
Ja hij heeft het direct naar mijn e-mailadres gestuurd. Dan nog uitgelegd hoe hij een adres kon kopiëren, plakken in een andere browser.
Zo jaloers . Ben benieuwd hoe het bevalt! Ik ga hem denk ik halen van mijn eindejaarsuitkering (en ik hoop op een bol.com cadeaukaart als kerstpakket haha)
Wij hebben zóveel geluk gehad met het kopen van ons appartement dit voorjaar. Een halfjaar geleden is ons bod geaccepteerd en nu is de vraagprijs van een zelfde appartement in het complex €40.000 hoger terwijl bv de keuken een stuk minder modern is. Wij hebben destijds wel flink overboden en had wel verwacht dat het in de tussentijd omhoog was gegaan, maar dit is belachelijk. Wij hadden het nu niet meer kunnen kopen als je ook nog zou moeten overbieden. En dat op een klein appartement, niet een rijtjeshuis van 500.000 ofzo.
We hebben dit jaar zonnebloemen in de tuin en die hebben nu mega veel zaadjes nadat ze zijn uitgebloeid.
Ik ga ze denk in de lege plantsoentjes in de buurt strooien zodat er meer bijen en hommels etc eten hebben.
Hoop alleen dat de groendienst hier niet alles weghaalt bij het eerste blaadje groen
Liep net met pakketjes in m’n hand naar het PostNL punt. Onderweg stond er een man gewoon te staan, dacht ik. Toen ik op dezelfde hoogte als hem liep zag ik 'm nog op de grond iets oprapen, vond ik al wat gek want had hem niks zien laten vallen. En ineens een hoop lawaai en vliegen er allemaal scherven om me heen Gooide hij dus iets van een bierflesje of iets van glas iig met volle kracht pal achter me tegen de muur. Echt, wat een idioot. Schrok me helemaal de pleuris. Paar mannen in een bouwkeet verderop keken ook al op wat dat in hemelsnaam was, maar dacht ik loop maar gauw door voor het geval die gek meer gaat gooien. Gelukkig geen scherven in m’n gezicht ofzo, maar heb daarna toch maar even het niet-noodnummer van de politie gebeld. Kon helaas pas ruim 5 min later ofzo gezien ik m’n handen dus vol had, maar hopelijk zijn ze aan de hand van m’n omschrijving van 'm toch nog even gaan kijken voor het geval ie ermee door ging. Ik heb zelf maar een andere route terug genomen iig
Een van m’n beste vriendinnen gaat vandaag trouwen en ik ben echt megaaa nerveus en heb nog anderhalf uur om helemaal klaar te maken aaaaaa
Ahh wat leuk en spannend! Veel plezier vandaag!
Oh ja dit moet eigenlijk in het biechttopic. Vrijwillig naar Coldplay luisteren is echt errug
No problem! Ik zou het inderdaad wel zsm doen want het is eigenlijk nog maar begin van de herfst natuurlijk. Hoogstwaarschijnlijk gaan de prijzen sowieso de komende 3 maanden alleen nog maar stijgen
Ik werk bij een energieleverancier en het is heel fascinerend om te zien wat de markt doet qua inkoop en hoe die verschillende markten elkaar beïnvloeden, maar voor je eigen portemonnee is het ellende
Leuk motivatiebrieven becommentariëren:
- Het moet ‘betreft’ zijn, niet ‘bederft’.
- Je hebt voor je oma en opa gezorgd, je hebt ze niet bezorgd.
- ‘Ik ben goed met Word.’ Ik zou dat niet vermelden in je brief als zowat elke zin een andere opmaak heeft.
Hahaha ahh misschien dacht deze persoon juist ‘ik zal eens laten zien welke verschillende dingen ik er allemaal mee kan!!’
Was het maar zo’n Word-artwonder. Nee dit is gewoon een lui student die alles kopieert en plakt. Stabdaardzinnen van tig verschillende voorbeeldbrieven van het web.
Niet zo judgen. Misschien heeft hij wel bij dhl of thuisbezorgd gewerkt. En heeft hij daar perongelijk een x zn groot ouders aangezien voor een pakketje
Hij heeft ze bezorgd aan het verzorgingstehuis
Yesss, wat goed!
Ik wilde net gaan stofzuigen maar nu komt de kat op schoot zitten dusja dan gaat stofzuigen niet meer hè