We hebben een nieuwe mand gekocht voor de hond en hij werd net bezorgd en ze is zoooo blij ermee, haha ik gun iedereen zo’n dankbaar schepsel.
Haha leuk! Ik wilde dat ik hetzelfde kon zeggen. Nieuwe mand kwam gister binnen, maar hij is aan de kleine kant. Ze is er nog niet in gaan liggen
Die van ons echt gigantisch, terwijl de hond niet heel groot is, maar ze ligt vaak zo uitgerekt, dus we hadden die lengte gemeten. Dus nu moet ik m’n halve huis opnieuw inrichten voor m’n gevoel, vanwege dat lompe geval. Maarja ik las op internet dit:
Haha strenge website wel, I like it.
Ik voel me aangesproken. De mand die we hebben gekocht staat heel mooi in huis haha, maar of de hond er zo blij van wordt vraag ik me af!
Mijn moeder is jarig vandaag, dus we gaan straks naar haar plekje en vanavond met het gezin uit eten. Ik heb er eigenlijk niet veel last van maar het is wel een rare dag…
Jaaa ikke ook
Wat jammer nou, volgende week weer een kans!
Ik werd vandaag echt lang achterna gezeten door een stomme blaffende hond, waarom haten honden postbodes zo
Omdat jullie 9/10 keer enveloppen met rekeningen komen bezorgen
Dump them.
Heb plannen voor de slaapkamer, maar nu moet eerst alles weer wit 🥲🥲 let’s goooooo gelukkig heb ik lang weekend.
Gatverdamme, ik moet 330 terug storten aan de belastingdienst. Normaal vul ik het altijd correct in, maar in 2020 ben ik van baan veranderd, in de ww gezeten en weer van baan geswitched, dus ik ben bang dat daar het ergens fout gegaan is.
Daar gaat mijn gespaarde 300 euro , gelukkig legt mijn vriend de overige 30 bij. Dan zijn we er meteen vanaf en gaan we volgende maand vol goede moed opnieuw starten met sparen.
Ik ben voor get eerst in een jaar weer in Nederland en het eerste wat ik op Schiphol heb gedaan is dropjes voor in de trein halen bij de Albert Heijn. Doordat het hier gisteren over afhaalchinees ging ook maar besloten dat vanavond meteen te halen.
Ik voel me niet helemaal lekker (lees: ik heb hoofdpijn en ik moet 1x per uur niezen). Heb net een zelftest gedaan en die is negatief. Zouden jullie je dan ook nog laten testen bij de GGD? (ik ben volledig gevaccineerd trouwens)
Same here maar dan iets meer. Ben echt chagrijnig er door. Al weken. Zo fucking zuur
Ik was vrij maar zei toen ja op invallen voor een collega vanavond en nu moet ik er zo door dikke regenbuien op de fiets heen, whhhyyyy
Ben nog een week op vakantie en heb eekhoorntjes dus jeej. Maar wil gewoon even mn hamster 5 minuten knuffelen
Zo de deur voor de pakketbezorger in mijn pyjama opendoen, omdat ik geen zin heb om me nog aan te kleden.
Pfoe dit dacht ik ook vandaag. Laatste keer dat ik zelf energie had geregeld is een jaar of 10 geleden en toen sloot ik nooit voor meer dan 1 jaar af. Ik weet nog dat ik super verbaasd was dat mijn vriend dit jaar voor 3 jaar heeft afgesloten maar we zijn wel een stuk goedkoper uit dan als ik 't nu opnieuw zou aanvragen.