Ik zou zelf even wachten hoe het ontwikkeld.
Maar ik heb snel allergie.
Maar ik zou wel thuisblijven en afstand houden.
Pffff nu doet DHL ook alsof ze aanbellen om vervolgens een niet-thuis briefje in de bus te doen
Dat had ik tot dusverre alleen bij PostNL.
Net bijna een aanrijding met de auto. Ik had voorrang (kwam van rechts) en hij reed ook nog eens veels te hard. Doet die eikel zijn autoraampje open en begint te schreeuwen. Dus ik denk zal hem ook eens even goed de waarheid vertellen. Doe ik gdvrdmm het raampje achter me naar beneden ipv die van mij
Eigenlijk wil gewoon een knuffel (irl). Voel me ineens zo verdrietig.
Nu al spijt ben kapot en dan moet morgen nog de kleur erover.
Zie het als een workout. Niet dat het veel beter wordt, maar dan heb je tenminste een goede reden om een vette hap te eten
Ik zou wel laten testen bij de GGD. Dat is wel het advies en staat ook op de zelftesten. Bij klachten een test doen bij de GGD. De zelftesten zijn alleen aanbevolen als je even voor de zekerheid wilt testen, maar niet als je klachten hebt of in contact bent geweest met iemand met corona.
Oefff ik moet even wennen aan deze omslag. Donker, koud en het is hier nog niet droog geweest vandaag.
De oliebollen kraam stond er dus ik heb oliebollen gehaald
Ohhh liefde Geniet ervan (en ik ben heeel erg jaloers)
Ze zijn echt heerlijk ik had er 2 en ik heb ze net ff in de oven gedaan om ze weer warm te maken
ik dacht nog oh dan heb ik er 1 vandaag en 1 morgen hahaha wat dacht ik zelf
Oke ik heb dom gedaan. Ik heb een mailtje gestuurd waar ik het antwoord niet van wil weten en daarna mijn laptop dichtgeklapt. Omg nu wordt maandagochtend nog kutter dan hij al is maar ik heb ook echt geen zin om mijn laptop zaterdag te openen
Gek genoeg voelt het nu ik thuis kom van kantoor wel echt meer aan als weekend. Maar damn wat een drukte onderweg naar huis
Mijn vriend is nog niet wakker (?), neemt niet op als ik bel en nu maak ik me vet veel zorgen maar ik kan niet zomaar heen en ik ken niemand in zijn omgeving. Mweh maak me vast zorgen om niks maar ja.
Omg achter me op de roltrap bij de metro was een man aan het zingen, dus ik dacht eerst: oh gezellig wat een vrolijke man, totdat hij dus precies aan het zingen was over mij en alles wat ik aanhad en dat hij me probeerde te versieren?? Heeeel ongemakkelijk
Balen!! Maar het klinkt alsof je er sowieso wel echter zou komen, toch? Hopelijk lukt het je om dit weekend het een beetje los te laten en idd niet je laptop te openen om te checken. Maandag is vroeg genoeg!
Lief van je, dank je wel. Het komt goed, wat ze ook gaat zeggen dat fix ik maandag wel
Ja krijg je terug! Veel mensen zetten het maandbedrag wat hoger zodat ze sowieso niet bij hoeven te betalen.
Nadat iemand hier het game museum noemde, zijn man en ik vandaag geweest. We hebben ons bijna de volle 2 uur vermaakt en vonden het beide heel leuk! Dank voor de tip.
Je moet dat wel betalen, tenzij je je maandbedrag later handmatig aanpast. Einde contract worden standen opgemaakt en krijg je terug of moet je bijbetalen! Evt welkomstkorting wordt ook pas na verloop van contract verrekend!