Wanneer je in het restaurant waar je net dim sum hebt gegeten niet de vork en lepel voor nood hebt gebruikt maar alles met stokjes hebt gegeten
Ik wil een loflied schrijven over de tubble, wat een fantastisch ding
Mn vriend was op de bank in slaap gevallen, dus ik vraag aan de beste man of hij niet naar bed wilt. Hij zegt nee, maar ik kan anders niks doen in de woonkamer want meneer slaapt.
Hij werd he-le-maal boos dat hij in zijn bed in de slaapkamer moest slapen en ik nooit naar hem luister . Hij was echt heeeeeeel onredelijk boos, dus ik denk dat ik morgen wel een excuses krijg van hem.
Laat mij gewoon in alle rust lekker in de woonkamer zitten en een filmpje kijken incl snacccks.
Ugh, blijkbaar heb ik de kat een halfuur te vroeg insuline gegeven
Oooh nee wat erg! Ik zie nu ook echt voor me dat die gast zo naar zijn telefoon aan het kijken was
Ik ben met mijn moeder op citytrip en ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk, we verschillen zo erg. Alles waar ik wil eten vind zij niet leuk en andersom ook. En ze heeft overal commentaar op.
Ja waarschijnlijk
Neem aan dat ie wel snapt dat het een foutje was.
Ja en het mocht gelukkig!!
Wat fijn!!!
Super goed van je!!
Ik heb zelf op een callcenter gewerkt voor een energiemaatschappij en de dagen voor en zodra de prijzen gestegen zijn is het daar gewoon topdrukte en is er een lange wachtrij. Kan me voorstellen dat veel mensen vandaag hebben willen bellen en ik weet dat op veel centra gewoon te weinig personeel is. Helaas dus dat je ze niet te pakken hebt kunnen krijgen maar je bent waarschijnlijk niet de enige.
Ohh dat is naar… Probeer echt te genieten van de kleine dingen die jij wel leuk vindt!
Hebben degene die hem willen al gezien dat ie nog 2 uur in de korting is bij Bol?
Ah maar dat half uurtje is toch niet heel erg voor een keertje of wel? Ik had vroeger ook een kat met suikerziekte en die kreeg z’n eten (2x per dag) of z’n insulineprikje (1x per dag) ook wel eens een kwartiertje vroeger of later, nooit een probleem geweest. Hoop dat je kat oké is, het is al best een gedoe om dat allemaal goed te doen en volgens mij ben jij een super lieve en begane poezenmoeder
Ja ik heb ook nog geen contact met ze kunnen maken. Vanochtend om 9u een whatsapp gestuurd, nog steeds niks gehoord haha. Ze schijnen tot 21u te werken, dus denk niet dat het hem wordt.
Ik ben echt helemaal gesloopt van een paar dagen weer met het OV, emo rollercoaster, denk ook de weersveranderingen. Lig al in bed en ga zo in slaap vallen denk ik.
Hele week ook niks aan m’n hobby’s gedaan🥲
Wij hebben een boot(je) en die ligt nu onafgedekt al de hele dag in de regen. Mijn vriend is op vakantie en ik maak me echt zorgen dat dat ding inmiddels gezonken is