Wat je even kwijt wil #55

Echt zo weer mijn geluk. :joy: we hebben achter het spoor een fietsenmaker zitten die alles zwart doet. Dus ik kreeg het geniale idee om mijn oude fiets (die al dik een jaar hier in de tuin staat) om naar hem te brengen, op te laten knappen zodat ik hem dan mee kan nemen naar de werk waar ik plek. Scheelt in OV fiets kosten, hoef ik geen swapfiets te nemen. Is hij sinds eind aug met vakantie tot 4-10.
(Nee hij heeft geen website of FB etc)

Ah fijn, gesport vandaag en een half uur gelopen nog extra. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb zin in een heel chill ontbijt, wat zal ik doen? Spar aan de overkant

2 likes

Pannenkoeken!

4 likes

huevos rancheros

3 likes

Jajajja morgen pannenkoeken, nu wentelteefjes! Thanks!:star_struck:

1 like

Ik ben in de stad met mijn vader, shoppen. Al 4 jaar niet meer samen gedaan :joy:

8 likes

Voor iedereen die z’n energie moet regelen, doe het inderdaad NU!! De maandprijs is 20 euro gestegen ten opzichte van gisteren, maar ik was zo dom om het verlengingsvoorstel van m’n huidige leverancier af te wachten. :sob:

1 like

Ik zit lekker op een terras een koffie te drinken, stukje pumpkin cheesecake erbij. Wel een jasje aan maar helemaal in mijn element :heart:

14 likes

Ondanks mijn ongelikte beer status, heb ik toch schoongemaakt. Vind dat wel genoeg productiviteit voor vandaag

Ja de gasvoorraad is blijkbaar aardig leeg door de koude zomer ofzo. Dus vanaf 1 oktober was het blijkbaar ineens duur. Maar ik snap inderdaad ook niet hoe het op 1 dag meteen zoveel kan schelen. Maar als jij in april verlengd hebt zit je wel veilig denk. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zo leuk! Ik moet altijd lachen als ik met mijn vader ga shoppen, die man past iets en als het goed zit is het: oké prima, ik ben geslaagd. Ik sta daar eerst een half uur te wikken en wegen welke kleur ik wil en of ik een ander model toch niet mooier vind staan. Hij wil altijd zo snel mogelijk door zodat we daarna kunnen borrelen :joy:

3 likes

Dat is dan wel weer leuk aan honden, zij zijn iig dankbaar. Een kat gooit een nieuwe mand nog liever uit het raam dan er gebruik van te maken.

1 like

Ondertussen ligt de mijne het liefst in een kartonnen doos :woman_facepalming:t2:

1 like

Ik ga zo naar de kapper. De laatste keer was vlak voor corona :astonished: ben gewoon een beetje zenuwachtig.

5 likes

Hoo de bruiloft was zo mooi en leuk en ik heb tijdens de ceremonie echt alleen maar zitten janken dus ik sta echt stralend op foto’s en ik heb m’n nummer aan m’n vriendin d’r leuke neefje gegeven hehehehe

48 likes

Haha ik ga maandag weer voor t eerst sinds corona :sweat_smile:

1 like

Vond ik ook!

2 likes

Ik ga donderdag onverwacht naar de Efteling, joepie :grin:

21 likes

Vandaag de hond mee naar het werk en ieeeeedereen vraagt welk geslacht het is en hoe oud ze is? Mensen vragen dat ook altijd als ik de hond uitlaat hahaha, ik vind dat altijd zo raar. Is dat dan smalltalk? Of willen mensen dat oprecht weten? Iemand die hier een antwoord op heeft?

2 likes

Smalltalk. Sociale interactie.

8 likes