Ik voel me echt zo gefrituurd, mijn vriend wilde vandaag een ‘stukje’ fietsen en het eindresultaat was een soort 3 uur durende openlucht Rocycle les naar het hoogste topje van het eiland in 29 graden Mooie mental breakdown gehad aan de kant van de weg dus die mensen zullen ook wel denken
Ik had een nieuwe blauwe trui in de was gedaan die blijkbaar heel erg afgeeft. Maar! Al mijn fijne en mooie kleren zijn niet blauw geworden, alleen saaie dingen zoals sokken en iets dat ik eigenlijk toch al weg wilde doen #blessed
Een iced matcha latte is echt veel lekkerder dan een warme. Echt zonde van mijn laatste beetje matcha poeder.
Kon ze geen subtieler hint geven, zoals een abonnement op de sportschool geven
2 busjes van liander voor de deur en geen stroom. Ik kook elektrisch. Is al de 2e keer dat ze werkzaamheden doen tijdens etenstijd. Arghh
Ike storting gaat tot 2100 duren.
Ik kwam net een oud artikel lezen bij het opzoeken van iets en dit stukje greep mijn aandacht: 'We moeten ze vaak missen in de videogesprekken die sinds de coronacrisis een belangrijke manier van communicatie zijn geworden: handgebaren" lol ik gebruik nog steeds continue mijn handen als een halve gebarentolk in teams
Beetje vreemd om daar de nadruk op te leggen misschien, maar 10 kilo erbij is toch inderdaad niet per se iets slechts?
Is opeens m’n hele bestelling leuk, shit.
Maar ik kreeg wel een mededeling dat ik €500 van de overheid krijg??? wat ik niet snap, voor studiekosten, die ik nooit zelf betaald heb. Dus als dat echt zo is hou ik alles. Haha
Omg jeetje, ik wist niet dat ik op een verhoging zat dus ik flikker bijna op mijn muil midden op het terras. Had natuurlijk ook wijn op dus die mensen voor me keken me echt aan met een blik van ‘die meid heb teveel wijn op’. Dus ik deed extra mijn best om gewoon normaal terug te lopen, terwijl het gewoon de schuld was van dat stomme afstapje lol. Toen ik terugliep volgden ze me ook zo met hun blik, lol.
Ja, maar wat ik niet snap, is dat ik €18.000 heb gekregen van Markie en Huug om deze tweede onderwijsopleiding te volgen, dus ik heb sowieso €0 betaald, ook geen coronavertraging gehad en nu krijg ik €500?
Ik zeg er geen nee tegen maar het klinkt toch bijna te mooi om waar te zijn
Ja geloof het nou maar gewoon haha staat toch ook op de site van DUO
Ik heb in het verleden wel eens vaker wat gekregen van de overheid dat ik daarna terug moest betalen, dus zo raar is het niet om het niet te geloven. En als ik nu €500 moet terug betalen heb ik een probleem want het is je vast niet ontgaan hoe fucking duur wonen in je eentje is
Ik ben ook geen ‘gewone’ student, ik studeerde deeltijd, een tweede bachelor, gefinancierd door de lerarenbeurs met sowieso 0 contacturen het afgelopen jaar (met of zonder corona).
Dus ik bel maandag met de lerarenbeurslijn en daarna vul ik netjes mijn rekeningnummer in als ik geld ga ontvangen.
Edit: en er staat ook om extra kosten vanwege mijn studievertraging te compenseren maar ik had geen vertraging.
Weird shit.
Niiiice! Ach ja, zie het als compensatie voor de fucking hoge werkdruk als docent
535 toch? Ja ik kreeg dat ook als je voor 31 augustus was afgestudeerd ivm coroon. Had daar ook recht ondanks ik niet leende bij duo en ik zelf mijn 2e bachelor (docentenopleiding) bekostigde.
Ahh, zo lief
Bedankt voor de rectificatie!!
Ik heb zo’n mega hoofdpijn
Waar werk jij, zeg alsjeblieft bij mij om de hoek
Kruik? Douchen? Kamer donker maken?
Over veel passen en twee dingen meenemen hoef je je echt niet bezwaard te voelen hoor! De meeste mensen passen heel veel en nemen dan één of twee dingen mee.
Echt respect voor mensen die de hele dag een mondmasker moeten dragen ivm werk ofzo. Mag ‘m bijna af want bijna vliegveld af maar ik ga slecht. Echt heel heet, hoofdpijn, moeizaam ademen . Kom ook van een hete plek af, heeft niet geholpen.