Paar maanden geleden is mijn ene oma overleden en nu ligt de ander met een gebroken heup in het ziekenhuis. Allebei in de 90.
Ze wordt niet geopereerd en volgens mijn tante gaat zal ze ook in het ziekenhuis overlijden. Maar dat kan dagen, weken of maanden duren. Weet niet zo goed hoe ik me nu voel.
Dus mn vriend had een paraplu mee genomen. En die hebben we even neer gezet bij t station om onze fiets boven in zon stalling te zetten. 3x raden waar die paraplu nog steeds is
Ik zit het programma chansons te bingen en ben nu bij de aflevering JOIE DE VIVRE en het is oprecht best leuk voor als je ziek op de bank hangt. En ik kom er nu pas achter dat die andere man dus van de snollebollekes is
Einde dagboekbericht
De hele middag in de regen staan tennissen, nu extra genieten van mn pyjama en dekentje.
Nou ik denk wel dat iemand heel gelukkig was dat hij / zij jullie paraplu vond
Ben op verjaardag van schoonmoeder. Mien God, mag ik al weg
Heb gister niet eens zoveel gedronken maar toch is de koppijn al de hele dag aanwezig (en nog steeds)⦠ik lig ook al de hele dag extreem lui te zijn in bed maar verveel me inmiddels. Iemand kijktips?
En tiger elise is ook nog op ibiez!!!
Ik kijk nu een speciale mes op tafel uitzending, wat een chaos. Herman vindt het hilarisch
Ahhw lief dankje!
(Oh en de paraplu hing er nog)
Ik kijk de Duggarās, 19 kids and counting en het is zo verlavend echt ultiem aapjes kijken.
Fuuuuuck ik had net dat mān toilet volliep in plaats van gewoon doorspoelde (het liep gelukkig wel weer weg) maar shit ik ben dus bang dat er ergens een leiding (dreigend) verstopt zit?! Hier heb ik zo geen zin in om mee te dealen, dus ik heb al bedacht dat het een probleem van morgen-mij wordt, maar ugh.
De laatste paar dagen hoor ik āa avonds zo vaak harde knallen en net was er een zó dichtbij. Schrok me echt de teringā¦
Een paar huizen verderop wordt een feestje gegeven. En ik hoor alleen die zware dreunen van de bass en ik vind het echt chill en rustgevend
Aah moest hier gewoon een beetje van
Ahh ik zit in een overvolle trein en een man tegenover me wreef heel de tijd opzichtig over zijn geslachtsdeel. Thuis denk ik altijd dat ik dan heel hard stennis ga schoppen (want veel mensen om me heen) maar ik ben opgestaan en weggelopen eikels
Gadver wat naar zeg! Ik denk inderdaad ook altijd dat ik dan mān mond open zal trekken maar kan me zo voorstellen dat je op dat moment te perplex bent. Ben je wel okĆ©?
Is er ook etiquette voor wanneer je vrienden/kennissen over de vloer krijgt die je bewust niet op je verjaardagskalender hebt staan, maar zij de kalender waarschijnlijk wel zien, want hij hangt vol in het zicht in je woonkamer?
Niet heel serieus hoor deze vraag, maar toch lichtelijk awkward
Ja ik ben wel meer geschrokken dan ik dacht maar ik zit veilig in een ander deel dus op zich prima. Dankjewel
Het was nog geƫscaleerd met andere inzittenden dus ik had er een sterke man bij gehaald en toen ik uitstapte de spoorwegpolitie ingeschakeld die ook meteen op onderzoek uitgingen. Ik mocht hem nog aanwijzen maar had hem helaas niet meer gezien. En toen hebben ze me naar mijn vriend begeleid die me op kwam halen lief
Stom, ik had laatst ook dat appnummer van onveilig in de trein opgeslagen maar daar had ik nu ook helemaal niet aan gedacht, anders hadden ze hem misschien wel gepakt