Wat je even kwijt wil #55

Geen idee dat ze altijd al veggie waren! Nee sinds ik ze koop en het pak open maak zijn ze dus zacht! Waar ze voorheen een beetje wat harder waren en een bite zijn ze nu veel ‘slapper’!

En yes, kom maar door met je ontbijtje

1 like

Ik ben 1.65 en ik vind de compact groot genoeg. Met mijn lengte kun je niet helemaal languit liggen maar wel je benen strekken als je zit.

1 like

Ik ben sinds kort echt hooked aan married at first sight Australia. Ultimate trash en drama tv :joy:

2 likes

Haha waar ik werk zat een zaak die al 2 jaar niet meer bestaat ivm faillissement en ik krijg nog bijna elke dag de vraag: hier zat toch eerst naam vorige winkel?? Eh ja maar je ziet toch dat er nu iets anders zit. Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik die vraag krijg had ik die fucking winkel zelf een doorstart kunnen geven :joy:

19 likes

Ik ben klaar met therapie en die heeft mij echt heel goed geholpen.
gisteren heb ik mijn therapeut persoonlijk bedankt.
En mij wilde ze mij ook iets meegeven. We deden een kernwoorden-spel met als kernwoord een eigenschap van mij waar zij bewondering voor heeft . Ze vertelde hoe dat heel erg geholpen heeft tijdens therapie waar zij ook veel van geleerd heeft en als tip meegeeft aan andere patiënten.
Zo zat ik er toch nog een half uur.
Zo lief!!

62 likes

Was je in Zwolle of Zoetermeer? Klinkt tof!

2 likes

Zoetermeer. Man en ik hebben inmiddels ook al besloten over een tijd weer te gaan. Er waren best veel multiplayer spellen en ook veel wat we normaal zelf niet spelen (schietspellen). Lijkt ons leuk voor eens in de zoveel tijd en voor de prijs hoef je het niet te laten.

1 like

Love it dat het zo’n kut weer is nu en dat niemand van die demonstratie in Amsterdam lekker ergens binnen kan schuilen :pray:t3::woman_shrugging:t3:

49 likes

Hoor meteen weer de stem van die wappie
“En dat regent het EN DAN ZIJN JULLIE ER NIET!!!”

15 likes

Die afstand tussen de paraplu’s geeft ze herbelevingen aan de 1,5 m denk ik :rofl:

2 likes

mijn kat snurkt echt keihard

2 likes

Ik denk dat ik zo maar mijn uggs weer uit de kast trek met dit weer

Jeeej ben helemaal doorweekt en koud. Whoohooo herfst is zo facking kut.

3 likes

Ik ben helemaal niet zo’n type wiens identiteit :fallen_leaf:herfst :fallen_leaf: is maar vandaag omarm ik het helemaal. Heb de kaarsjes al de hele dag aan, luister naar de afspeellijst easy on sunday van Spotify, ik ben met m’n dochter kastanjepoppetjes en een kastanje spinnenweb aan het maken met thee en speculaaskoek. En dan die regen erbij, heerlijk.

44 likes

Mag ik meedoen :pleading_face: klinkt echt gezellig.

9 likes

Ik ook

4 likes

Klinkt heel gezellig :heart_eyes:!

2 likes

Ah wat lief! Jullie mogen allemaal mee doen :chestnut::hugs:

5 likes

Dit klinkt echt heel lief! Gefeliciteerd met het afronden van je therapie :blush:

1 like

Hele zomer binnen gedragen, dit weer is een prima excuus om er ook mee naar buiten te gaan.

1 like