Wat je even kwijt wil #55

Ik heb de laatste tijd steeds crushes op jongetjes van 23/24. Vind ik eigenlijk echt te jong voor mij :’) Ik snap er ook niks van, ik dacht dat ik van oudere mannen hield.

1 like

Zooo, dat was me het feestje wel , zeg. Veel te veel gedronken ook en op allerlei nummers staan dansen. Heb ook maar een emmer naast mijn bed gezet :sweat_smile: Wel echt gemist dit.

4 likes

Het recept is denk ik aangepast, maar die katj.a apekoppen en biggetjes zijn echt niet meer lekker :pleading_face:

2 likes

Nikssss geleerd van mijn 2 daagse kater van vorige week, weer feest morgen.

2 likes

Echt een topnacht voor een beginnende blaasontsteking ook :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Same here :sob::sob::sob::sob:

Ah fijn om te horen!! Vond de service echt super :grin: en helemaal aan het genieten van een eindelijk goed zittende bikini, echt een verademing!

1 like

:thumbsup: Over een paar uur begin ik met vrijwilligerswerk voor het eerst en ben nog steeds een beetje dronken/aangeschoten en heb geen stem meer. Wordt leuk :sweat_smile:

8 likes

Ach je hebt nog een paar uur om bij te komen. Veel plezier

1 like

Ik ging even naar beneden voor een beetje pre ontbijt. Ga ik in het donker weer terug liggen in bed VOL in de hondenkots :pray:t3:

BLESSED

30 likes

Wakker worden met getik op het raam, heerlijk :heart_eyes:. Ik heb weer een set nagels gezet en kan echt niet meer typen :sob: het duurt nu twee keer zo lang haha.

1 like

Gisteren top feestje gehad en eindelijk echt eens water en cola gedronken tussen al het bier. Ben mezelf echt dankbaar nu dat ik maar een mini hoofdpijntje heb

9 likes

Ik hoop dat deze dag inclusief de regen snel voorbij is

4 likes

Hahahha muts! Het voordeel van zo vroeg thuis komen is wel dat je vandaag alweer vroeg op de been bent :rofl:

2 likes

Die positiviteit hier op de vroege ochtend.:upside_down_face:

Had al geen zin om vandaag te werken en nu doet het systeem het ook nog eens niet. Meh.

1 like

Blughhh ik ben ziek en ik heb flinke koorts. Was vergeten hoe kut dit is.

1 like

Sterkte

1 like

Ik denk altijd maar: morgen is het over!

1 like

Vannacht met m’n stonede hoofd dacht ik dat het een goed idee was om shoarma te bestellen. Was die tent ineens dicht. Geen shoarma en geld kwijt. (Goed thuisbezorgd zal vast iets ondernemen maar vaag is het wel).