Wat je even kwijt wil #55

Dank je! Eerdere psychologen lukt het niet dit te bereiken. Maar zij is een vrije therapeut en zit niet vast aan protocollen en kon zo mijn behandeling op maat maken.
En vooral dit bedankje zegt genoeg hoe goed iemand zich voor je in kan zetten

3 likes

Mijn agenda ontploft :exploding_head:

Ben zo tyfus chagrijnig niet te doen

Ik wil weer van alles, weet alleen weer niet waar te beginnen, hoe te doen en daardoor overstroomd mijn hoofd en ben ik zo onrustig als de pest. Ben zo moe van nezelf maar schijnbaar weer niet zo moe want mijn hoofd blijft op volle touren gaan.

5 likes

Ik neem aan dat je een serenade gaat aanvragen? En ben benieuwd of ie z’n zwembroekie mee heeft!!

1 like

Dat is toch helemaal niet chill met regen? Of is het voor binnen?

1 like

Voor van en naar de auto :tipping_hand_woman:

3 likes

Waar en wat allemaal? Nieuwsgierig

1 like

Heerlijk met mijn blaasontsteking in de trein :sob: gelukkig heb ik standaard zo’n roter kuur in huis

Ik ben vanaf afgelopen woensdag weg en moedt net huilen omdat ik mn kat zo mis :joy::heart:

6 likes

Ik heb de laatste tijd echt regelmatig dat ik soms zo hard moet niezen dat ik m’n ruggenwervels voel kraken (en het ook echt pijn doet daardoor), soms ook echt dat het lijkt of ik ‘gekraakt’ ben en het enorm oplucht.
Moet maar een keer naar een fysio, volgens mij zit ik overal vast whaha.

Oh heerlijk, die laatste! Ik heb juist dat als ik nies het gelijk erin schiet :older_woman:t5:

1 like

Ja precies!! Dat had ik dus laatst ook en heb serieus een paar dagen met een zere nek/rug rondgelopen (niet extreem maar, je voelt het you know). En nu heb ik t dus andersom, voel me weer helemaal flexibel haha. Wow
dit is het dus wel echt als je ouder wordt (lees, bijna 35). Wat een ellende!

1 like

Ik heb mijn winterdekbed vandaag erop gelegd. Voel me nu zo:

57 likes

Sleep tight pupper!

3 likes

Ik plas in mn broek als ik nies dat is pas erg

7 likes

Ik heb net de liveshow van Arjen Lubach gezien en nu heb ik het Thierry Baudet liedje in m’n hoofd zitten. :no_mouth:

2 likes

Ik wil niet gaan slapen omdat ik morgen moet werken en al voor het weekend kapot stresste om het werk voor na het weekend. Heb ook altijd het gevoel dat het weekend zelf altijd aan mij voorbij flitst. Ik houd gewoon in de gaten hoeveel uur aan weekend ik nog over heb vanaf vrijdagnacht.

Vind het even zo kut allemaal. Ben echt niet blij met hoe mijn leven momenteel ingericht is. Ben er al mee bezig om dat te veranderen, maar word er ontzettend onrustig van.

10 likes

Ik ben net thuis en heb nu al mijn weekendtas uitgepakt en alles netjes opgeborgen. Voelt als een stapje richting de georganiseerde en opgeruimde volwassene die ik wil zijn :+1:t2:

15 likes

Ik heb zo’n druk werkweekend gehad inclusief calamiteiten, dat ik gewoon zó slecht heb geslapen en klaarwakker ben vanaf 4 uur.