Even een paar slokken cola nemen! Dat maakt vaak je maag weer wat rustiger
Hahah mmm lekker smaakvol
Ik ben mijn kleding aan het inpakken voor de verhuizing en ik kom erachter dat ik gewoon 7 zwarte truien heb waarvan twee schijnbaar identiek zijn maar dan met luxer label van H&M en 1 van & Other stories.
Edit: en ik heb verdomd veel vesten maar ook gewoon nog dingen van 8+ jaar en ouder die ik nog steeds draag.
Is ie groot genoeg? Je hebt de compact, toch? Ik wil hem oook maar twijfel tussen de maten. Hoe lang ben je?
Ik van de week tegen een collega: ‘Zwemmen in Bacardi lemon heb ik nog niet gehoord. Nou, nu wel. Ik heb het de rest van de avond gezongen geloof ik.
Dat dacht ik ook! M’n laatste 2 zakken zijn ze veel harder ipv gewoon lekker zacht om op te kauwen. Ik dacht bij de eerste zak dat het misschien oud was ofzo, terwijl de houdbaarheidsdatum gewoon nog 100 jaar verder lag. Maar na de 2e zak dacht ik: huh alweer??
Of merk jij iets anders haha
Ja leuk toch als iemand moeite doet om een persoonlijk/grappig cadeau te geven
Nee bij mij andersom! Heel zacht en de smaak is echt niet hetzelfde. Heb het idee doordat ze nu veggie zijn. Ik wil de oude katja snoepjes
Wil je een ontbijtje voor mij maken?
Er is een cadeauinspiratietopic, misschien kun je daar even kijken.
Katja is al jaren veggie, als misschien niet altijd al. Maar het kan goed zijn dat ze een verbeterde receptuur hebben waardoor het niet lekker meer is.
Wokkels had dat ook gedaan, nadat ik 3 weken in Indonesië gedroomd had over Wokkels en m’n ouders me om 7 uur sochtends ophaalde en ik een zak Wokkels kreeg die naar parfum smaakte :(.
Ondertussen zijn we 12 jaar verder en smaken ze niet meer naar parfum! Dus ik raad geduld aan haha.
Geen idee dat ze altijd al veggie waren! Nee sinds ik ze koop en het pak open maak zijn ze dus zacht! Waar ze voorheen een beetje wat harder waren en een bite zijn ze nu veel ‘slapper’!
En yes, kom maar door met je ontbijtje
Ik ben 1.65 en ik vind de compact groot genoeg. Met mijn lengte kun je niet helemaal languit liggen maar wel je benen strekken als je zit.
OMG, als ik nog één persoon hoor zeggen: oh kijk, een bloemenwinkel! Ik verkoop GEEN BLOEMEN. Echt moeilijk, het verschil tussen bloemen en planten.
Ik ben sinds kort echt hooked aan married at first sight Australia. Ultimate trash en drama tv
Haha waar ik werk zat een zaak die al 2 jaar niet meer bestaat ivm faillissement en ik krijg nog bijna elke dag de vraag: hier zat toch eerst naam vorige winkel?? Eh ja maar je ziet toch dat er nu iets anders zit. Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ik die vraag krijg had ik die fucking winkel zelf een doorstart kunnen geven
Ik ben klaar met therapie en die heeft mij echt heel goed geholpen.
gisteren heb ik mijn therapeut persoonlijk bedankt.
En mij wilde ze mij ook iets meegeven. We deden een kernwoorden-spel met als kernwoord een eigenschap van mij waar zij bewondering voor heeft . Ze vertelde hoe dat heel erg geholpen heeft tijdens therapie waar zij ook veel van geleerd heeft en als tip meegeeft aan andere patiënten.
Zo zat ik er toch nog een half uur.
Zo lief!!
Was je in Zwolle of Zoetermeer? Klinkt tof!
Zoetermeer. Man en ik hebben inmiddels ook al besloten over een tijd weer te gaan. Er waren best veel multiplayer spellen en ook veel wat we normaal zelf niet spelen (schietspellen). Lijkt ons leuk voor eens in de zoveel tijd en voor de prijs hoef je het niet te laten.
Love it dat het zo’n kut weer is nu en dat niemand van die demonstratie in Amsterdam lekker ergens binnen kan schuilen