Wat je even kwijt wil #55

Hoor meteen weer de stem van die wappie
“En dat regent het EN DAN ZIJN JULLIE ER NIET!!!”

15 likes

Die afstand tussen de paraplu’s geeft ze herbelevingen aan de 1,5 m denk ik :rofl:

2 likes

mijn kat snurkt echt keihard

2 likes

Ik denk dat ik zo maar mijn uggs weer uit de kast trek met dit weer

Jeeej ben helemaal doorweekt en koud. Whoohooo herfst is zo facking kut.

3 likes

Ik ben helemaal niet zo’n type wiens identiteit :fallen_leaf:herfst :fallen_leaf: is maar vandaag omarm ik het helemaal. Heb de kaarsjes al de hele dag aan, luister naar de afspeellijst easy on sunday van Spotify, ik ben met m’n dochter kastanjepoppetjes en een kastanje spinnenweb aan het maken met thee en speculaaskoek. En dan die regen erbij, heerlijk.

44 likes

Mag ik meedoen :pleading_face: klinkt echt gezellig.

9 likes

Ik ook

4 likes

Klinkt heel gezellig :heart_eyes:!

2 likes

Ah wat lief! Jullie mogen allemaal mee doen :chestnut::hugs:

5 likes

Dit klinkt echt heel lief! Gefeliciteerd met het afronden van je therapie :blush:

1 like

Hele zomer binnen gedragen, dit weer is een prima excuus om er ook mee naar buiten te gaan.

1 like

Dank je! Eerdere psychologen lukt het niet dit te bereiken. Maar zij is een vrije therapeut en zit niet vast aan protocollen en kon zo mijn behandeling op maat maken.
En vooral dit bedankje zegt genoeg hoe goed iemand zich voor je in kan zetten

3 likes

Mijn agenda ontploft :exploding_head:

Ben zo tyfus chagrijnig niet te doen

Ik wil weer van alles, weet alleen weer niet waar te beginnen, hoe te doen en daardoor overstroomd mijn hoofd en ben ik zo onrustig als de pest. Ben zo moe van nezelf maar schijnbaar weer niet zo moe want mijn hoofd blijft op volle touren gaan.

5 likes

Ik neem aan dat je een serenade gaat aanvragen? En ben benieuwd of ie z’n zwembroekie mee heeft!!

1 like

Dat is toch helemaal niet chill met regen? Of is het voor binnen?

1 like

Voor van en naar de auto :tipping_hand_woman:

3 likes

Waar en wat allemaal? Nieuwsgierig

1 like