Voor het eerst aan het meemaken dat de mensen van de sportschool niet op tijd zijn. Sta je met je goeie gedrag
Edit
Ondertussen is iedereen weggegaan. Nu sta ik hier forever alone.
Voor het eerst aan het meemaken dat de mensen van de sportschool niet op tijd zijn. Sta je met je goeie gedrag
Edit
Ondertussen is iedereen weggegaan. Nu sta ik hier forever alone.
Ik ga weer voor het eerst sporten. Ik ben door de stress zo veel rotzooi gaan eten dat ik twee kledingmaten omhoog ben gegaan😭. Ik sportte vroeger zo veel en vondt het zo leuk en sinds mn werk kon ik er niet meer heen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat, heb er al weer onredelijk veel stress over want I look like shit…
Het klinkt als slaapverlamming. Ging het hier laatst ook over. Is wel echt naar om mee te maken, maar verder vrij onschuldig als het een keertje is geloof ik. Het is denk ik niet gek dat dat gevoel je net als bij een levensechte nachtmerrie nog wel even bijblijft, maar hopelijk vergeet je het snel weer.
Dromen kunnen echt heel naar zijn. En soms zijn ze wel levendiger als het onrustig is in je verdere leven. Ik heb het één keer gehad vlak na een verhuizing, maar het is ook bij die keer gebleven. Misschien stelt dat wat gerust. En de buurman die de hoofdrol in mijn droom destijds speelde, is nog steeds een hele aardige gast in plaats van wat mijn brein er allemaal aan narigheid bij verbeelde.
2 mensen in mijn team op werk ziek, beiden straks te testen op corona. Gaaaaan we weer
Ik heb een (medische) cursus en ik voel me zo ongekwalificeerd 🥲 Als ik de functies van de andere cursisten ook zie vraag ik me echt af wie mij hier heeft toegelaten. En vanaf morgen moet ik het ook bij echte mensen gaan doen maar? Ik ben een ei? Waarom mag ik dit
Omdat je het kan!
Ik maak de maandagochtend voor mijn buren nog vervelender door luidkeels Nederlandstalige nummers te zingen. Iets over nachten uit films, zwemmen in een drankje enzo. Al heb ik voor de afwisseling er ook wat jaren 90 meidengroep en wat metal in gedaan. Ik kan niet zingen trouwens. Gelukkig krijgen ze zo rust.
You can do it!
Jep bij mij 2 uit een team van 7
Ik ga er maar vanuit dat deze 2 nu in ieder geval genoeg antistoffen hebben km de winter weer door te komen hahaa
In mijn omgeving zijn ook veel mensen ziek, gelukkig is het bij iedereen tot nu toe gewoon een verkoudheid en geen corona!
Ik moet m’n scriptie over 30 uur inleveren en ik ben er zo klaar mee. Heb al 2 koffie op en ongeveer 2 liter aan energy klaar staan want dit wordt 100% nachtwerk
Success!! Je kan het, je bent er bijna vanaf.
Nog heel heel even, je kan het!
Succes!!! Dit kan je echt!
De laatste loodjes!
I feel ya, maar dan met een manuscript. En ik heb de komende dagen ook weinig tijd.
Ik voel me veel beter dan gisteren (nav date topic). Ik ben wat papieren gaan tekenen voor een nieuwe tijdelijke job (sollicitaties gingen goed!) en kwam daar 1 van mijn favoriete collega’s tegen van de vorige winkel waar ik werkte en die zei dat ie blij was dat ik er weer was dus dat maakte het iets minder ‘eng’ en wat meer vertrouwd al en dit wat koudere weer met volle zon vind ik heerlijk
Waar is de nieuwe aflevering van kopen zonder kijken
Je kan het maak het op andere bieden jezelf lekker gemakkelijk. Vanavond zin in sushi, oliebollen of whatever gewoon bestellen.
Haat aan eerste werkdagen, geen idee waar ik moet beginnen met inlezen en wat ik aan het doen ben lol. Gelukkig straks twee gesprekken staan.