Wat je even kwijt wil #55

Zal ik me omkleden om te gaan sporten? :sweat_smile:

4 likes

Vind dat na bijna 2 uur die storing wel lang genoeg geduurd heeft.
En ik eerst maar denken dat t aan m’n telefoon lag (had net IOS 15 geĆÆnstalleerd :joy:)

2 likes

Ik had ruzie met m’n vriend en nu dacht ik als vredesduif een smsje te sturen maar dat lijkt hij niet te accepteren:cry:

2 likes

Ik heb echt de meest kneuterige kut maaltijd ooit gemaakt op verzoek van mijn vriend.

Aardappelpuree, bietjes en gehaktballetjes met jus.

28 likes

Ik heb al zoveel last van het veranderende weer. Ik voel me neerslachtig, moe, ik heb het koud en ben nu al voor de 2de keer in een maand tijd ziek. Heb vandaag de hele dag geslapen. Nu maar een maaltijd bestellen want anders ga ik vast niet eten. Straks of morgen maar eens een lijstje maken van dingen die me door m’n winterdip gaan helpen…

5 likes

Bah, m’n opa (ruim 91) wordt morgen opgenomen in een verzorgingstehuis. Hoewel het beter is voor iedereen (vooral voor mijn oma, die de zorg niet meer alleen kan) maar het voelt echt als een laatste stap ofzo. Mijn opa en oma zijn zo’n rotsvast gegeven, 65 jaar getrouwd over vier weken en opeens is het heel wankel. :frown:

9 likes

Ik was dit weekend en Parijs en ben daar toen uitgeweest en gewoon tot 05:00 gedanst oooh het was zo heerlijk. Voor het eerst weer sinds corona. In de bar van te voren ook door meerdere groepjes mannen gevraagd of we mee wilden naar een club dus we konden nog kiezen ook wie we het aardigst vonden haha. Uiteindelijk met 2 fransen naar een soort restaurant-turned-club gegaan waar alleen maar locals waren en heerlijke muziek, echt zo fijn weer om zo’n random avond met vreemden te hebben

44 likes

Echt geweldig dat de Theo en Thea film eindelijk weer eens ergens te zien is (NPO). Het is zo fucking hilarisch, nog steeds. Wel helaas echt stukjes die nu heel erg cringy en racistisch zijn, oy…de shit waar we vroeger mee weg kwamen:O

Nu ligt m’n internet er ook nog uit!!

Hehe alles doet het weer

Ik merk nu vooral hoe ik ergens in de tijd ben blijven steken, ben op alles aangemeld maar doe er zelden iets mee. Ik verwijder soms mijn whatsapp wel eens een paar weken als ik klaar ben met al die veeleisende mensen.
Iedereen om me heen in de stress en ik chill m.

1 like

Nee :sob:

Maar dat was veel te kort :sob:

2 likes

Toch wel een kipduif?

2 likes

Lieve social media goden laat a.u.b. facebook, instagram en whatsapp een pijnlijke dood sterven. Dan kan er eindelijk iets groot worden dat misschien iets gebruiksvriendelijker en privacygevoeliger is.

11 likes

iMessage is sowieso veel leuker want daar kun je tenminste reacties liken

3 likes

Ik ben zowaar de schuur gaan opruimen :scream: Wie is deze productieve offline persoon?!

3 likes

Someone typed google into google :open_mouth:
Mijn vriend en ik quoten die aflevering nog zo vaak. Die hele serie eigenlijk wel. Zo heerlijk quotebaar.

2 likes

Interessante opening van het NOS-journaal. Over de klokkenluider bij Facebook in combinatie met de storing. Tikkeltje suggestief wel - alsof er een link is.

Of Discord! Ook een heel fijn platform.

2 likes