Godsamme, ik heb m’n mobiel laten vallen en nu doet het scherm het niet meer. Krijg af en toe een flits, en that’s it. Uggggghhhh.
Of Signal, dat is opensource😍
Is toch ook een soort Facebook tegenwoordig.
Ik weet in ieder geval waar mijn verhaal voor National Novel Writing Month (NaNoWriMo) nu over zal gaan. Opeens blijken drie grote netwerksites niet meer te werken door een onbekende inslag en miljarden mensen verliezen niet alleen het contact met anderen maar ook met zichzelf en opeens duikt er een nieuwe, mysterieuze, exclusieve socialmediasite op waar iedereen maar lid van wil worden maar om dit te doen betaal je een grote prijs.
Hahaha ik wilde via Facebook vragen of ik ergens een mobiel kan lenen MAAR DAT KAN NATUURLIJK NIET.
Maar dit artikel is van 17.30u. Toen deed alles het nog
Mijn schoonouders zitten in een tv docu serie, echt heel raar om ze opeens zo op tv te zien. En er zitten ook videofragmenten in van mijn man als kind!
Het heet “Curse of The Chippendales” het gaat erover hoe het ontstond en het is ook een beetje true crime.
Komen smsjes wel aan?
Omdat ik me verveelde zonder social media ben ik eindelijk mijn foto’s gaan backuppen
Ging om het 8 uur journaal; heb m’n bericht even aangepast. Ze openden met het bericht over de klokkenluider en zeiden daarna iets als ‘juist op de dag dat Facebook kampt met een wereldwijde storing’. Vond ik wel wat suggestief in elk geval.
Ah ok dan snap ik het!
@SemM Ja die komen aan. Had mijn vader een sms gestuurd en krijg net een e-mail van hem dat hij hem gelezen heeft
Jaa. Mark zuigberg heeft sms nog niet gekocht.
Dit vind ik echt zo een schattige vader actie! Hopelijk gaat hij bellen als reactie op jou reply op zijn email.
Groot gelijk, weetje hoe duur smsen tegenwoordig is
Hahahhahah ja precies daarom mailde hij ook. Hij krijgt maar een paar gratis smsjes bij zijn abbo en die wilde hij bewaren
Die WhatsApp storing komt nu wel echt even heel slecht uit
Hahaha op mijn stage hebben we het hier uitgebreid over gehad (een tv gids)
Zie op forums ook allemaal berichten van mensen die denken dat het expres is om Adele te saboteren die net een mega campagne aan het launchen is voor haar nieuwe album
Mijn vriend vandaag toen ik zei: WAAROM SMAK JE ZO’ toen hij een hap banaan nam:
‘… volgens mij heeft iemand rust nodig…’.
Oke mijn vriend kent me duidelijker beter dan ik mezelf momenteel, ik was mega overprikkeld door een druk weekend en voelde het zelf totaal niet. Gelukkig reageer ik me altijd af op anderen en kunnen zij het me vertellen