Wat je even kwijt wil #55

Prank van de stagiair

2 likes

Het einde is nabij…… twitter begint nu ook struggles te krijgen :sob:

3 likes

Altijd weer die stagiair hé… :joy:

This is me!

Over de storing: beter komt heel die whatsapp en social media niet meer online. Ben daar zo klaar mee en het zou me benieuwen wat al die ā€˜belangrijke’ influencers dan gaan doen.

Sorry ik wilde reageren op @boemboem

3 likes

Herkenbaar :frowning:

Ik vermaak me eigenlijk prima tijdens deze storing 🄲 heb gewandeld, gedoucht, en nu lig ik in bed met een podcast en ga zo slapen. Heb alle meldingen op whatsapp altijd op stil staan (heerlijk) en heb instagram ook een paar keer uit automatisme geopend, maar mis dat eigenlijk ook niet echt nu.

5 likes

Hahahah die reactie van de mcdonalds ook :joy:

2 likes

Haha ik ook. En vooral de reacties van andere bedrijven er op.

31 likes

Ik ga echt stuk om ā€˜stelletje ongevaccineerden’ het bekt echt totaal niet. Zo kapot droog. :joy:

4 likes

Ja klopt, daar zit mijn schoonvader ook in. Hij was ā€œThe Perfect Manā€ :sweat_smile:

Die heb ik zelf niet geluisterd trouwens, ik heb dje verhalen ondertussen al zo vaak moeten aanhoren.

1 like

Ik baal er een beetje van dat mensen die Telegram al jaren niet meer gebruikten nu terug zijn en er berichtjes sturen. Ik had daar de perfecte contactenlijst (mijn beste vrienden, vriend en mijn ouders, broertje en zusje gebruiken het, verder vrijwel niemand uit mijn kringen) en ik zette echt heel vaak mijn telefoon op ā€œniet storenā€ met alleen telegrammeldingen aan. Blijf weg! 🄲🄲🄲

1 like

Nu.nl is een liveblog gestart over de storing :rofl::rofl:

#paniek

24 likes

Is vast al veel nieuws te melden :crazy_face:

1 like

Aan de andere kant, nu lachen we nog. Misschien gaat dit nog heel lang aanhouden. Ik werk in de online marketing, wel mooi kut dan :rofl::rofl:

18 likes

Ik vraag me heel erg af hoe de mensen die afhankelijk zijn van instagram er nu bij zitten, de influencers die dus alleen insta doen en niets anders. Zouden die heel zenuwachtig zijn dat het nooit meer terugkomt?

4 likes

De storing duurt me eigenlijk iets te lang

20 likes

Ik dacht ook al dat wordt dan deze week extra hard aan mijn seo werken en een nieuw marketing plan gaan bedenken :sweat_smile:

Ja lol, mijn werk speelt zich ook voor een groot deel op social media af

Ik zou het best chill vinden als insta en fb gewoon forever verdwijnen nu. Alternatieven zou ik dan ook lekker laten voor wat het is denk ik. Hmm :thinking:

5 likes

Mega duur haha, kut LinkedIn :rofl:

Edit: misschien zit LinkedIn hier wel achter. En Twitter uiteraard.