Wat je even kwijt wil #55

Ik dacht, ik ga 's ochtends sporten, dan kan ik daarna door naar mijn werk en hoeft dat later niet meer. Ben ik even vergeten dat ik nu vooral laks op de bank wil zitten…

1 like

Oh heerlijk ja! Gisteravond ook lekker gewandeld en vanmorgen op de fiets met de prachtige herfstzon ook lekker geplaybackt en snel stoppen als mensen te dichtbij kwamen :nerd_face:. Had MTV Unplugged van Mariah Carey op, wát een stem heeft die vrouw moest er een beetje van huilen haha

9 likes

Ik heb zin in patat :pleading_face:

5 likes

Wat houd je tegen?

1 like

Ben te lui

1 like

Niveautje la cucaracha die die in the kitchen

1 like

Ben ik een keer een dagje thuis, komt mijn oude basisschool meester collecteren :upside_down_face:

Dat is mijn buurvrouw :cry: Ze heeft het opgegeven lijkt het, want ze is inmiddels weer terug bij haar oude vertrouwde favoriet: under the boardwalk
(Dauwn bij de sieeeeeehiieee)

4 likes

Ik ben gisteren over m’n eigen teen gestruikeld en nu is 'ie dik en blauw en ik had vrijdag al m’n andere enkel verzwikt dus nu loop ik al helemaal niet meer, gelukkig is het vies weer buiten en hoef ik nergens heen :clown_face:

1 like

Ik heb al een tijdje geen Facebook meer, dus nu hebben m’n ouders een minion verjaardagskaart van een meter hoog cadeau gegeven. :rofl: ik ga stuk. Thnx pap en mam.

24 likes

Ik ben ziek, ben deze hele week alleen thuis, moet vanavond een coronatest gaan doen (ben trouwens wel gevaccineerd, weet dat je dat alsnog kan krijgen maar ik ben heel panisch dat mensen denken dat ik wappie ben :clown_face:)en heb net trips ontdekt op mijn favoriete plantjes. Even lekker zwelgen in zelfmedelijden

3 likes

Ik ben vandaag vrij en lig nog steeds in bed te chillen. Wilde een aantal dingen doen maar echt geen zin in dus laat het maar voor wat het is.

2 likes

Echt jammer dat Rituals samenwerkt met de Wappiezusjes van Lexmond. Precies nu. Ik vind Rituals items echt lekker en fijn maar voel niet echt de behoefte om mijn geld indirect aan die wappies te schenken :upside_down_face:

5 likes

Nouja rituals doet dingen die misschien nog wel erger zijn dan wappies sponsoren

16 likes

Wat dan? Oprechte vraag, ik heb geen idee

Wel soort nieuw vertrouwen in de mensheid krijg je erdoor. Ik heb laatst de hele nacht mijn sleutel in de voordeur laten zitten, en ook alles staat er nog. Mss roken ze ook dat er niks anders was dan middelmatige luxe.

11 likes

Een jaar geleden ofzo las ik hier geloof ik een tip over een claim voor je mobiele abonnement dienst van een paar jaar terug voor het afbetalen van je mobiel ofzo binnen je abonnement wat niet mag? Ik weet niet meer precies hoe het zit maar ik krijg nu net een mail dat ik 160 euro krijg terugbetaald :grin:

5 likes

Ik heb net in 3 kwartier therapie even spot on al mijn pijnpunten gelinkt en uitgetekend zien worden en nu ben ik een beetje van slag.

6 likes

Ja heftig he, kreeg ook een mailtje vandaag! Ik krijg bijna 400,- terug. Ben benieuwd

3 likes

Ik heb net aflv 1 'Ronnie: voor altijd samen ’ gezien. :heart:
En vorige week bij Raven op de boerderie…

Ik heb een beetje een crush op hem, wat een schat.