Dankjewel. Ik heb net maar even de roostermaker gebeld en die zegt dat ik me absoluut niet druk hoef te maken. Ook niet over dat ik de uren die ik hiervoor moet gebruiken, straks misschien harder nodig heb. “Dat regel ik wel”, zegt ie. En in het rooster zie ik ook dat hij mijn ontstane min-uren heeft weggepoetst.
Ik snap ook niet dat ik me hier druk om maak nu, want vorige week had ik nog zoiets van “oh nou, dat regelen ze wel, komt helemaal goed”. Echt zo raar dat ik me dan nu ineens bedenk dat dit me vakantiedagen zou moeten kosten omdat we niet getrouwd zijn??? Totaal onbelangrijk ook in breder perspectief.
Ik ging op bezoek bij een vriendin en haar familie woont in Afghanistan en ze is daar heel betrokken bij en deelt veel op social media over de situatie daar. En toen wilde ik vragen of ze nog op vakantie was geweest, maar toen bedacht ik me tegelijkertijd: oh nee natuurlijk niet, want ze was heel druk met de hele situatie in Afghanistan. Maar toen kreeg ik zo’n error waarin je twee dingen dingen door elkaar zegt en vroeg ik: Ben je nog op vakantie geweest in Afghanistan?
.