Wat je even kwijt wil #55

Vandaag heel de dag expeditie Robinson terug kijken en temptation island :blush:.

2 likes

Mijn baas stuurt elke keer emails naar het gehele team met als aanhef “heren/gents” :upside_down_face:

Dit weekend weer :roll_eyes:

3 likes

Kun je ook pisweer hebben

Ik zou het echt niet kunnen laten om een reply all te doen met dames/ladies als aanhef

9 likes

Net door dit weer gefietst, nu natte sokken

Ik ga vrijdag weer dansen sinds bijna een jaar. Ik bak er wss niks meer van. REEEEEED MEEEE

22 likes

Als je het niet meer weet, gewoon gaan hakken. De slechtste dansers, zijn de beste hakkers

5 likes

Wow deze droom is zo helder en gedetailleerd? Als in het zou gewoon in het echt kunnen plaatsvinden. Hoe droom je zo?

Ik droom meer zoals deze meme

33 likes

Ik weet niet of mn salsa partner daar zo blij mee is.

1 like

Dan leidt hij maar een keertje niet. En zolang je niet op zijn voeten staat…

Fuckkkkkkkk ik vind dit net in mijn bestek la. Geen idee hoe dat dat daar komt?!

Dit is dus maandverband

2 likes

Ik zit op handen en knieën mijn vloer te schrobben en heb nog nooit zo hard gewenst dat ik Pippi Langkous was
afbeelding

Ik kom er net trouwens achter dat er wieltjes onder die borstels zaten. My whole life is a lie :joy:

26 likes

Vervelend als je van iets te weinig binnen krijgt en het bedrijf wilt bellen maar dat ze geen telefoonnummer hebben op de site :triumph:

Ik mag toch een her maken! Inzage gaat waarschijnlijk niet lukken omdat ik heel kort de tijd heb maar ga ik zeker bekijken.

Verder heb ik een balletje opgegooid bij iets heel tofs dus als jullie allemaal voor me zouden willen duimen zou ik dat waarderen! :smiley:

21 likes

Ik las net een artikel over dat scam legging merk lularoe en de oprichtster is een tweeling, ze heet DeAnne. En haar tweelingzus heet Dianne.

:face_with_monocle:

11 likes

Ik heb hem net gebruikt, wat een top ding! 10/10. Niks nat van waar de jas overheen zat. Look verzopen kat is verleden tijd

Dat is het idee van een regenjas, toch? :grin:

Haha zeker ja, maar heb al zo vaak gehad dat regenjassen toch niet waterdicht waren :unamused: zat je weer met natte plekken op je trui of shirt

1 like

Fijn dat deze dan doet wat ie moet doen! Vandaag ook wel hard nodig, pfff.

1 like