Wat je even kwijt wil #55

Ik ben ziek, ben deze hele week alleen thuis, moet vanavond een coronatest gaan doen (ben trouwens wel gevaccineerd, weet dat je dat alsnog kan krijgen maar ik ben heel panisch dat mensen denken dat ik wappie ben :clown_face:)en heb net trips ontdekt op mijn favoriete plantjes. Even lekker zwelgen in zelfmedelijden

3 likes

Ik ben vandaag vrij en lig nog steeds in bed te chillen. Wilde een aantal dingen doen maar echt geen zin in dus laat het maar voor wat het is.

2 likes

Echt jammer dat Rituals samenwerkt met de Wappiezusjes van Lexmond. Precies nu. Ik vind Rituals items echt lekker en fijn maar voel niet echt de behoefte om mijn geld indirect aan die wappies te schenken :upside_down_face:

5 likes

Nouja rituals doet dingen die misschien nog wel erger zijn dan wappies sponsoren

16 likes

Wat dan? Oprechte vraag, ik heb geen idee

Wel soort nieuw vertrouwen in de mensheid krijg je erdoor. Ik heb laatst de hele nacht mijn sleutel in de voordeur laten zitten, en ook alles staat er nog. Mss roken ze ook dat er niks anders was dan middelmatige luxe.

11 likes

Een jaar geleden ofzo las ik hier geloof ik een tip over een claim voor je mobiele abonnement dienst van een paar jaar terug voor het afbetalen van je mobiel ofzo binnen je abonnement wat niet mag? Ik weet niet meer precies hoe het zit maar ik krijg nu net een mail dat ik 160 euro krijg terugbetaald :grin:

5 likes

Ik heb net in 3 kwartier therapie even spot on al mijn pijnpunten gelinkt en uitgetekend zien worden en nu ben ik een beetje van slag.

6 likes

Ja heftig he, kreeg ook een mailtje vandaag! Ik krijg bijna 400,- terug. Ben benieuwd

3 likes

Google maar eens op ā€˜Rituals cultural appropiationā€™.

4 likes

Oh dat wist ik niet eens. Wat een irritant bedrijf zeg.

1 like

Ik heb net aflv 1 'Ronnie: voor altijd samen ā€™ gezien. :heart:
En vorige week bij Raven op de boerderieā€¦

Ik heb een beetje een crush op hem, wat een schat.

Heb afgelopen nacht nachtdienst gehad en moet er nog 2, net om 15.50 mijn wekker gezet omdat de POH zou bellen om bij te praten over hoe het stoppen met roken so far gaat. Is het nu 16.30 en heeft ze nog niet gebeld :expressionless:

De teaser van de nieuwe clip van Adeleā€¦ik ben zo benieuwd bij de lancering op 15 oktober.

2 likes

Meh ik wil een dansbare plaat van Adele. Niet allemaal veilige tranentrekkers, maar dat is haar niche.

1 like

Ik weet niet zo goed wat ik van mijn nieuwe baan vind, maar het kan ook mijn angst voor het onbekende zijn waardoor ik mij nu zo verloren voel :pensive:

6 likes

Is er al een herfstdip topic want pff ik trek het nu al niet meer

3 likes

Destijds bij mobiclaim gedaan, weet niet of dat nu nog kan. En heb het geld nog niet binnen, dus timmer me er niet op vast haha heeft lang geduurd maar lijkt nu toch te lukken.

1 like

Oh! :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Ik wilde gaan hardlopen na werk maar het regent echt hard. En stiekem hoop ik dat het blijft regenen want dan ga ik lekker thuis sporten.