Wat je even kwijt wil #55

Echt een ongelooflijke chaosdag achter de rug en ik wil chips maar ging ‘gezond’ doen dus niets in huis :cry:

Ik wil een fatsoenlijke baan. Maar waarvoor ik gestudeerd heb gaat me nooit meer aannemen en lichamelijk kan ik niet alles. Maar waar ik nu zit ben ik t zo ontzettend zat. De filiaalmanager gaat zo respectloos met me om en ik weet gewoon dat ze me liever kwijt dan rijk is. Maar weet oprecht niet waar te beginnen.

3 likes

Kunnen we je hier niet (digitaal) helpen bij het vinden van een baan die beter bij je past en je je wel gewaardeerd voelt?

Is het geoorloofd om zo’n diepvries stokbrood met knoflook te eten als avondeten? Heb niet veel in huis en ook geen zin om nog naar de supermarkt te gaan of koken sowieso…

32 likes

Ja waarom niet?

3 likes

Ik heb een 5 gehaald waar ik een 5,5 moest halen en heb waarschijnlijk geen mogelijkheid tot een her 🥲

Is er een inzage waar je naartoe kan?

Het zit grotendeels in mn eigen hoofd denk ik. En ben ook gewoon te lang geleden afgestudeerd. En denk dat ik t niet kan. En heb een lijf wat eens in de 2, 3 maanden denk joe zoek t uit en vind dat ik dat in t werkveld waar ik zou willen werken niet kan maken (heb orthopedagogiek gestudeerd). Werk nu in een winkel maar na 12 jaar en vet veel veranderingen is t gewoon niet leuk meer. Love mn collega’s maar mn fm is gewoon echt zo kut.

Iemand die wij inhuren op werk is vandaag niet op komen dagen en reageert ook nergens op. Terwijl hij er normaal altijd is. Heb er een naar gevoel over :pensive:

1 like

Is het zo eentje waar van die gleufjes in zitten? Anders zelf gleuven snijden en kaas tussen proppen :inlove:

Mijn schoonvader is vandaag permanent in slaap gebracht. Hij was er de afgelopen dagen al eigenlijk niet meer bij. Het lichtje was aan, maar er was niemand thuis, zeg maar. De morfinepomp deed echt precies het tegenovergestelde bij hem, zo gek. Hij wilde ineens van alles, terwijl zijn lichaam niet kan. En hij was zo niet zichzelf. Echt naar om te zien. Hopelijk vindt hij nu wel de rust om los te laten, want het was gewoon echt geen doen meer voor hem. Bleh.

32 likes

Oh wat vreemd! Hebben jullie al contact opgenomen met zijn bedrijf? Hopelijk dacht hij gewoon dat hij vrij was en heeft hij zijn mobiel uitstaan :frowning:

Hij is eigen baas en heeft gisteravond gewoon een rit gekregen om te rijden. Daar is ook geen reactie op gekomen dat hij er niet was oid. Echt heel vreemd.

Ik weet niet waarom maar ik haat het als je ergens komt en iedereen is blond.

42 likes

@grace jij

Sorry ik kan ze gewoon niet uit elkaar houden

4 likes

Saaaame. @grace blonde mensen zijn ook gewoon een grote familie.

De beste vriendinnen van een vriendin hebben allemaal lang blond haar, redelijke lengte en zijn slank. En hoewel het allemaal aardige vrouwen zijn, voel ik mij soms dan toch aan het verkeerde adres.

3 jaar oud, still relevant @monkeyslut

14 likes

Ik twijfel of ik alle 22 seizoenen van Midsomer Murders ga kijken of gewoon maar bij seizoen 10 begin ofzo. 22 seizoenen is misschien wel een beetje veel

6 likes