Wat je even kwijt wil #55

Ik heb hem net gebruikt, wat een top ding! 10/10. Niks nat van waar de jas overheen zat. Look verzopen kat is verleden tijd

Dat is het idee van een regenjas, toch? :grin:

Haha zeker ja, maar heb al zo vaak gehad dat regenjassen toch niet waterdicht waren :unamused: zat je weer met natte plekken op je trui of shirt

1 like

Fijn dat deze dan doet wat ie moet doen! Vandaag ook wel hard nodig, pfff.

1 like

Wat is het voor 1? Ik zoek ook nog een goede

De Rains belt jacket!

2 likes

Ik vind het woord ‘woningvoorraad’ zo raar, alsof er ergens in een magazijn allemaal huizen en appartementen staan die je kan aanschaffen. :joy:

Net aan volwassen studenten gevraagd om feedback, had soms het gevoel alsof ik ze uit onzekerheid qua taalgebruik kleineerde of ze steeds het gevoel gaf heb niet serieus te nemen, maar dat bleek niet het geval te zijn. :slight_smile:

2 likes

Mijn salaris is vanwege een storing nog steeds niet gestort en nu heb ik nog 15euro op mijn rekening staan. Heb gelukkig nog wel een voorraadje basics in huis om te koken, maar er mag verder niets gebeuren vandaag waar ik veel geld voor nodig heb want mijn spaarrekening is van NIBC-direct, die alles doet behalve direct je spaargeld overmaken. Heb echt geen zin om mensen te gaan contacten voor hulp, heb ĂŒberhaupt geen zin in mensen vandaagđŸ„Ž

Ik ga hier zo stuk om

11 likes

Ik had dit ook! Echt irritant want ik was expres naar die supermarkt gereden.

1 like

Eindelijk 5 uur, hoef ik mijn tranen niet meer in te houden, omdat ik misschien onverwachts door werk gebeld kan worden.

6 likes

Ho ho “metaformine moffel”.

1 like

Ik vond het ook echt fantastisch, dus dank voor degene die hem maandag deelde haha

Heb het zo koud dat ik van ellende maar in bad ben gegaan. Heb chips, chocola en de iPad mee en voelt nu al als een goed plan.

15 likes

Ik weet niet waar de kat last van heeft, maar hij is de hele dag al intens vervelend.

2 likes

Hier nog 1!! Op het aanrecht, op de kasten, in de wasbak, wastafel. Ik word gek! Aluminiumfolie vindt ie inmiddels leuk en speelt ie mee :joy:

1 like

Hier is het vooral heel erg hard mauwen. Gewoon schreeuwen :sweat_smile:

1 like

Jaloers!! Ik mag 6 weken niet in bad vanwege tattoo (sommigen zeggen 2 dus ga wel even kijken)

Ik zag op TikTok dat je blijkbaar ook met je studentenOV naar Duitse steden kan die net over de grens liggen. En ik ben heel hard aan het twijfelen om morgen 3,5 uur enkele reis naar Gronau te gaan doen voor een adventskalender van de DM.

17 likes

Doen! Treat yoself. Ik ging vaak naar antwerpen tot roosendaal rees ik gratis en vanaf daar was het een tientje.

6 likes