Wat je even kwijt wil #55

Ben blond, bent het mee eens. Tegelijkertijd ben ik superieur vergeleken met blondines uit een potje

1 like

Het spookt :ghost:

hahaha same

de grappigste review die mn werk ooit heeft gekregen heeft hier mee te maken, er was een man en die beweerde dat mijn (blonde) collega’s discrimineerden omdat hij donker haar had en hij daarom niet snel genoeg geholpen werd oid. echt een rare vent, hebben uiteindelijk de politie voor hem moeten bellen.
maar hij had dus op google review gezet: ‘typisch zo’n plek waar er alleen blondines werken en ze je anders behandelen omdat je bruin haar hebt’
ja echt TYPISCH ZO’N plek iedereen kent het wel die onderdrukking van bruinharige witte mensen in Nederland :rofl::rofl:

14 likes

Ik heb een blonde vriendin en zij heeft 3 blonde beste vriendinnen die alles ook samen doen. Ik kan ze en hun namen maar niet uit elkaar houden en daar is ze altijd beledigd over. Hallo jullie zijn net klonen van elkaar?

Edit: ah @monkeyslut en @anon91169173 kennen het fenomeen ook zie ik. Net een invasie.

5 likes

Ik neem al wat dingen maar ik ga het idd nog eens laten nakijken!

1 like

Ik heb ijs besteld bij dominos en het duurt te lang. Want het is medicinale ben & jerry’s; ik heb last van maagzuur dus ik moet ijs eten

16 likes

Ff klagen natuurlijk

Ja dit precies

1 like

Haha ik heb dat met mijn schoonmoeder en haar vriendinnen. Ook allemaal blond en ze lijken op elkaar en hun namen beginnen allemaal met een L. Er is Laura, Lauren, Lisa. Ik noem ze allemaal Laura, ik kan ze niet uit elkaar houden.

11 likes

Ok, ik was dus een paar maanden geleden echt fan van de mango amandel lunchsalade van de AH. At ik een paar keer per week wel denk ik. Maar toen 1x niet zo lekker geworden na het eten ervan, misselijk en maagkrampen enzo, misschien dat de mango niet helemaal goed meer was oid? Of het had niks met die salade te maken, kan ook natuurlijk. Maar toen was ik er wel een beetje van afgekickt.

Dacht ik vandaag, ik probeer hem weer eens, niet eens helemaal opgegeten, ben ik gewoon weer de hele dag misselijk en maagpijn en alles? :cry: Maar ben nu dus wel benieuwd of ik gewoon 2x een slechte salade heb, of dat de samenstelling is veranderd oid, of dat ik gewoon een Pavlov reactie heb ontwikkeld (hoe cool is dat, niet handig maar wel interessant :nerd_face:)

Voor iedereen die nu ook benieuwd is, is deze:

Geen allergische reactie op amandel ?

7 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het knaagdierentopic

Mmm, zou dan wel een nieuw ontwikkelde reactie zijn, eerder nooit last van gehad. Maar wel goede om eens op te letten! Ben wel benieuwd haha

1 like

Komt het niet door de rode uien die zorgen voor een opgeblazen gevoel?

1 like

Morgen werken tot 3 uur, daarna fysio, psycholoog en om 6 uur nog een vergadering.
Zie er nu al tegenop, echt niet handig gepland en zo niet chill :sob:

1 like

Is geen rode ui maar spitskool! Al zou dat natuurlijk ook nog kunnen, maar vind het vooral merkwaardig omdat ik echt best een tijd lang deze salade 2-3x per week zonder problemen at (en juist echt ontzettend lekker vond, echt dikke tip!). En nu dus opeens :dizzy_face:

Ik zing hem al sinds zaterdag :cry:

Ik heb Mac besteld via Uber Eats ipv koken en omdat ik me wat down voel, heb ik de kleine zeemeermin opgezet. Hopelijk voel ik me morgen weer wat blijer


12 likes

Ik vind dat echt de beste cd, heb 'm nu ook in de auto zitten :notes: Here I am! Still holding oooon


2 likes

Ennn ben net ook nog eens ongesteld geworden :sob:

1 like