Hahaha imbecielen. Mail coolblue met een klacht over de droger. Krijg ik een lange mail met tips om het te voorkomen alsof ik een klacht indiende over een wasmachine? Lees, vrouw! Ook nog in abominabel Nederlands. Huilie….
Hahahaha jaaa zo droog.
Echt zo mooi ‘veel drank, veel vrouwen…’
‘Oh ja?’
‘Nou vooral veel drank dan’
Wtf volgens mij had ik vandaag bijna mijn eigen teen laten afsterven
Had voor het eerst weer zwarte panties aan, sokken erover en laarsjes. Na een half uurtje rijden voelde ik met lopen dat mijn teen echt best wel pijn deed, het gevoel van een ingegroeide nagel / ontsteking. Dus ik dacht neee. Maar ik had een drukke, volle dag dus pas om 16:30 na ruim 7 uur werken had ik pas weer aandacht voor die teen. Die echt continu pijn deed en echt pijn (als je ooit een ingegroeide nagel incl ontsteking hebt gehad ken je die pijn). Liep er mank van.
Maar vond het zo raar want gisteren had ik nergens last van, dus ik toch even naar het toilet. Laars uit. Sok uit. Zie ik dat er een heel klein gaatje in die panty zit waar mijn grote teen half doorheen gewurmd is maar omg wat er dus uitstak was echt helemaal verkleurd en deed echt zo’n pijn. Ik die panty recht getrokken en vervolgens het gat vergroot (met moeite? Kreeg het echt niet goed gescheurd haha) maar mijn teen bestond echt uit twee delen wtf en waar die panty had gezeten was echt een hele donkerpaarse rand .
Vraag me echt af wat er gebeurd was als ik nu thuis pas had gekeken. Waarschijnlijk niet veel anders maar boh. Pijn geleden
Ahhh, dat klinkt heftig! Pijn wel minder nu?
Enne, foto’s in het TMI topic?
Lol ik had al wel het idee dat ik vrij druk was met m’n master maar ik heb net even alle deadlines op een rijtje gezet en dat zijn er 10 in de komende 5 weken En dat zijn dan alleen de dingen die beoordeeld worden, moet wekelijks ook nog colleges voorbereiden en op eigen houtje 3 certificeringen behalen hahaha wat is dit
Ach die was je er echt niet meer van af hoor!
Rains?
Ja!
Spijt dat ik door mijn luiheid niet mijn wenkbrauwen heb laten doen maar zelf gedaan. Whyyyyy. Komt dit ooit nog goed? Hoe snel groeien wenkbrauwen
Ik zit rustig tv te kijken en hoor ineens gezoem, als een bromvlieg, dus ik schijnen met het lampje van m’n telefoon en zoeken, zit er serieus een mug van wel 1,5 cm achter me op de muur Echt nog nooit zo’n grote gezien, heb hem met m’n hand doodgeslagen, gelukkig meteen raak. Hij klonk dus ook echt veel lager dan een normale mug, echt een beetje als een bromvlieg, wtf
Whaha ai. Kun je nog iets doen met een wenkbrauwpotlood of -kam ofzo? Bij mij groeit het altijd wel snel iig
Ik heb twee wijntjes op en ik geef echt een concert hier op de bank, maar op dat punt dat je elk moment kan gaan janken
Weird! En bestaat diegene? Heb je haar gegoogled?
@quarterlife Wow de nacht nadat ik dit postte had ik dus weer zo’n droom dat ik in een dierentuin was en een albatros me in het Engels de weg wees (wat ik compleet normaal leek te vinden), totdat ik bij de tarantula’s aankwam en deze me begonnen uit te schelden en ik geschrokken wakker werd
Kun je me tips geven om normaal te dromen haha?
Haha geweldig
Heb je toen: tsjikke tsja ha ha in zijn oor gefluisterd?