Wat je even kwijt wil #55

Haha meteen weer kippenvel!

1 like

Het enige voordeel aan dit koude weer is dat ik een flesje water op mijn nachtkastje kan laten staan en het lekker koud blijft

6 likes

Ben de hele dag al zo ontzettend moe en een beetje down, wat dus weer resulteert in een chagrijnige kop, en dan teleporteer ik mezelf het liefst naar een hutje op de hei. Maar helaas. Morgen weer een dag.

Mijn kleine was blijft telkens vastzitten tussen de deur van de droger en die filter die in het voorpand zit. Fucking irritant want de pluis komt dan in de was (sokken, ondergoed, doekjes, washandjes) en je krijgt dat er bijna niet uit want hecht lekker aan de vezels van die dingen. Maak de filter elke keer schoon en met het sluiten van de drogerdeur zit er niks klem. Geeeeen idee hoe het komt, teringapparaat.

Ik herinnerde me ineens dat dit forum bestaat dus nu kom ik weer meeposten hallooooo

23 likes

Ik ben zojuist slachtoffer geworden van middelmatige luxe, voor de laatste nacht vakantie hadden mijn vriend en ik een ā€˜fancyā€™ hotel geboekt en in stond net heerljjk mijn haar in te zepen met de rituals hotel shampoo toen de boiler het opgaf en ik mijn shampoo met mijn hoofd onder de koude kraan moest afspoelen :triumph: had mijn oksels nog niet eens gewassen gvd

9 likes

Oh wat irritant! Zou het helpen als je de kleine dingen samen in een waszakje stopt?

Ik heb dat ook, zo irritant, had elke keer witte sokken met pluisjes :woozy_face: Was dat nu allemaal in een waszakje en dat scheelt zo veel! Ik heb het trouwens alleen met van die enkelsokjes, niet met gewone sokken of handdoeken ofzo.

Ik heb twee maanden vrij en wil een taalcursus in italie of spanje doen. Hoop alleen wel dat ik dan ook mensen ontmoet en dat die een beetje van mijn leeftijd zijnā€¦

5 likes

Ben bang dat het dan in de droger niet goed droog wordt ofzo? Maar kan het wel proberen. Maar het zou mi niet mogen gebeuren, lijkt me een designfout XD

1 like

Ik heb echt een ongelofelijke kutdag gehad. Slecht nieuws gekregen en daarnaasg grote verwarring over iets belangrijks op mijn werk.

Lig nu wakker en ik kan er niet van slapen.

10 likes

Wou kijken naar de nieuwe bonus voor volgende week, maar het is nog geen vrijdag. Het is pas woensdag šŸ„²

5 likes

Dit is een droogapparaat en deze eet geen sokken, die zouden nooit in die filter passen XD.

Lijkt wel of ik in een moesson beland ben.

Ik ben gestoken door een mug vannacht en hij zoemt nu nog steeds de hele dag langs :rage: ik dacht dat we dit niet meer zouden doen in de herfst???

2 likes

Vandaag is papier ophaal dag, dus ik wil zo lege dozen buiten zetten. Dat zal binnen no time een vies blubber doos zijn als het zo door blijft regenen :sweat_smile:

2 likes

Wat ben ik blij met mā€™n bestelde regenjas op Vinted vorige week, die maandag binnenkwam en nog mooi is en past ook :pray::pray::pray::pray:

17 likes

Ik heb zin in een berlinerbol. Echt een random craving, want ik eet die dingen nooit.

6 likes

Zoā€™n zin in het bezoekje aan de huisarts zometeen. En nog meer aan buiten werken in de regen.

2 likes

Ik ga zo trouwen (heeeel kleinschalig, gewoon om het goed geregeld te hebben), maar heb echt geen zijn om uit bed te komen en me op te makenšŸ˜‚

94 likes