Wat je even kwijt wil #55

Ugh kan mijn bed niet uitkomen, heb het gevoel alsof ik nog wel 3 uur kan slapen. En waarom is het donker

3 likes

Iedere keer als ik fantasy hoor van mariah carey (en die komt nu redelijk wat voorbij op tiktok) zie ik Ryan Reynolds zn pretbek

5 likes

Ik heb gisteren iets te veel veren in mijn reet gekregen en was daardoor vergeten dat de conceptversies dan wel juichend ontvangen werden, maar dat ik ook nog maar 1 dag heb voor twee grote deadlines.

1 like

Mijn schoonvader is gisteravond overleden. Het voelt zo onwerkelijk allemaal, ook al weten we dat het goed zo is. De kanker heeft alles afgepakt en hij heeft tot het bittere eind geknokt voor extra tijd.

45 likes

Gecondoleerd en veel sterkte :heart:

1 like

Heel veel sterkte <3

1 like

Wat een verdrietig bericht, heel veel sterkte :heart:

1 like

Vreselijk :frowning: :heart: veel sterkte aan jou en je familie de komende tijd!

2 likes

Gecondoleerd en veel sterkte :heart:

1 like

Gecondoleerd en sterkte :heart:

1 like

@KipTokTok gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd.

——————————

Ik zou na mijn revalidatie in januari zelf naar de sportschool gaan. Maar die gingen toen dicht.
Uiteindelijk heb ik het vanaf opening in mei maar voor me uit geschoven. In juli therapie succesvol afgesloten en nu ga ik vandaag voor de intake naar de sportschool!!
En, ik heb er gewoon zin in! :crazy_face:

20 likes

Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ruzies/irritaties met mijn vriend zijn kut, maar het zorgt ervoor dat ik zo productief op mijn werk ben. Bijna jammer dat het nu alweer uitgepraat is

1 like

Het eind der tijden is in zicht. Corona was een voorbode.

1 like

Ben Steenrijk, Straatarm aan het kijken en zit echt regelmatig met een brok in mijn keel. Wat een lieve moeder en dochter, en wat een *** vooruitzicht. Wat heftig.

2 likes

Yesss nu alweer zin in je mooie berichten na je tochtjes. (Was jij toch?)

2 likes

Jongeren kunnen tegenwoordig echt nauwelijks omgaan met Word. Jammer dat ze geen cv via TikTok of WhatsApp kunnen maken, want dat beheersen ze dan weer wel.

Veel cv’s zijn tegenwoordig lange opstellen van ‘toen blablabla en daarna diploma tralala’, alsof ze dagboekberichten moeten schrijven. En dan je raar aankijken als je voorbeelden laat zien waar kort en krachtig alle informatie wordt gepresenteerd. :upside_down_face:

2 likes

Dat is een sterk punt. Alleen als je ze dus de mogelijkheid geeft om dingen op een andere manier in te leveren dan wat standaard ‘ouderwets’ is, dan gaan ze toch voor de ouderwetse keuze. Ik had bijvoorbeeld klassen de mogelijkheid gegeven om iets in de volgende vorm te gieten: presentatie/video/verhaal op schrift en dan gaat 95% toch voor de meest traditionele optie.

Ik heb vorig jaar zelfs nog bij 2 soortgelijke klassen een experiment uitgevoerd: 1 opdracht (ene klas hele strakke kaders en de andere groep veel vrijheid) en die vrijheid (niveau 4, geen creatieve opleiding) vonden ze vet lastig. Ook als je verschillende voorbeelduitwerkingen gaf. En tijdens een les aan de slag met bijvoorbeeld Canva vonden ze vet lastig , ook met extra assistantie.

1 like

Was Barney Stinson zijn tijd blijkbaar ver vooruit!

6 likes