Dit heb ik ook een keer gehad vond het echt zo genant
Geen polonaise aan MIJN lijf
Ik heb een favo yoga docent omdat ze precies op de goede manier zweverig is (laat het los, wees in het moment etc.). Maar dan soms is er last minute een andere yoga docent en dat vind ik zoooo ellendig. Want dan loop ik het risico dat ik een uur lang met mijn ogen loop te rollen en opgefokt die les uit rol omdat ze dingen zegt als 'ja, het is ook een roerige tijd nu natuurlijk⦠(kabinetsvorming? corona? vulkaanuitbarstingen?) Nee: āā¦met al die planeten in retrogadeā.
echt fml
Ik verveel me (bijna) nooit maar gisteren en vandaag zijn vreselijk. Netflix/videoland wil ik niets op kijken, vind alle spellen die ik heb stom, had net oude knutselspullen uit een lade getrokken maar ook dat is het niet. Voel me echt zoān stampvoetende ik heb nergens zin in kleuter.
Wow wat is die zalando pre-owned campagne
āNikkie Plessen blij met terugkeer minirok: āDat is mijn joggingspakāā
ā¦
Ah heerlijk! Ik huil nog steeds dat CC mij overal op heeft geblokt. Komt er echt een film trouwens?
Ik geloof dat ik eindelijk Docs gevonden heb die meteen lekker zitten. Al komt de echte test natuurlijk pas wanneer ik een wandeling van 10 kilometer maak.
@Leverworst Zo herkenbaar dit.
Hij slaat echt helemaal nergens op maar volgens mij is dat 100% de bedoeling zodat iedereen hem onthoudt
Ik roep altijd dat als ik de loterij win ik eeuwig op reis ga. Ondertussen mis ik al 2 weken mn eigen bed en kan niet wachten om er morgen weer in te liggen.
Had nog een restje pastasaus over en alvast op warm gezet. Het enige wat mijn vader moest doen was pasta koken. Wat doet hijā¦sperziebonen koken en aardappels bakken
En daar deel ik genen mee
Je moet dan ook geen yogales nemen van de van Lexmondjes
Heel veel sterkte voor jou en je partner
Welke site is dit? Asking for a ex
Google naar MailBait / prank
Ik kreeg een notificatie van Linkedin, mijn ex heeft mijn profiel bekeken. We hebben al heel lang geen contact meer (hij was echt een mega vreemdganger) en volgens mij weet hij niet dat je op Linkedin niet stiekem kan creepen .
Ik vind Keuringsdienst van Waarde zoān geniaal programma! Het gaat nu over luchtzuiverende planten en het is heerlijk wat sommige mensen voor onzin vertellen.
Dat kan wel voor zover ik weet, kun je bij je instellingen aanzetten, dat degene bij wie je kijkt dan alleen te zien krijgt dat een willekeurige linked in gebruiker je profiel heeft bekeken
Nou dat hoop ik niet want ik heb het net vol enthousiasme bij mān ex gedaan
Jaa man maarja ik was daar voor het eerst en het was al 19:00 geweest dus ik had echt geen idee